X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך הודה הטניסאי האמריקני האגדי ג'ון מקנרו בראיון לעיתון ה"דיילי טלגרף" הבריטי; יחד עם זאת הוסיף מקנרו כי לא היה מודע לכך באותה העת
▪  ▪  ▪

ג'ון מקנרו הוא אחד הטניסאים הגדולים ביותר שדרכו אי פעם על מגרש הטניס. במשך שנים היה מדורג במקום הראשון בדירוג העולמי ונחשב לטניסאי הצבעוני והמיוחד ביותר בסבב בתקופתו. טניסאי שכל משחק בו השתתף, היה חוויה של ממש לקהל הצופים בין אם בשל יכולתו המקצועית המעולה ובין אם בשל עצביו הרופפים שגרמו לו פעם אחר פעם להתנצח עם השופטים במשחקים.
כעת נחשף פן חדש, בלתי ידוע עד כה בקריירה הזוהרת של הטניסאי האמריקני הססגוני הזה. מסתבר כי מקנרו היה במשך שנים רבות, צרכן של סטרואידים, סמים האסורים בתכלית האיסור לשימוש על-ידי ספורטאים. מקנרו החושף את הדברים לראשונה בראיון לדיילי טלגרף, מספר כי במשך השנים כלל לא היה מודע לכך שהוא צורך את הסטרואידים הללו.
"דחפו לי את הסטרואידים האלה במשך שש שנים בלי ידיעתי. לימים נודע לי כי סטרואידים כאלה הם מסוג הסטרואידים שניתנים לסוסים", מספר מקנרו בן ה-43, כיום פרשן טלויזיה מצליח.
לאחר שש שנים מסביר מקנרו, הפסיקו לתת לו את הסטרואידים הללו, כי "הבינו שמדובר בכמות גדולה, גדולה מדי אפילו בשביל הסוסים". מקנרו סירב לפרט מי מסר לו את הסטרואידים בלא ידיעתו, ומאיזו סיבה.
יש לציין כי בעבר גילתה אשתו הראשונה של מי שכונה בעבר הילד הרע של הספורט האמריקאי (ודי בצדק יש לומר), טאטום אוניל, כי מקנרו היה נוהג במהלך הקריירה המקצוענית שלו מדי פעם לצרוך קוקאין ומריחואנה, אם כי לא לפני משחקים (מן הסתם).
אוניל גם אמרה בעבר את מה שכיום מסתבר כנכון, כי מקנרו השתמש בסטרואידים בשנת 1987 לאחר הולדת בנם המשותף כדי לחזור במהרה לכושר משחק. הזוג נפרד בשנת 1992, ובשנת 1997 נשא מקנרו לאישה את הזמרת פטי סמית.
סטרואידים או לא, איש לא ייקח ממקנרו את מה שהוא עשה בטניס העולמי בימי הזוהר שלו.

תאריך:  12/01/2004   |   עודכן:  12/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
אוסמה חאמד, תושב מחנה הפליטים ג'נין, היה בן 11 כאשר נפגע מכדור גומי שירו שוטרי מג"ב בעת פיזור התפרעות במחנה; בית המשפט המחוזי דחה את התביעה; היום קיבל בית המשפט העליון, בהרכב נדיר של 9 שופטים, את ערעורו של חאמד
רועי כוכבי
אומרת ד"ר רות הלפרין קדרי, ראש המרכז לקידום מעמד האשה ע"ש רקמן באוניברסיטת בר-אילן, לקראת הכנס השנתי לענייני נשים, משפחה ומשפט בישראל בנושא: "ההשלכות הכלכליות של הגירושין".
רנית נחום-הלוי
את הדברים מסר עו"ד אורי שילה סמנכ"ל התאחדות הכדורגל בוועדת המשנה לספורט והוועדה לקידום מעמד האישה של הכנסת
עמוס באר
בחודש המבצע נבדקו 5802 כלי רכב
רועי כוכבי
לאחר מאבק משפטי ולחץ ציבורי שנמשך כ-3 שנים, הסכימו פקידי האוצר לשחרר, בסוף שנת 2003, את הנחות הארנונה למפעלים בקריית שמונה, הנמצאים בתחום השיפוט של המועצה האזורית הגליל העליון; סכום החזרי הארנונה למפעלים עומד על 1.5 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il