X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האב לא מגנה את עצם המעשה אלא מלין על העיתוי בלבד: המשפחה איבדה לפני כשבוע בן נוסף במהלך חילופי אש עם צה"ל בשכם; "הם לא הביאו בחשבון את רגשות האם והמשפחה ושלחו אותו לבצע פיגוע שעה שעיר מכותרת מכל עבר... אנחנו כועסים מאוד מאוד"
▪  ▪  ▪

שאלה של עיתוי: אבי המחבל המתאבד שפוצץ את עצמו שלשום (א', 11.1.04) בצומת ג'ינספוט, סמוך ליישוב קדומים, זועם על תנועת הג'יהאד האיסלמי אשר גייסה את בנו ושיגרה אותו לבצע פיגוע תופת בישראל. ואולם, האב לא מגנה את עצם המעשה אלא מלין על העיתוי בלבד: המשפחה איבדה לפני כשבוע בן נוסף בחילופי אש עם צה"ל.
להערכת מערכת הביטחון, איאד אל-מסרי עשה דרכו לפיגוע התאבדות במרכז הארץ. הוא התפוצץ שעה שג'יפ של צה"ל התקרב לעברו, לא ברור אם כתוצאה מתאונת עבודה או משום שנבהל. באירוע לא היו נפגעים.
בלאל אל-מסרי, אבי המחבל, זועם על הג'יהאד האיסלמי, ששלחה את בנו בן ה-19 לבצע פיגוע התאבדות, לאחר שמונה ימים בלבד, ממות אחיו הצעיר אמג'ד, בן ה-17, מירי צה"ל בשכם. האח כזכור עמד על גג בניין והשליך אבנים לעבר כוחות צה"ל. הוא נורה ונהרג.
בעניין זה אמר אתמול האב: "אנו כועסים מאוד מאוד על אלה ששלחו אותו לבצע פיגוע שעה ששכם מכותרת על-ידי הצבא הישראלי מכל עבר.. אלה ששלחו אותו לא לקחו בחשבון את מצבם של אמו ומשפחתו, שאיבדו רק לפני מספר ימים בן נוסף".
הוא הצביע על האנשים שבאו לנחם את המשפחה, ואמר: "על האנשים הללו היו כאן לפני ימים ספורים בלבד כדי לנחם אבלים על מותו אמג'ד, והנה הם שוב מנחמים אותנו על מות איאד".

תאריך:  13/01/2004   |   עודכן:  13/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
מוחמד השישי יגיע היום למצרים וייוועד עם הנשיא מובארק; השיחות תתמקדנה בסוגייה הפלשתינית, ב'מפת הדרכים', בהתפתחויות בעירק ובדרכים לקידום העשייה הערבית המשותפת, לקראת כינוס הפסגה הערבית בתוניס בחודש מרס
גל ברגר
המשבר - מועצת המהפכה האירנית שבשליטת הזרם השמרני, פסלה מועמדותם של מאות רפורמיסטים לבחירות שייערכו בחודש הבא; חברי פרלמנט מכהנים שהופיעו ברשימת הפסולים פתחו בשביתת שבת בבניין הפרלמנט
גל ברגר
"זוהי הפרה בוטה של כל ההסכמים שנחתמו עם ירדן", כתבו 41 חברי פרלמנט ירדנים במזכר דחוף שהוגש ליו"ר הפרלמנט; בירדן מוטרדים מאוד מהרעיון, מחשש להשתלטות פלשתינית על הממלכה ההאשמית; שר החוץ יבקר בסוף החודש בירדן
גל ברגר
דיפלומטים אירופים: ישראל הציגה תנאיה למו"מ - לא מדובר בשיחות לכינון שלום אלא בשיחות להפסקת האיבה; ישראל דורשת מהסורים: שכנעו את הארגונים הפלשתינים בדמשק להסכים להודנא ממושכת
עמוס באר
מיצובישי שוב תנצח בגדול, אופנועי KTM בכל 10 המקומות הראשונים, ההפתעה - ב.מ.וו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il