X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האתר רוטר.נט מסית וממריד כנגד צה"ל כאילו ידעו כוחות הביטחון על התוכניות לרצוח את בני הזוג כהנא ושתקו; לפני הבחירות פורסמה ברוטר.נט ידיעה הקוראת לרצוח את ראש הממשלה אהוד ברק
▪  ▪  ▪

אתר רוטר.נט - המזוהה כאתר ימני קיצוני, ממשיך גם בימים אלה לפרסם ידיעות המרדה והסתה כנגד צה"ל, וכן ידיעות טרגיות שלא היו ולא נבראו.
הערב פירסם אתר רוטר.נט ידיעה כוזבת וחסרת אחריות, לפיה מרגלית הר-שפי התאבדה הערב בביתה. לידיעה אין בסיס. למרות זאת, היא פורסמה באתר מבלי שיורטה קודם לפרסומה. רק לאחר זמן, ולאחר שנחשפה ברבים, היא הוסרה מהאתר. ידיעה כוזבת זו מצטרפת לידיעות כוזבות קודמות באתר רוטר.נט שלא היו ולא נבראו - בדבר הרצחם כביכול של כמה אישי ציבור, ובהם חבר כנסת.
בימים האחרונים מפרסם אתר רוטר.נט ידיעת הסתה והמרדה כנגד צה"ל, כאילו ידעו כוחות הביטחון על התוכניות של מחבלים לרצוח את בני הזוג כהנא, ושתקו. "הצבא ומערכת הביטחון ידעו ועודכנו על-ידי השב"כ", נטען, וכן נטען עוד כי הותר דמם של בני הזוג על-ידי כוחות הביטחון. בסיומת ההודעה באתר מופיע סמלו של הרב מאיר כהנא - סמל שהוצא כידוע אל מחוץ לחוק, ובכל זאת מפורסם לעיתים קרובות באתר רוטר.נט.
אין זה הפרסום היחיד בימים האחרונים. יום קודם לכן פורסמו באתר תמונות של חייל צה"ל (כולל פניו) ולידו ערבי, ובידיעה הכוזבת פורסמה עלילה חמורה, לפיה החייל הרג את הערבי בדם קר.
לפני מס' שבועות אף פורסמה באתר ידיעה מטורפת הקוראת לרצוח את ראש הממשלה אהוד ברק. מפרסם הידיעה - באתר הנמצא בבעלות פרטית של ישעיהו ונעם רוטר - קרא לעשות זאת במהירות, שאם לא כן הוא יעשה זאת בעצמו.
________________
[הערה: בעלי האתר - ישעיהו רוטר ובנו נעם, יירוטו באחרונה במהירות רבה חשיפות אישיות מביכות הקשורות אליהם אישית (אין זה המקום לפרט כאן את תוכנן). לעומת זאת, הם נוהגים להתנער מאחריות לגבי ידיעות כוזבות המתפרסמות כנגד אישי ציבור, כוחות הביטחון ואחרים (ובכלל זאת כנגד "מחלקה ראשונה", כאן), בטענה כי מדובר בפורום הפתוח לכל גולש].

תאריך:  25/02/2001   |   עודכן:  26/02/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
הפינוי נעשה נוכח בקשתו של שר החוץ האמריקני קולין פאוול
יואב יצחק
הערכה זו עומדת בסתירה לזו שהוציאה חברת דן-אנד-ברדסטריט; שר האוצר קיבל בסיפוק את הודעת מודיס; ניר גלעד: הודעת מודיס הינה איתות חיובי מאוד לקהילת המשקיעים והאנליסטים


יואב יצחק
בחירת פרס תובא ביום ב' להצבעה במרכז העבודה; מרידור הוא המועמד המועדף בעיני שרון בממשלה צרה - אם לא תצטרף מפלגת העבודה לממשלת אחדות; כעס בליכוד על התעקשות שרון על ממשלת אחדות
נשיא בית המשפט העליון: עכשיו - לא הכל שפיט. ישנם עניינים שבית משפט נמנע מלהכריע בהם. למשל, סכסוכים בעלי אופי פוליטי-מוסדי; בעתיד, הוא קובע: "בית המשפט יצטרך, כפי שראינו, למלא את החסר, ולקבוע נורמה חדשה על-פיה יוכרע הסכסוך שהוא במהותו בעל אופי פוליטי"
יואב יצחק
גורם המקורב לברק אישר את הידיעה והוסיף: ברק נותן לשרון לנהל את העניינים; במשרד ראש הממשלה הודיעו רשמית: שרון לא קיבל את הניהול של צה"ל; מלישכת שרון נמסר: שרון יקבל אחריות על צה"ל רק לאחר השבעתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il