X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר האוצר, בנימין נתניהו, הוא השר הבולט ביותר בכותרות העיתונות היומית בחודש דצמבר; טומי לפיד הוא השר המוביל בתקשורת האלקטרונית בדצמבר
▪  ▪  ▪

שר המשפטים, יוסף (טומי) לפיד, הוא השר המושמע ביותר ברדיו ובטלוויזיה בשנת 2003. לפיד הופיע בתקשורת האלקטרונית כ-523 פעמים (282 בטלווזיה ו-241 ברדיו). השר לפיד הושמע ורואיין במגוון תחומים ולא רק בתחומי משרדו. כך עולה ממדד חברת 'יפעת' לשרים בתקשורת, שפורסם היום (ד', 14.1.04).
במקום השני ממוקם שר הביטחון, שאול מופז, עם 506 הופעות (277 בטלוויזיה ו-229 ברדיו), ואילו במקום השלישי שר האוצר, בנימין נתניהו, עם 429 הופעות מוטות טלוויזיה (302 בטלוויזיה ו-127 ברדיו).
השר בנימין נתניהו הוא השר המככב בכותרות העיתונים היומיים גם בחודש דצמבר. נתניהו מופיע בלא פחות מ-196 כותרות בעיתונות היומית, בנושאים מגוונים כמו אי-הארכת כהונתה של טלי ירון-אלדר כנציבת מס הכנסה, הבעיה הדמוגרפית שמהווים ערביי ישראל, מגעים עם ההסתדרות לסיום העיצומים, תקציב 2004 ועוד.
במקום השני והרחק מאחור, במדד כותרות העיתונים של יפעת, עדיין ממוקם השר אהוד אולמרט עם הופעה ב-64 כותרות. השר אולמרט מוזכר בעיקר בקשר לפרשת קוקה קולה, הצעתו להכשרת ערוץ 7, ההחלטה לסמן סחורה מהשטחים, כנס התמיכה שקיים וכמובן תוכניתו לנסיגה חד-צדדית.
במקום השלישי מתמקם החודש שר השיכון, אפי איתם, עם הופעה ב-33 כותרות בקשר להצעתו לאמץ את מסקנות ועדת זיילר בנושא אסון ורסאי, סיום "תוכנית איתם" למכירת דירות, אזהרתו מפני קריסת ענף הבניה, סופג כישלון במרכז המפד"ל ועוד.
תקשורת אלקטרונית - דצמבר 2003
טומי לפיד הוא השר המוביל בתקשורת האלקטרונית עם 56 הופעות. לפיד הושמע בנושאים הבאים: יוזמת אולמרט, החלטת ועדת בך שלא לקבל את הצעתו למנות את ד"ר יורם טורבוביץ' ליועץ המשפטי, מעורבות ישראל בשפיטתו של סדאם חוסיין, הסרת חסינות חזן וגורלובסקי, אישור החוק לפירוק משרד הדתות, תקציב 2003 ועוד.
בנימין נתניהו ממוקם החודש במקום השני עם 51 הופעות. נתניהו הושמע בנושאים: ועידת ישראל לעסקים בתל אביב, תמיכתו בהצעת חוק פנסיה לכל עובד, תחזיותיו לגבי צמיחה במשק בכנס הרצליה, תגובתו למכתב סרבני מטכ"ל, פגישותיו עם עמיר פרץ ועוד.
במקום השלישי נמצא החודש אהוד אולמרט עם 46 הופעות. אולמרט מושמע בהקשר לביקורת שהשמיע לגבי הסכם ז'נבה, הצגת תוכניתו המדינית וכנס התמיכה שערך.

תאריך:  14/01/2004   |   עודכן:  14/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
בימים אלה, מופצת באינטרנט עצומה תחת הכותרת "מבצע מיליון החתימות", על-רקע השיח הפנימי במצרים בנוגע לסוגיית היעדר היורש לנשיא מובארק; טוענים: "מוסא הוא היחיד שיוכל להוציא את מצרים מהמשבר הכלכלי"
רנית נחום-הלוי
יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה: יש בכוונתי להטמיע בציבור כי במקומות בהם יש רוב לנשים - יפנו אליהן בלשון נקבה; ח"כ חן מתכוון להגיש הצעת חוק שתסדיר תיאור משרות של נשים בלשון נקבה (שופטת, מנכ"לית וכיוצא בזה)
עמוס באר
גזוטק - פיתוח מהפכני של דורגז החדשה מקבוצת אלון - דור וחברת א.ל.הדס טכנולוגיות
גלית יצחק
מרכז הסרטן בבילינסון מיועד כולו לטיפול ומחקר של מחלות ממאירות; עתיד להיפתח במחצית שנת 2005
יפעת גדות
בישראל אין כיום תקנות מחייבות הקובעות תקני פליטה למזהמי אוויר; לדברי יו"ר הועדה לאיכות הסביבה: "אימוץ התקנים ואכיפתם תאפשר צמצום משמעותי של פליטת מזהמים מהמפעלים במפרץ חיפה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il