X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המינוי נבדק על-ידי ועדה בראשות נציב שרות המדינה; הוא אושר לאחר שנבדקו טענותיו של יעקב קדמי כי פרטים בקורות חייו של חפץ אינם מדויקים; גם ח"כ אביטל פנתה לנציב בשאלה האם אכן מדובר במינוי מקצועי?
▪  ▪  ▪

הממשלה אישרה הבוקר (א', 18.1.04) את מינויו של יו"ר דירקטוריון מעריב, עו"ד צבי חפץ, לתפקיד שגריר ישראל בלונדון. למינוי התנגד שר אחד בלבד - מאיר שטרית, ושני שרים - לבנת וזנדברג - נמנעו בהצבעה.
מינויו של חפץ הוא אחד מהמינויים הפוליטיים המוקצים במכסה לשר החוץ, סילבן שלום. קודם לכן, אושר המינוי על-ידי ועדה בראשותו של נציב שירות המדינה, עו"ד שמואל הולנדר.
מינויו של חפץ אושר לאחר שנבדקו טענותיו של יעקב קדמי, בעבר ראש לשכת הקשר "נתיב", כי חלקים בקורות החיים של חפץ אינם מדויקים. לדבריו, עו"ד חפץ לא היה דיפלומט ולא עסק בנושאים מדיניים, אלא עסק, בשליחות ב-1989 במתן אשרות כניסה לישראל, בקיום קשר עם יהודי רוסיה ובשכירת מבנים וכוח אדם בשביל ארגון "נתיב", כעורך דין חיצוני.
כמו כן, הועלו טענות בדבר חוסר שליטתו של עו"ד חפץ בשפה האנגלית. העיתון "ג'ואיש כרוניקל" דיווח, כי נשיא ארגון הגג של היהודים בבריטניה הביע דאגה ממינויו של חפץ, לאחר שזה ציין כי יידרש לרענון בשפה האנגלית.
לאחרונה, פנתה גם ח"כ קולט אביטל פנתה לנציב שירות המדינה, בשאלה האם מדובר במינוי מקצועי ומה זיקתו של חפץ לאנגליה. לטענתה, על כל מועמד מוטלת חובה לעבור בוועדה מקצועית אשר תבחן את כישוריו המקצעיים-יחודיים. כמו כן, ביקשה ח"כ אביטל לדעת, האם זכה חפץ בתפקיד בשל זיקתו לגורמים שונים בממשל.
בפנייתה מיום 3.12.03 לנציב שירות המדינה, כתבה ח"כ אביטל: "מדובר באחת המשרות הבכירות והרגישות ביותר בשירות החוץ הישראלי. אני מבקשת לדעת, אם חפץ נמצא כשיר למלא תפקיד זה על-ידי ועדה מקצועית בנציבות שירות המדינה, לפי קריטריונים שנקבעו על-ידי הנציב".

תאריך:  18/01/2004   |   עודכן:  18/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
לעומת 1.2% בשנת 2003; הצמיחה תתבסס על התאוששות הכלכלה העולמית והגידול בייצוא; עוד מעריכים כלכלני הבנק, כי שער השקל לעומת הדולר צפוי לנוע בשנה הקרובה בין 4.4 ל-4.5 ש"ח לדולר והאינפלציה תסתכם בכ-1.4%
רועי כוכבי
כך קבע המגזין האמריקני Global Custodian שהעניק לבנק ציון "מומלץ"
עמוס באר
עידו כהן - מקום 3 בקטגורייה, ומקום 37 בדרוג הכולל!
מירב לוי
ציין: כתוצאה מרחמים, נכנסה המחבלת לפתח הטרמינל וגרמה לנו לנפגעים. אנחנו נסיק מסקנות מתי מרחמים ומתי לא, ומי שיסבול מזה זאת האוכלוסיה הפלשתינית; הנשיא קצב ביקר שתיים ממשפחות החיילים ההרוגים
נועם שרביט
לאחרונה, אישר נשיא המחוזי את הצו בהליך של עיון מחדש, לאחר 3 חודשי מעצר; הגילוי החדש: המעצר אינו קשור לפרשת "מחתרת בת-עין" ואינו נסמך על שחר דביר-זליגר, שעדותו הוכחה כלא אמינה; "מדובר בחומר ברמת איכות ומהימנות המצדיקה ואף מחייבת את הושבתו במעצר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il