X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נהג המרוצים הישראלי, איציק בריל, קיבל הצעה עיסקית מניסאן; בריל ישתתף ב-12 ימי אימונים, העומדים להכשירו ל-5 המרוצים בליגת ה"ראלי רייד" של 2004
▪  ▪  ▪
המכונית הבאה של בריל

נהג המרוצים הישראלי, איציק בריל, קיבל "הצעה שאי אפשר לסרב לה": מנהל קבוצת הספורט המוטורי של חברת ניסאן העולמית, הציע לבריל להשתלב בעונת 2004 הקרובה במסגרת קבוצת הספורט המוטורי הרישמית של היצרן היפאני.
על-פי ידיעות אלה, יצא בריל ב-22.1.04 לצרפת, לשם חתימה על חוזה העבודה. הוא ישתתף ב-12 ימי אימונים, העומדים להכשירו ל-5 המרוצים בליגת ה"ראלי רייד" של 2004, ובהם ראלי פורטוגל, ראלי אסטנבול, ראלי ארגנטינה וראלי ספרד.
מנהל קבוצת ניסאן עקב אחר בריל במהלך המירוץ, והתרשם מיכולתו המקצועית של הנהג הישראלי. העובדה כי כשל בשלב ה-7 של המירוץ ונאלץ לפרוש מהתחרות, לא פגמה בסיכויו לקבל את הצעת העבודה, לגביה ענה לשאלתי במסיבת העיתונאים שנערכה ערב צאתו לדאקאר, כי "היה מקבל הצעה להפוך לנהג מרוצים מקצועי - בכל רגע נתון".
בריל הנרגש ביקש להודות להלל סגל - הנווט המנוסה אשר ליווה אותו במירוץ, ולבועז המאירי שמתעד ללוות אותו במהלך הליגה העולמית, אף שלא העביר כמובטח תמונות וידאו בזמן אמת לאתר האינטרנט שהוקם במיוחד לשם תיעוד המירוץ.
ככל הנראה לא הועברו הצילומים על רקע קשיים טכניים, והעובדה כי הצוות הישראלי שינה את ייעודו המקורי במהלך המציאות הקשה מאוד של ראלי דאקאר 2004: כולם נירתמו לסייע לכך שנהג מכונית מספר 295, עידו כהן, יעלה על הפודיום שליד מלון מרידיאן בדאקאר - בירת סנגל, שעל חוף האוקיאנוס האטלנטי.
קבוצת ניסאן היתה אחת האכזבות הקשות של דאקאר 2004, עת כשלה בנסיונה להציב אתגר של ממש לקבוצת מיצובישי הניצחית. דווקא ב.מ.וו היתה זו שהעפילה למקומות המרשימים בפסגת הקבוצות המקצועיות, ובשנה הבאה שוקלת החברה הגרמנית לפתח ענף ספורט מוטורי זה בו לא היתה חזקה במיוחד עד-עתה.
לקבוצת ניסאן רביעיית נהגים מקצועית: ארי ואטאנן - נהג הראלי WRC הפיני שעבר הסבה לראלי רייד; קולין מק'ריי הבריטי - שהיה היחיד להציל את גאוות הקבוצה; הנהגת טינה טורנר ונהג פינלנדי נוסף, אליהם יצטרף עתה הרכש החדש - נהג החיזוק הישראלי איציק בריל.
יודגש, כי בריל נסע את כל 11,000 הקילומטרים מפריז לדאקאר, כשגבו חבוש בחגורה מיוחדת לקיבוע החולייה ששבר עת נפל אל תוך בור במירוץ ישראלי שנערך לפני מספר חודשים. מדובר בהתגברות על כאבים קשים, אשר לא הרתיעו את בריל מיציאה נמרצת למירוץ הנחשב לקשה בעולם.

תאריך:  18/01/2004   |   עודכן:  18/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
הוועדה האלטרנטיבית שתתכנס ביום ב', הוקמה במקביל לוועדה למזון חדיש של משרד הבריאות, שמטרתה לקבוע תקנים לסימון מוצרים שעברו הנדסה גנטית; המקימים: הוועדה נתונה ללחצים של בעלי אינטרסים
גלית יצחק
הניידות "כתובת רחוב" מאתרות ברחבי הארץ בני נוער המשוטטים ברחובות ומציעות להם אוזן קשבת, תמיכה וסיוע; הצוותים מסייעים בלווי פרטני ומתמשך של צעירים שאותרו וטופלו ברחוב ושלא נמצאה עבורם מסגרת תמיכה
הדר פרבר
כך טוען ד"ר שי בריל, יו"ר האיגוד לרפואה גריאטרית, במסגרת יום עיון של המרכז הישראלי לניהול; לדבריו, הוא בוש ונכלם כשהוא מאיים להשליך חולה החוצה בגלל מחסור באמצעים
עומר כרמון
במאמר אותו פרסם אורי אבנרי באתר אינטרנט פרו-ערבי, הוא טוען כי האנטישמיות באירופה אינה מתגברת; בעולם הערבי ישנה אנטישמיות מועטה; ראש ממשלת מלזיה צדק בדבריו על היהודים, אלא ש"המוסיקה של נאומו הייתה אנטישמית"
מירב לוי
המינוי נבדק על-ידי ועדה בראשות נציב שרות המדינה; הוא אושר לאחר שנבדקו טענותיו של יעקב קדמי כי פרטים בקורות חייו של חפץ אינם מדויקים; גם ח"כ אביטל פנתה לנציב בשאלה האם אכן מדובר במינוי מקצועי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il