X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין נועד בעיקר לקהל הבוגר אשר עדיין אינם עושים שימוש נרחב בשירות; בקמפיין יושקעו 2 מיליון ש"ח; על כל SMS אחד בתשלום יקבל המנוי אחד במתנה
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון הודיעה (יום ג', 20.1.04) כי היא יוצאת בקמפיין נרחב וכן במבצע לעידוד השימוש ב-SMS בקרב קהל המנויים שעדיין אינם עושים שימוש נרחב בשירות בעיקר הקהל הבוגר של בני 30 ומעלה בהיקף כספי בסך של 2 מיליון ש"ח. סיסמת הקמפיין הינה: "יש לכם SMS בפלאפון, למה שלא תתחילו להשתמש בו".
במסגרת המבצע של SMS 1+1, על כל SMS אחד בתשלום יקבל המנוי אחד במתנה - עד ל-15 הודעות במתנה. המבצע תקף לכל מסלולי החברה, למעט מסלולים הכוללים כבר הטבה במחיר ה-SMS, בהם מסלול "יותר" לחיילים וכל מסלולי Esc, המיועדים לקהל צעיר בגילאי עד 30.
פאלפון הודיעה על מבצע זה לאחר סקר שערכה, ובו נמצא כי כשליש ממנויי החברות הסלולריות בישראל עושה כבר שימוש יומיומי וקבוע בשירות ה-SMS, אולם בעוד שהשימוש נפוץ כמעט פי 2 בקרב המנויים הצעירים, בגילאי עד 30, הרי שהקהל המבוגר יותר אינו מודע באופן מספק ליתרונות השימוש בהודעות טקסט קצרות ומיידיות, ועדיין אינו עושה בו שימוש נרחב.
מטרת המבצע היא לעודד את המנויים לאמץ את שירות ה-SMS כאמצעי תקשורת משלים לשיחות קול, שאינו מחליף את השיחות אלא משמש בסיטואציות יומיומיות בהן אין אפשרות לדבר או שניתן להסתפק במסר מילולי קצר.
    לאלה אשר אינם יודעים כיצד להשתמש בהודעות ה-SMS יחולקו במרכזי השירות ונקודות המכירה של פלאפון הסברים בכתב ובעל פה להוראות הפעלה לכל מכשיר לקבלת ושליחת SMS, וכן יינתנו הסברים בשיחה בחיוג ל- 8090
  • או בקבלת פקס לפי דרישה מהמוקד הטלפוני.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה ובאנרים אינטראקטיביים באינטרנט, דרכם ניתן יהיה להתנסות בסימולציית תפעול SMS על המסך במכשירי פלאפון השונים. כמו-כן, יכלול המבצע פעילות קד"מ במרכזי פלאפון ברחבי הארץ, כשלקוחות המגיעים למקום יתבקשו "לשלוח SMS למישהו שאתה אוהב", ואם יקבלו ממנו תשובה מיידית ב-SMS יקבלו מתנה במקום.
בסרטון הטלוויזיה, בכיכובה של אוסנת חכים, מוצגת סיטואציה אבסורדית, כשהשחקנית הנמצאת בבניין משרדים מעבירה מסר כתוב לבעלה הנמצא באמצע ישיבה, ובו מבקשת "תביא חלב". המסר הכתוב, מתגלה כמורכב מתאורה ב...חלונות בניין משרדים גבוה. בדרך זו, מנסה הקמפיין לשכנע כי יש דרך קלה יותר להעברת המסר - ב-SMS.

תאריך:  20/01/2004   |   עודכן:  20/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
על-פי הדיווחים השניים הציגו את עצמם כעיתונאים; כניסתם של ישראלים, לרבות עיתונאים לדיוני הליגה הערבית אסורה
רועי כוכבי
בין היתר, תתחשב ועדת המחקר בראשות המדען הראשי של התמ"ת, במידת חדשנות התוכנית, ברמת הסיכון הטכנולוגי והעסקי הטמון בפיתוח, היקף הייצור ושיעור הערך המוסף בישראל ובמשך התמיכה שניתנה עד כה לתוכנית, בהתחשב בתחום הנדון
הדר פרבר
אתר הקרן הלאומית לשינה ממליץ על שעות שינה, הדרך להירדם ומה לא לעשות במיטה
מירב לוי
ידון עם נשיא מצרים בסוגיית הגדר ומצב הפלשתינים בשטחים
מירב לוי
במסגרת השינויים המתוכננים, יינתן דגש לטיפול בתובעי הבטחת הכנסה שלא כדין, בשיתוף עם המוסד לביטוח לאומי ולהשקעה בהון אנושי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il