X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
17 מראשי עסקי ההימורים באילת נעצרו, 32 מהמרים עוכבו לחקירה; המטרה: להביא לקריסת פעילות ההימורים הימית המתנהלת במפרץ אילת זה שנים, החרמת האוניות והציוד, החרמת רכוש הכולל רכבים מפוארים, דירות ועוד
▪  ▪  ▪

17 מראשי עסקי ההימורים באילת נעצרו (יום ד', 21.1.04) במבצע רחב-היקף של המשטרה. במהלך המבצע, שארך למעלה משנה וקיבל את השם "משמר המפרץ", עצרו חוקרי היחידה הארצית לחקירת פשעים בינלאומיים (יאחב"ל) חשודים בהפעלת ספינות הימורים באילת ומעורבות בארגון ההימורים והלבנת הון.
במבצע המעצרים השתתפו מחוז דרום של המשטרה ויאחב"ל, בסיוע מחוז מרכז, תל אביב, מג"ב, וכוחות נוספים.
בפשיטה נתפסו 265 מכונות הימורים, עוכבו לחקירה 32 מהמרים ו-65 דילרים ועובדים אחרים. בשלב זה, המהמרים והדילרים הועברו לתחנת אילת לחקירה.
חלק מהחשודים המרכזיים נעצרו בפשיטה על 5 ספינות קזינו המופעלות ממפרץ אילת. במהלך הפשיטה, נתפסו הספינות והופסקה פעילות ההימורים. במקביל, בוצעו מעצרים של חשודים מרכזיים נוספים ממרכז הארץ, הקשורים על-פי החשד, בבעלות על הספינות ובהפעלתן, ארגון ההימורים ועבירות מס נוספות.
במהלך חקירה סמויה, התחזו חוקרי היאחב"ל למהמרים, השתתפו בהפלגות ההימורים ובמשחקים שהתנהלו בספינות, תוך איסוף ראיות לכאורה נגד החשודים.
במבצע המשותף, בפיקודם של מפקד המחוז הדרומי ומפקד יאחב"ל, נטלו חלק בנוסף לכוחות המשטרה, רשויות המס ובהן מס הכנסה.
מטרתו של מבצע זה - להביא לקריסת פעילות ההימורים הימית המתנהלת במפרץ אילת במהלך השנים האחרונות. כמו כן, החרמת האוניות והציוד, החרמת רכושם של החשודים כולל רכבים מפוארים, דירות ועוד, והבאתם בעתיד לחילוט.
"עבירות ההימורים והלבנת ההון הינן בין מחוללי הפשיעה החמורה המאפשרות את קיומם ופעילותם של ארגוני הפשע. אנו נמשיך לפעול לחיסולם ולסגירת ברז החמצן לארגונים אלה", אמר המפכ"ל שנכח וליווה את המבצע. העצורים יובאו מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בפ"ת.
הערב הוסר צו איסור הפרסום שהוצא על הפרשה.

תאריך:  21/01/2004   |   עודכן:  21/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הנערים, בני 13 עד 16 מבת ים, רכשו בכסף שהשיגו סמים מסוג חשיש ומריחואנה וכן ממתקים ואוכל; אות הקריאה של החבורה היה - "הולכים לעבודה"
יפעת גדות
הנושאים החמים: מה משפיע על שיקולי העורך במהדורת החדשות? האם המושג "ביטחון המדינה" בא על חשבון "חופש העיתונות?, כיצד התקשורת הופכת ללב ומרכז המשחק הפוליטי? התנהלות מול גורמי תקשורת מתחרים ועוד
ענבל אביב
שר התיירות בני אלון: "חצינו בשנת 2003 את קו מיליון התיירים ועמדנו ביעדים שהצבנו. ענף התיירות הוא הענף היחיד שמחולל צמיחה במשק"
ענבל אביב
הרשויות המקומיות נערכו לטיפול במפגעים לקראת מזג האויר הקשה הצפוי להימשך לאורך כל סוף השבוע; הרשויות נערכו למפגעים הנובעים מרוחות חזקות, איישו המוקדים העירוניים בכל שעות היממה והעלו רמת הכוננות של מחלקות החירום והפינוי
רנית נחום-הלוי
ח"כ איתן העביר מכתב למזכיר המדינה שיידע את המועמדים לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה בהצעת החוק שהגיש; ההצעה תעבור לקריאה טרומית במליאת הכנסת בעוד כשבועיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il