X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השב"ס פנה היום לבית המשפט בבקשה להאריך מעצרו בבידוד; ברגותי מוחזק במעצר עד תום ההליכים ב"אגף האיקסים" בכלא איילון, שאמור להיות שמור ומבודד
▪  ▪  ▪

שירות בתי הסוהר מבקש להחזיק את מנהיג התנזים בגדה לשעבר, מרואן ברגותי, בבידוד למשך שישה חודשים נוספים. בשב"ס פנו (ה', 22.1.04) לבית המשפט בבקשה להאריך את שהייתו בתנאי בידוד, כאמור.
בשב"ס אומרים, כי הדבר נעשה ממניע ביטחוני, מה שעשוי להגביל את יכולתו להנחות ביצועי פיגועים נגד ישראל מתוך בית הסוהר. במערכת הביטחון מדגישים, כי ברגותי לא הפסיק לחבור לארגוני טרור מאז נעצר על-ידי כוחות ישראל.
ברגותי (43), המצוי במעצר עד תום ההליכים המשפטיים, מוחזק במעצר ב"אגף האיקסים" בכלא איילון, שאמור להיות שמור ומבודד. "המניע לבידוד הוא כדי למזער את האפשרות שיוצאו לפועל פיגועי טרור ישירות מאחורי הסורגים", אומר בכיר בשב"ס.
בחודש מאי השנה פורסם, כי במהלך חיפוש שהתבצע בתאו של ברגותי נמצא טלפון סלולרי. על-פי החשד, ברגותי השתמש בו וניהל שיחות עם כמה פעילי טרור, ואף הדריכם לבצע פעילות טרור. זמן קצר אחר כך הורה השר לביטחון פנים, צחי הנגבי, להאריך בשלושה חודשים נוספים את התקופה בה מנוע ברגותי מלקבל ביקורים [ראו קישורים].
ברגותי מואשם בגרימת הירצחם של 27 ישראלים ופציעת מאות נוספים, בעבירות של רצח, סיוע לרצח, שידול לרצח, ניסיון לרצח, קשירת קשר לבצע פשע, פעילות בארגון טרור וחברות בארגון טרור. הוא נלכד ב-15 באפריל 2002 בפעולה משולבת של צה"ל וכוחות ביטחון נוספים.
מאז, נוקט ברגותי בקו הגנה, לפיו הוא אינו מעורב ישירות בפיגועי טרור וכי הוא מנהיג פוליטי. לכן, כך נהג לטעון ולהצהיר, אין לישראל סמכות שיפוט כלפיו בנושא זה. משפטו של ברגותי ממשיך להתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב. אם יורשע, הוא עלול לקבל כמה מאסרי עולם מצטברים.
ברשות הפלשתינית רואים את ברגותי כיורש הפוטנציאלי ליו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת. הפופולריות שלו בקרב החברה הפלשתינית עלתה מאז החל משפטו בישראל.

תאריך:  22/01/2004   |   עודכן:  23/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
האגודה לסיוע ולהגנה על זכויות הבדואים בישראל, האגודה לזכויות האזרח ועמותת במקום – מתכננים למען זכויות תכנון טוענות: היישוב "גבעות בר" הוקם על שטח שהובטח לחמולת אל-עוקבי; השבוע הוחל באיכלוס היישוב
רנית נחום-הלוי
את הדברים אמר בפורום הכלכלי השנתי בדאבוס, שוויץ; יו"ר האופוזיציה ונשיא פקיסטן, פרבז מושארף, נפגשו במקרה מחוץ לחדר של הפורום הכלכלי השנתי, לחצו ידיים ושוחחו בחמימות מספר דקות
יואב יצחק
השרה לימור לבנת מותחת ביקורת עם פרקליטת המדינה עדנה ארבל - על שהכתימה את שרון בעבירת שוחד, מבלי להמתין למינויו של היועץ המשפטי לממשלה; מקורבי שרון: הוא לא יתפטר גם אם יוגש כתב אישום; השר עזרא: ארבל לא נהגה לפי "השכל הישר"
גל ברגר
זו השמועה החדשה המסתובבת בימים אלה בתימן - ישראלים עומדים לקנות מלון במרכז צנעא, בירת תימן בשווי 40 מיליון דולר; גורמים בצנעא: זהו ניצחון ללובי היהודי; עוד על-פי השמועה, שני עיתונאים ישראלים בעלי אזרחות אמריקנית ביקרו בשבוע שעבר בתימן
יואב יצחק
ההחלטה - בגלל עבירות בפרשת התזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור; עו"ד בייניש, בעלה של השופטת דורית בייניש, הצליח לסכל עד כה חקירה נגדו - בסיועם של ארבל ורובינשטיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il