X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ה-MultiClear יעיל גם בטיפול במחלות העור לאוקודרמה ואטופיק דרמטיטיס; המערכת מאפשרת בחירת קרינת UV באורך הגל האופטימלי למחלה המטופלת, בעוצמה ניכרת ותוך התמקדות באזור הנגע בלבד; זמן הטיפול הינו כ-5 דקות בלבד
▪  ▪  ▪

חברת CureLight הישראלית קיבלה (יום א', 25.1.04) את אישור ה-FDA לשימוש במערכת ה-MultiClear אשר הוכחה כיעילה ובטוחה לטיפול בפסוריאזיס, ויטיליגו ומחלות עור נוספות כמו: 'אטופיק דרמטיטיס' (אקזמה) ו'לויקודרמה' (תת-פיגמנטציה של העור).
ה-MultiClear הינה המערכת הממוחשבת הראשונה, המעניקה טיפול פוטותרפי (אנרגיית אור) המבוסס על שתי סוגי קרינות: UVB ו-UVA. המערכת תשווק בארה"ב החל ממרס 2004.
ד"ר יורם הרט, המנהל הרפואי של CureLight, מסר: "ה-MultiClear מסמנת פריצת דרך בטיפול במחלות העור פסוריאזיס, ויטיליגו ותופעות המפריעות אסתטית כמו סימני מתיחה לבנים או צלקות בולטות (קלואידים)".
המערכת מאפשרת בחירת קרינת UV באורך הגל האופטימלי למחלה המטופלת, בעוצמה ניכרת ותוך התמקדות באזור הנגע בלבד. הטיפול באמצעות קרן ממוקדת מגן על מטופלים מפני חשיפת מלוא הגוף לקרינת UV ומונע את השימוש בתרופות חזקות שעלולות להיות קשורות בתופעות לוואי מהותיות.
תרופות בטבליות ובזריקות, שנמצאות בשימוש לפסוריאזיס, כרוכות בסיכון של פגיעה מערכתית. מנורות פלואורסצנטיות המקרינות על כל הגוף המטופל אינן יכולות להתמקד ולכן הן פוגעות גם בשטחי העור שאינם נגועים. לעומת זאת, המערכת הממוחשבת מאפשרת התאמה מדויקת של אורכי הגל ומינון הקרינה בצורה האופטימלית לטיפול במחלות העור השונות ומטפלת אך ורק באזור הנגוע.
ד"ר דיוויד פרידמן, דרמטולוג וחבר באגודה האמריקנית לדרמטולוגיה, ממרפאת לייזר עור במרכז הרפואי ברמת אביב, משתמש במערכת ה-MultiClear. לדבריו, "המערכת בטוחה, יעילה ונותנת תוצאות טובות. לשילוב UVB ו-UVA דרך מערכת אופטית אחת יש יתרון ברור בטיפול בפסוריאזיס ובחידוש הפיגמנטציה באזורים חסרי פיגמנטים כמו וויטיליגו וסימני מתיחה לאחר לידה.
במספר מטופלי וויטיליגו, חידוש הפיגמנטציה יכול להתחיל כבר לאחר הטיפול הרביעי. זמן הטיפול האופייני הוא כחמש דקות בלבד ובדרך כלל נדרשים פחות מעשרה טיפולים להשלמת הטיפול".
מערכת ה-MultiClear תוצג בפורום המקצועי של ה-Aesthetic Buyers Guide שייערך ב-9 בפברואר 2004 בוושינגטון, במקביל לכנס השנתי של האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה.
על מחלות העור:
- פסוריאזיס היא אחת ממחלות העור הנפוצות ביותר. בכל זמן נתון, יותר משבעה מיליון אנשים בארה"ב נגועים במחלה ו-200 אלף חולים חדשים מאובחנים מדי שנה. הטיפולים הקיימים כוללים שימוש ממושך במשחות, 30-40 טיפולים במנורות פלורוצנטיות בהקרנה על כל הגוף או בזריקות שבועיות לכל החיים. המחלה היא תורשתית ועלולה להתפרץ במצבי חרדה.היא שכיחה בקרב ילדים ומתבגרים.
- ויטיליגו היא מחלת עור המאופיינת במחסור בפיגמנטים, ופוגעת בכ-2% מאוכלוסיית העולם. לרוב נפגעים אזורים החשופים לשמש.
- אטופיק דרמטיטיס, או אקזמה, היא מחלת עור שכיחה הפוגעת במיליוני בני אדם. מופיעה לראשונה בתקופת הילדות ונשארת לאורך כל החיים הבוגרים.
- לאוקודרמה, או תת-פיגמנטציה של העור, מופיעה בסימני מתיחה לאחר לידה, אקנה וצלקות לאחר ניתוח. המחלה אינה ניתנת לטיפול יעיל באמצעות משחות או תרופות.
חברת CureLight
חברת CureLight מאור עקיבא הוקמה בשנת 1999 ונחשבת למובילה בעולם בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות טכנולוגיות מתקדמות, המיועדות לטיפולים פוטותרפיים יעילים ובטוחים בבעיות רפואיות מרכזיות בתחום הרפואי-אסתטי.
שתי המערכות הראשונות שפיתחה CureLight, מיועדות לטיפול באקנה באמצעות אנרגיית אור (פוטותרפיה). ה-ClearLight היא המערכת הראשונה בעולם לטיפול זה שקיבלה את אישור ה-FDA. המערכת זכתה בפרס המוצר המצטיין מטעם הוול סטריט ג'ורנל. ה-iClear אושר אף הוא על-ידי ה-FDA לטיפול באקנה.
שתי המערכות משווקות בארה"ב וברחבי העולם ונמצאות כיום ביותר מ-600 מרפאות ומרכזים אסתטיים.

תאריך:  25/01/2004   |   עודכן:  25/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
התביעה נגד הרשם שמעון רומי הוגשה בבית משפט השלום בהרצליה; התובע טוען כי רומי, שייצג אותו מול מינהל מקרקעי ישראל, לא העביר לידיו את הפיצויים עבור זכויותיו בקרקע שהופקעה
הדר פרבר
ממוצע הרייטינג למשחק היה 14%
הדר פרבר
מינהלת ההשקעות במשרד החקלאות תממן מענק בשיעור של 30% מעלות כיסוי המטעים והכרמים ואילו ענף הפירות במועצה הצמחית יוסיף הלוואה באותו שיעור שתפרע במשך שלוש שנים; החקלאי יצטרך לממן 40% בלבד עם ביצוע הפרויקט
גלית יצחק
אושרו 142 הלוואות בסך של 45 מיליון ש"ח, לעומת 100 הלוואות ב-20 מיליון ש"ח ב-14 חודשי פעילותה של הקרן הקודמת
מירב לוי
חשש להצפת בתי המושבה הסמוכים למטעים; התושבים: מדובר במחדל של הרשויות האחראיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il