X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת בתגובה לסקר שהזמין העיתון "ג'ואיש כרוניקל" בלונדון, וממנו עולה כי 15% מהבריטים טוענים כי מגזימים בתיאור זוועות השואה; יד ושם: "הסקר הינו עוד הוכחה לכך שכדי להיאבק באנטישמיות יש להגביר את הוראת השואה"
▪  ▪  ▪

מסקר שהזמין העיתון "ג'ואיש כרוניקל", בלונדון, עולה כי 15% מהבריטים טוענים כי מגזימים בתיאור זוועות השואה, 20% מהבריטים השיבו כי לא יצביעו בעד מנהיג המפלגה השמרנית, מייקל הווארד, משום שהוא יהודי ו-18% מהבריטים סבורים שליהודים יש השפעה גדולה מדי בבריטניה [ראו קישור].
יד ושם הגיב לתוצאות הסקר, ויו"ר הנהלת יד ושם, אבנר שלו, אומר כי "הסקר הינו עוד הוכחה לכך שכדי להיאבק באנטישמיות יש להגביר את הוראת השואה". שלו מציין, כי הסקר מצביע בצורה ברורה על הקשר בין האנטישמיות בימינו לבין השואה. "אנו עדים לכך שגל האנטישמיות הנוכחי מתבסס על-פי רוב על עיוות העובדות סביב נושא השואה ואף טריוויליזציה שלה".
לקראת יום הזיכרון לשואה שיצוין מחרתיים, ב-27 בינואר, בבריטניה (ובמדינות נוספות), הפיק בית הספר המרכזי להוראת השואה ביד ושם שיעור מקוון בנושא האנטישמיות.
השיעור הופק בחמש שפות (אנגלית, עברית, גרמנית, צרפתית, איטלקית ושוודית) ומיועד לתלמידי תיכון מהארץ ומהעולם.
השיעור יוצג מחר (ב') לשגרירים ונספחים מ-18 שגרירויות אירופאיות בישראל. באירוע יישאו דברים השר לענייני תפוצות, חברה וירושלים, נתן שרנסקי, יו"ר הנהלת יד ושם, אבנר שלו, ושגריר בריטניה בישראל סימון מק'דונלד.
האירוע יתקיים כאמור, ביום שני, 26.1.04 בשעה 14:00 באולם ההרצאות של המכון הבין לאומי לחקר השואה ביד ושם והוא פתוח לתקשורת.

תאריך:  25/01/2004   |   עודכן:  25/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
החברה פנתה לגורמי נדל"ן מובילים וביקשה הצעות לשכירת מבנה בשטח של 25,000 מ"ר ברוטו, עם אופציה לתוספת של 5,000 מ"ר, באזור שבין הרצליה לראשון לציון
אלונה קורן
טוענים: גביית כל חובות הארנונה היתה מספיקה לתשלום משכורות עובדי הרשויות למשך כשנתיים; בשלטון המקומי טוענים: הקשיים בגביית הארנונה נובעים מהמיתון הקשה שגרם האוצר בכבודו ובעצמו
גלית יצחק
המרפאה עוסקת בטיפול בהפרעות הליכה, רעד, טיקים, התכווצויות, הפרעות ומחלות נוירולוגיות שונות; תעניק טיפולים חדישים כגון: הזרקת בוטולינום טוקסין-בוטוקס
נועם שרביט
לאחר יותר משנתיים של עיכובים בשל לחצים פוליטיים וחקירת משטרה, אושר המינוי ברוב של 11 מול 6 מתנגדים ו-2 נמנעים; אירינאוס נחקר בשל קשריו עם ערפאת, ובחשד לניסיון שוחד; השר אורלב: "לא הוסרה העננה מעל ראשו"
גלית יצחק
ה-MultiClear יעיל גם בטיפול במחלות העור לאוקודרמה ואטופיק דרמטיטיס; המערכת מאפשרת בחירת קרינת UV באורך הגל האופטימלי למחלה המטופלת, בעוצמה ניכרת ותוך התמקדות באזור הנגע בלבד; זמן הטיפול הינו כ-5 דקות בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il