X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקבוצה הישראלית הגיעה למקום הראשון
עקב ניסיון הטעייה של קבוצה מקצוענית
▪  ▪  ▪

הערוץ הראשון של הטלוויזיה ישדר השבוע שני סיכומים בני מחצית השעה כל אחד, של ראלי פריז דאקאר 2004. השידור הראשון יערך היום (א', 25.1.04) והשני ביום שלישי - 27 בפברואר.
לשידורים ניתן פרסום ראשון בפרומו ששודר בעת משחק הכדורסל מכבי ת"א-פנתינאיקוס, שזכה לשיא רייטינג של 22% ועתה נותר לבחון כיצד יקבלו צופי הערוץ הראשון את סיקור ארוע הספורט המוטורי, וזאת לקראת מיסוד ספורט זה בישראל - יתכן עוד במושב החורף הנוכחי של הכנסת.
מחלקת הספורט תשדר את חלקו הראשון של הספיישל במהדורת מבט ספורט בשעה 19:00, כאשר באולפן יתארחו נהג המרוצים - עידו כהן והנווט - אביב ספקטור, שזכו בראלי במקום הראשון בקטגוריית T1 של הרכב הסדרתי. החלק השני של הראלי העוסק בסיכום הימים האחרונים של המרוץ, ישודר ביום שלישי 27.1.04, בשעה 19:00.
בדרוג הכללי זכו כהן וספקטור במקום ה-43 מתוך 60 מסיימי המרוץ, אשר שרדו מתוך 140 המכוניות שזינקו למרוץ ב-1 לינואר מהעיירה קלרמו - פארו שמדרום לפריז. כהן וספקטור זכו להתברג ברגע האחרון למקום הראשון בקטגוריית המכוניות הסידרתיות, לאחר שהתברר, כי קבוצת טויוטה אשר הובילה בשלושת המקומות הראשונים, ביצעה עבירה כנגד חוקי הראלי.
קבוצת טויוטה הצרפתית הינה קבוצה צרפתית מקצועית, אשר בניגוד לתקנות הראלי החליפה את הצמיגים הסידרתיים שבגודל 17 אינטש, בצמיגי מרוצים המיוצרים עבור חישוקים במידה של 16 אינטש בלבד. מדובר בקבוצה שרובה מורכב מנהגי פורמולה לשעבר, אשר נסעו במימון סוכנות הרכב הצרפתית של יצרן הרכב היפאני הראשון בגודלו בעולם.
יצרן הרכב השני בעולם, ניסאן, עומד לצרף בשנה הקרובה לשורות קבוצה הראלי רייד שלו לעונת 2004, את נהג המרוצים הישראלי השני שהשתתף בראלי, איציק בריל. יחד עם הנווט הלל סגל נפסלה מכוניתם אשר נשאה את המספר 296, ביומו השמיני של המרוץ. השניים שכחו, כי היום השמיני הוא יום ללא טיפול טכני, ולפיכך יצאו לדרך בלא להקפיד שבעת מילוי המים מחדש במכונית, לא תיוותר כל בועת אוויר במערכת הצינון.
כתוצאה מכך, נסעו השניים למעשה מספר הגדול בכמעט ב-50% מהכמות הרשמית של 11,000 הקילומטרים של המרוץ, בהעניקם סיוע טכני צמוד לצמד כהן וספקטור, אשר התחרו במשך כ-101 שעות במהלך 18 ימי התחרות.
אלא שעוד קודם לכן הבחינה במכונית עינו של מנהל קבוצת ניסאן אשר טס בהליקופטר הצילום, והוא הזמין את בריל לחתום עימו ב-22 בפברואר על הסכם לנהיגה ב-5 מרוצי הראלי רייד של העונה הקרובה. לאחר החתימה ישתתף בריל ב-12 ימי אימונים.
מרבית התמונות אשר יוצגו השבוע בערוץ הראשון צולמו מההליקופטר אשר ריחף מעל מתחרי המרוץ. ההליקופטר התמקד בצילום הקבוצות המקצועניות שהשתתפו במרוץ - בקטגורייה T2, ובהן מיצובישי, ניסאן, פולקסווגן (עם יוטה קליינשמידט) והפתעת המרוץ - קבוצת ב.מ.וו הגרמנית.

תאריך:  25/01/2004   |   עודכן:  25/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מדגיש כי הופתע מהתנגדות שרון לשחרור קונטאר; מציין את הישגיו: שחרור 400 אסירים פלשתינים; "לא רצינו גנבי מכוניות וסמים. אני רוצה את אנשי האינתיפאדה"; השלב השני: בירור גורלו של רון ארד ושחרור קונטאר
יפעת גדות
זאת בתגובה לסקר שהזמין העיתון "ג'ואיש כרוניקל" בלונדון, וממנו עולה כי 15% מהבריטים טוענים כי מגזימים בתיאור זוועות השואה; יד ושם: "הסקר הינו עוד הוכחה לכך שכדי להיאבק באנטישמיות יש להגביר את הוראת השואה"
רועי כוכבי
החברה פנתה לגורמי נדל"ן מובילים וביקשה הצעות לשכירת מבנה בשטח של 25,000 מ"ר ברוטו, עם אופציה לתוספת של 5,000 מ"ר, באזור שבין הרצליה לראשון לציון
אלונה קורן
טוענים: גביית כל חובות הארנונה היתה מספיקה לתשלום משכורות עובדי הרשויות למשך כשנתיים; בשלטון המקומי טוענים: הקשיים בגביית הארנונה נובעים מהמיתון הקשה שגרם האוצר בכבודו ובעצמו
גלית יצחק
המרפאה עוסקת בטיפול בהפרעות הליכה, רעד, טיקים, התכווצויות, הפרעות ומחלות נוירולוגיות שונות; תעניק טיפולים חדישים כגון: הזרקת בוטולינום טוקסין-בוטוקס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il