X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך נמסר ל-Nfc; פרסום הנסיעה עוכב על-ידי ח"כ והבה מחשש שהמצרים יחזרו בהם מכוונתם לארחו
▪  ▪  ▪

ח"כ מגלי והבה (ליכוד) יצא הבוקר (א', 25.1.04) למצרים, שם יפגש עם בכירים בצמרת המצרית, בביקורו בפרלמנט בקהיר. כך מסר ח"כ והבה ל-Nfc.
פרסום דבר הביקור עוכב לפרסום על-ידי והבה, מחשש שהמצרים יחזרו בהם מכוונתם לזמנו. והבה ל-Nfc: "אנחנו לא רוצים שיקרה מקרה דומה כמו שקרה עם לוב", אמר. "ישראל תדבר עם כל מדינה שתושיט יד לשלום", הוסיף. לשאלה האם יפגש עם חברי פרלמנט סורים, סירב ח"כ והבה להשיב.
עוד נודע, כי בביקורו במצרים מתוכנן והבה לבקר בכלא בו מוחזק הישראלי, עזאם עזאם. לפני כשבועיים פורסם בכלי תקשורת ערביים בחו"ל, כי ח"כ והבה יצא לביקור במצרים, כשמטרתו היא בדיקת פתיחת ערוץ ההידברות עם הסורים. ח"כ והבה, פורסם, ייצא בשליחות ראש הממשלה, אריאל שרון, לפגישות מדיניות במצרים.
הוועידה האירו-ים תיכונית
באסיפת האירו-ים תיכונית שהתקיימה בבריסל הוחלט לאשר הסעיף, כי השפה העברית תוכר מעתה כשפה רשמית באסיפה.
ההחלטה התקבלה ברוב נציגי הפרלמנטרים: 12 נציגי מדינות אזור אגן הים התיכון (בהן: טורקיה, מצרים, מרוקו, אלג'יר, טוניס, לבנון, ירדן ומלטה), ו-15 נציגים מדינות מהאיחוד האירופי. למרבה ההפתעה, תמך נציג מצרים, חבר הפרלמנט עמאר מנסור, ביוזמה הישראלית ותקף את נציג סוריה, נאסר עובייד אל-עובייד, שהתנגד לה.
נציגי הפרלמנטים מ-27 המדינות התכנסו (19-20.1.04) בבריסל לקביעת מסגרות העבודה והרכבי הוועדות של האסיפה. האסיפה שהוקמה ביום 2.12.03 מורכבת משלוש ועדות העוסקות בנושאים: שותפות פוליטית, ביטחונית וזכויות אדם; נושאי כלכלה, כספים, חברה וחינוך; איכות חיים, חילופי משלחות ותרבות.
ח"כ והבה ל-Nfc: "מודבר בהרכב של 27 מדינות כאשר כולם הסכימו למעט מדינה אחת [סוריה] לקיים בישראל את האסיפה הבאה. המטרה, בין היתר, היא לחזק את קשרי הידיות בין המדינות ולפתח קשרים דיפלומטים... משמעות ההחלטה שהשפה העברית הינה שפה רשמית באסיפה [כמו השפה הצרפתית, האנגלית והערבית], היא כי כל ישראלי שישתתף היום באסיפה יוכל לדבר בשפה העברית. אני בימים אלו דיברתי בשפה העברית".

תאריך:  25/01/2004   |   עודכן:  25/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
קרן קיימת באוסטרליה החליטה לאמץ את פרויקט שיקום נחל הירקון בשלוש השנים הקרובות כפרויקט לאומי במסגרתו תשקיע הקרן 5 מיליון דולר אוסטרלים מכספי תרומות הקהילה היהודית במקום לטובת שיקום הנחל
גלית יצחק
יאיר סונין מתגורר בבית גורדס, בית לחיים של אגודת אלו"ט; יאיר בולט בפעילותו בתחום המוסיקה, מופיע מידי שישי בפני חיילים פצועים המאושפזים בבית חולים רמב"ם ובפני קשישים בבתי אבות למוגבלים ותשושים
ענבל אביב
מאז 1990 הגיעו לישראל קרוב ל-1,117,000 עולים; ב-2003: מספר העולים הנמוך ביותר שנרשם מאז שנת 1990; ירידה של 77% במספר העולים מארגנטינה, לעומת שנת 2002; ירידה של 33% במספר העולים מבריה"מ לשעבר, לעומת שנת 2002
אלונה קורן
נזקי השביתות והעיצומים מתבטאים באובדן של כ-1.5 אחוזים מהתוצר העסקי ב-2003 ואובדן של כ-16 אלף מקומות עבודה
גלית יצחק
היועצת הפעילה מרכז קהילתי ייחודי להנקה; גם אם נראה שהתינוק יונק כל היום, כדי להרגיעו באמצעות השד, אין כל בעיה, זה טבעי; תינוק זקוק להרבה חום גוף, נוזלים, מענה ליצר המציצה ואוכל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il