X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברי מועצת יש"ע כינסו מסיבת עיתונאים בהולה בירושלים וחשפו: מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי, הבטיח כי אם נתמוך בתוכנית יועבר חוק שימנע פינוי ישובים נוספים עד הסדר הקבע; בלשכת רה"מ מכחישים את הדברים
▪  ▪  ▪

מקורות מדיניים מסרו אמש, כי הפיצויים שיוצעו למפוני ההתנחלויות בגדה וברצועה יתבססו על מודל הפיצויים למפוני סיני, שעזבו את חבל ימית ומפרץ אילת בהסכם השלום עם מצרים.
למתנחלים יוצגו שלוש חלופות: מעבר להתנחלות אחרת, העתקת יישוב שלם למקום אחר, או מעבר לתחומי הקו הירוק וקבלת פיצויים במזומן וסיוע בדיור.
ראש הממשלה, אריאל שרון, ייפגש הבוקר (ד', 28.1.04) עם היועץ לביטחון לאומי, גיורא איילנד, וימסור לו את הנחיותיו לגיבוש הקו הביטחוני אליו תיסוג ישראל בגדה המערבית במסגרת "תוכנית ההינתקות".
היום - כינוס דחוף של 15
ח"כים מהליכוד נגד תוכנית שרון
בעקבות העסקה החסויה שנחשפה הערב בין מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי לראשי מועצת יש"ע לעקירת שבעה ישובים, יקיימו מחר (ד', 28.1.04) 15 חברי כנסת מסיעת הליכוד כינוס מיוחד עם ראשי מועצת יש"ע.
ח"כ יולי אדלשטיין, יוזם הכינוס, מבקש, בין היתר, לחשוף את פרטי התוכנית. ח"כ אדלשטיין ל-Nfc: "מטרת הכינוס היא לשפוך אור על העסקה החסויה המתגבשת עם לשכת ראש הממשלה. בשיחת טלפון שקיימתי אמרו לי שיש דברים בגו. אנחנו עשויים לקבל החלטה לקיים דיון דחוף בסיעה או הידברות דחופה עם רה"מ".
בין חברי הכנסת שישתתפו מחר נמנים השר עוזי לנדאו, סגן שר התמ"ת, מיכאל רצון, ח"כ אהוד יתום, דניאל בנלולו, משה כחלון, גלעד ארדן, יחיאל חזן וגילה גמליאל. ח"כ יתום: "אנחנו מבקשים לשמוע פרטים מכיוון שלא דווח לנו על כך ממשרד ראש הממשלה כמי שמכהנים כחברי כנסת מהשורה. אנחנו נשקול מה רצוננו לעשות. כל אחד עשוי לפעול לפי האידיאל שלו, אני לא פועל במסגרת קבוצה".
עדי מינץ, מחברי מועצת יש"ע יצא בקריאה: כל עוד ראש הממשלה ממשיך בדרכיו זאת עליו לדעת - לא תישאר לו ממשלה. בדבריו ל- אמר כי למועצת יש"ע יש את תמיכת מחצית חברי הכנסת מהליכוד, הסיעות החרדיות (ש"ס, יהדות התורה) ומפד"ל.
"בכינוס מחר נציג את ההצעות שקיבלנו ממנכ"ל משרד רה"מ, נסביר להיכן הדרישות מובילות ונדרוש מחברי הכנסת ליצור קיר ברזל פוליטי כדי שרה"מ יבין שאם הוא מוביל למהלך כזה - אין לו ממשלה. חברי הכנסת צריכים להבין כי הערבים לא יסתפקו בפינוי שבעה ישובים אלא בפינוי כל גוש קטיף", אמר.
בכינוס מחר ישתתף גם יו"ר מועצת יש"ע, בנצי ליברמן.
לא נפנה ישובים עד הסדר קבע -
אם תתמכו בתוכנית ההינתקות
"ראש הממשלה הציע לנו "דיל" תמורת תמיכתנו בתוכנית ההתנקות" - כך גילו היום (ג', 27.1.04) חברי מועצת יש"ע במסיבת עיתונאים בירושלים.
לדברי מנהיגי המתנחלים, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי, הציע להם "דיל" לפיו יתנו הסכמתם לפינוי ישובים באיו"ש ובעזה, ובתמורה יועבר חוק ברוב של 75 ח"כים לפיו לא יפונו ישובים נוספים עד הסדר הקבע.
במסגרת זו, הציע להם מנכ"ל משרד ראש הממשלה לפנות את ההתנחלויות שא-נור, גנים, חומש וגנים בשומרון ואת נצרים, כפר דרום ומורג שברצועת עזה. מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי מכחיש את הדברים.
יו"ר מועצת יש"ע, בנצי ליברמן, אמר במסיבת העיתונאים לאחר שהבינו כי ההסכמה נועדה לשמש את ראש הממשלה בהצגת תוכניתו בוושינגטון. "אנחנו נעשה הכל כדי ששרון לא ייסע עם התוכנית הרעה הזאת... המהלכים האלה לא יחסכו גדודים, אלא ייאלצו לשים אוגדות בעקבות הטרור שיגבר".

תאריך:  27/01/2004   |   עודכן:  28/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
מספר הלקוחות של החברה צמח ב-2003 ב-14% והסתכם ב-2.1 מיליון איש
נועם שרביט
עורכי דין בכירים ישאו דברים במושב בנושא ההסדרה הפרטית של האינטרנט; שתיים מן המשנים ליועמ"ש, טנה שפניץ ודידי לחמן-מסר ירצו בנושאים שונים; בכנס יידונו גם נושאי התכנים ונושאים טכניים הקשורים באינטרנט
עומר כרמון
ראא'ד חליל אמר, כי הוא מסרב לקבל פרס הנקרא על שמו של ישראלי-ציוני; טוען: הקריקטורה שלי אינה מתייחסת כלל לשלום בין סוריה וישראל
יפעת גדות
שיחק בסרט תיעודי כאיש טאליבן; מואשם בניסיון להכתים את פקיסטן
גל ברגר
אחמד מאהר ועומר סולימאן הגיעו מוקדם יותר היום לישראל ונועדו עם שליח האו"ם למזרח התיכון; גורמים פלשתינים: מצרים דוחפת בראש וראשונה לסיום הסכסוך בתוך הפת"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il