X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגיעה ל-2.2 מיליון לקוחות; ההכנסות בתשעה חודשים הגיעו ל-3.55 מיליארד ש"ח; החברה השיגה עוד 86 אלף לקוחות ברבעון
▪  ▪  ▪

ספקית שירותי הסלולר, סלקום, סיימה את יולי-ספטמבר 2001 עם גידול קל של %3 בהכנסות, לעומת הרבעון השני של השנה. הכנסות סלקום באותה תקופה הסתכמו ב-1.2 מיליארד ש"ח. עם זאת רשמה החברה זינוק של %33 ברווח הנקי לעומת הרבעון השני השנה. הרווח הנקי הסתכם בסוף הרבעון השלישי, ב- 184 מיליון ש"ח. לעומת הרבעון השלישי בשנת 2000, רשמה החברה עליה של %58 ברווח הנקי.
נשיא ומנכ"ל סלקום, יעקב פרי, מסר כי התוצאות הינן תוצר של פעילות סלקום לאורך כל שנת 2001. התוצאות מעידות, לדבריו, על כך שסלקום שומרת על מעמדה כמובילה בשוק הסלולרי בישראל, גם בתקופה תחרותית בשוק התקשורת הוחרפה מאוד. פרי מסר, שהחברה השקיעה כ-600 מיליון ש"ח בתשתיות הנדסיות, בתשעת החודשים הראשונים של 2001 והעריך שהשקעה זו, תאפשר לה לשפר משמעותית את השירותים ורמתם.
פרי הוסיף, כי החברה ממשיכה להיערך, בדרכה להפוך לספקית תקשורת בתחומי הטלפון הנייד, הנייח, האינטרנט ושירותים מבוססי מיקום.
כזכור, החליטה סלקום בשבוע שעבר, לפרוש מהמשא-ומתן למיזוג עם חברת אופק, של קבוצת יורוקום. השתיים תכננו להתמודד מול בזק, בפעילות בתחום התקשורת הנייחת בישראל. החלטת סלקום לעזוב, התקבלה בחברה, על רקע אי הסכמת בעלת המניות בה, חברת בלסאות', על צורת ההתקשרות עם יורוקום.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה, הסתכמו הכנסות סלקום ב-3.55 מיליארד ש"ח. זהו גידול של %6 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי של חברת הסלולר בתקופה זו, הסתכם ב-456 מיליון ש"ח. זהו זינוק של %32 לעומת 9 החודשים הראשונים של שנת 2000.
סלקום מדווחת על מצבה של 2.2 מיליון לקוחות בסוף הרבעון השלישי של השנה. כלומר, תוספת של 86 אלף לקוחות, בחודשים יולי-ספטמבר 2001. החברה מסרה, כי ברבעון האמור גדל קצב גיוס הלקוחות לעומת הרבעון הקודם, בעקבות להשקת מערכת הבילינג (התשלומים) החדשה שרכשה החברה מחברת אמדוקס.
החברה סיימה את הרבעון השלישי עם גידול של %4 ברווח התפעולי, אשר הסתכם ב-230 מיליון ש"ח. הוצאות המכירה והשיווק של סלקום ברבעון השלישי, שמרו על רמתם והסתכמו ב-156 מליון ש"ח.
מנהל חטיבת הכספים של סלקום, איציק אדלמן מסר, כי החברה סיימה את הרבעון השלישי עם שיעור גבוה של מדד ה-EBITDA (המייצג את הרווח לפני הוצאות מימון, מיסים, פחת והפחתות) הנחשב למדד מוביל בבחינת מצבן של חברות תקשורת. מדד זה עמד בסוף הרבעון השלישי של השנה, וב-9 החודשים הראשונים של השנה, על %36. הוא ציין עוד, כי ההון העצמי של החברה, המורכב כולו מצבירת רווחים, הסתכם בתום הרבעון ב-1.5 מיליארד ש"ח.

תאריך:  14/11/2001   |   עודכן:  14/11/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il