X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סמ"ר בני אברהם ז"ל נטמן בבית העלמין בקריית שאול; חיים אברהם בהלווית בנו: אני מצדיע לך שחזרת מהמשימה; סמ"ר עדי אביטן ז"ל נטמן בבית העלמין בטבריה; סמ"ר עומר סואעד הובא למנוחות בבית העלמין בכפר סלאמה, בגליל
▪  ▪  ▪
חלקת הקבר

אפרת אברהם בהספד לאחיה

חיים אברהם סופד לבנו

שלושת חיילי צה"ל החטופים, סמ"ר בני אברהם, סמ"ר עדי אביטן וסמ"ר עומד סואעד ז"ל, שהושבו אתמול לישראל במסגרת עסקת השבויים עם החיזבאללה, הובאו היום (יום ו', 30.1.04) למנוחות עולמים.
סמ"ר בני אברהם ז"ל נטמן בבית העלמין בקריית שאול. סמ"ר עדי אביטן ז"ל נטמן בבית העלמין בטבריה. סמ"ר עומר סואעד ז"ל נטמן בבית העלמין בכפר סלאמה, בגליל. תמו כל טקסי הלוויות.
חיים אברהם, אביו של בני, ספד לו: "מי ייתן ונתנחם בעובדה שיש לנו בנים כמוך. בנים שמוכנים ללכת ולבצע את המשימות שמורים להם. שאלו אותי מה אומר לבני: היית חייל בגדוד 601, יצאת לסיור וביצעת משימה. אני מצדיע לך שחזרת מהמשימה. לא חזרת בחיים, אבל חזרת ממשימתך".
האחות אפרת אברהם ספדה בשמה ובשם אחותה: "בני, אחינו היקר, תמיד היינו שלישיה. 21 שנים של שנים מאושרות, בהם גדלנו ביחד, סיפרנו סודות והתבגרנו יחדיו. אנחנו רוצות להגיד תודה לאבא ואמא שזכינו לאח יקר. אח שממלא את חיינו באושר.
בני, תודה שזכינו לגדול איתך. קולך מהדהד בראשנו. היית עבורנו מקור לגאווה. לעולם לא נשכח אותך, אח יקר..." .
יו"ר מפלגת העבודה, שמעון פרס, אמר מעל הקבר הטרי: "יום עצוב היה אתמול. אנחנו בכלל עם עצוב, עם שלא יודע לשמוח אבל יודע להתאחד סביב עצב... אצלנו היה עצוב, ובלבנון היה שמח. אצלנו היה עצוב אבל היה זה עצב של יחד. אתמול חשתי את היגון הכבד והתגאתי להיות קרוב למשפחה כזו, לבני כזה".
בני משפחתם, מקורבים ואנשים רבים וכן חיילים ומפקדים מחיל ההנדסה ליוו את סמ"ר בני אברהם וסמ"ר עדי אביטן בדרכם האחרונה. מאות שוטרים מלווים את מסעי הלוויות.
דודתו של עדי אביטן, פאני, אמרה מעל קברו: "אי אפשר היה לכעוס עליך. החיוך שלך כבש את כולנו". אורי טננבוים, בנו של אלחנן, השתתף גם כן בהלוויה.
השלושה שנחטפו בשנת 2000 במהלך סיור בהר דב, שוחררו אתמול במסגרת עסקת השבויים בין ישראל לחיזבאללה. השלושה נהרגו ככל הנראה במהלך אירוע החטיפה או זמן קצר אחר-כך.
4 מנרצחי הפיגוע בירושלים מובאים למנוחות:
- אברהם בלחסן ז"ל (28) נטמן בבית העלמין בגבעת שאול ב-11:00. בלחסן עלה לישראל מצרפת, עם אשתו, לפני חמש שנים. הוא התגורר בשכונת גבעת מרדכי בבירה.
חיה-אניה בונדר ז"ל (38) נטמנה בהר המנוחות. היא עלתה לישראל לפני 12 שנים ממוסקבה.
- רוזי בונה ז"ל (39) מירושלים נטמנה בהר המנוחות בשעה 11:30.
- ברוך חונדיאשווילי ז"ל (41) הובא למנוחות בשעה 11:30 בהר הזיתים. הוא עלה לארץ בילדותו מגרוזיה.
אמש הובאו למנוחות שלושה מהרוגי הפיגוע: דנה איטח ז"ל (24) מירושלים, אלי צפירה ז"ל (47) מירושלים, יחזקאל גולדברג ז"ל (42) תושב ביתר עילית.
הרב יחזקאל גולדברג, נולד בטורונטו שבקנדה. לפני שמונה שנים עלה ארצה והתגורר בביתר עילית. לרב גולדברג היתה כשרה של עובד סוציאלי, והוא עסק רבות בקירוב בני נוער הזקוקים לסיוע ותמיכה, וכן סייע למשפחות רבות. הותיר אחריו, אישה ושבעה ילדים.
הפיגוע בוצע על-ידי מחבל-מתאבד, באוטובוס מספר 19 של אגד ברחוב עזה 10 בירושלים, בפינת הרחובות עזה-ארלוזורוב-בלפור, בשכונת רחביה.
תאריך:  30/01/2004   |   עודכן:  30/01/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
זוהי פעולה ראשונה מאז שנמסרה בית לחם לפלשתינים לפני 7 חודשים; המחבל-המתאבד שביצע את הפיגוע בי-ם: איש גדודי חללי אל אקצה ממחנה הפליטים אל-ערוב שבנפת בית לחם; 2 מחבלים נהרגו סמוך לדוגית; 6 בתי מחבלים נהרסו ברמאללה
עומר כרמון
עיתון בבלארוס דיווח, כי בית קברות יהודי בעיר צ'רניקוב הפך לאתר גזיזת כבשים ומזבלה; למרות הפגנות ובקשות של חברי קונגרס אמריקנים, לא הפסיקה ממשלת בלארוס את העבודות להרחבת אצטדיון כדורגל בעיר גרודנו, על שטח בו שוכן בית קברות יהודי עתיק
עומר כרמון
בעיר הבירה נחנכה "כיכר פלשתין" ובה מפה של ארץ ישראל ללא אזכור מדינת ישראל; שני מועמדים בולטים לנשיאות, ממוצא פלשתיני, הבטיחו כי יסגרו לאחר הבחירות את שגרירות אל-סלבדור בירושלים
רנית נחום-הלוי
הצעת מנכ"ל משרד רה"מ שהאוצר יעביר 1.5 מיליארד ש"ח משך 3 שנים עבור תכניות הבראה ברשויות - נדחתה ע"י שר הפנים; ביום א' השבתה של כל השירותים המוניציפליים ב-238 רשויות
גל ברגר, רנית נחום-הלוי
בטקס קבלת הפנים לאסירים הלבנונים בביירות, אמר מזכ"ל החיזבאללה כי ישראל עוד תתחרט על כך שלא שחררה את סמיר קונטאר; "לא נסכים שגורל האסירים יהיה תלוי רק במידע על רון ארד"; "נמשיך לגרום לאויב לשלם מחיר יקר כל עוד הוא תוקף את אדמתנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il