X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיבוב המשך של שיחות טכניות מתוכנן להתקיים בבריסל ב-19-18 בפברואר
▪  ▪  ▪

משלחת בת 15 חברים מהנציבות האירופית בבריסל מקיימת בירושלים שיחות טכניות עם עמיתים ישראליים בעניין תוכנית פעולה אפשרית ליחסים משודרגים עם ישראל במסגרת "מדיניות השכנוּת האירופית".
בראש המשלחת עומד כריסטיאן לפלר, מנהל מחלקת המזרח התיכון ודרום הים התיכון במינהלה לקשרי חוץ של הנציבות האירופית. המשלחת מקיימת דיונים עם עמיתים ישראליים במגוון רחב של תחומים העשויים להיכלל בתוכנית הפעולה המוסכמת על הצדדים, המתייחסת לישראל.
תחומים אלה כוללים דיאלוג פוליטי מוגבר, העמקת האינטגרציה של ישראל בשוק האחיד של האיחוד האירופי, תחום המשפט וענייני פנים, וכן שיתוף פעולה בתחומי החינוך, הסביבה, התחבורה, האנרגיה, הבריאות והמדע. ברם, סיבוב ראשון זה של שיחות טכניות אינו צפוי להניב תוצאות קונקרטיות.
סיבוב המשך של שיחות טכניות מתוכנן להתקיים בבריסל ב-19-18 בפברואר. גינתר פרהויגן, הנציב האירופי הממונה על "מדיניות השכנות האירופית", אמור להציג ב-23 בפברואר דוח התקדמות למועצת שרי החוץ של האיחוד האירופי. הנציב פרהויגן מתכנן גם ביקור בישראל בסוף מרס.
עד סוף אפריל מתכננת הנציבות להגיש למועצת האיחוד האירופי ולפרלמנט האירופי את חזונה הכולל לגבי מדיניות השכנות, לרבות תוכניות הפעולה המתייחסות לכל המדינות הנוגעות בדבר.
מדיניות השכנות האירופית היא חזון שאפתני שעניינו לשדרג את יחסיו הפוליטיים והכלכליים עם "טבעת ידידות" מקרב המדינות השכנות לאיחוד האירופי המורחב ממזרח ומדרום. בתמורה לקבלת גישה הדרגתית לכמה מהמדינויות והתוכניות של האיחוד האירופי, אמורות המדינות השותפות לחלוק עם האיחוד האירופי נורמות וערכים כגון שלטון החוק, דמוקרטיה, כיבוד זכויות אדם וכלכלת שוק חופשית.
תוכניות הפעולה מבוססות על גישה פרטנית הנענית לצרכים הנקודתיים של כל שותפה ושותפה.

תאריך:  03/02/2004   |   עודכן:  03/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
בכוונת שרון להביא את תוכניתו המלאה - לאחר שזו תושלם - לאישור הממשלה והכנסת; שר האוצר, בנימין נתניהו, ייפגש עם שרון על-מנת לשמוע את פרטי תוכניתו ולהביע את דעתו
גל ברגר
בעקבות החשיפה ב-Nfc הועבר הנושא לטיפול הרמטכ"ל; עו"ד סמי איליה במכתב בהול לרמטכ"ל: "נפתח בצעדים משפטיים נגד מפקד חיל האוויר, אלוף פיקוד צפון וקצין רפואה ראשי אם לא יחול שינוי מיידי בהחלטה"; "מדובר במחדל מן החמורים שנעשו בצה"ל"
ענבל אביב
אמר לשרון: "אי אפשר למשול כשהמילה מאבדת מאמינותה"; קורא לצעירים להתפקד למפלגה, להשפיע על ניהול המדינה ולא לשבת מהצד; הציג 'מצע בחירות'
ענבל אביב
גבאי נמצא בריא ושלם בקרחון ב"ארץ האש"; ככל הנראה הוא ומטייל אוסטרי הלכו לאיבוד באזור הקרחון שבו טיילו; סיור של הצבא המקומי איתר את השניים וחילצם
עמוס באר
מציגה MSV - נישה חדשה של מיניוואן ספורטיבי רב שימושי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il