X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, ברדיו אזורי ובעיתונות; כ-30 רשתות וחברות התגייסו לסייע בקמפיין ההתרמה של 1 שקל
▪  ▪  ▪

עמותת 'גדולים מהחיים', למען איכות חיים לילדים חולי סרטן, יוצאת (יום ד', 4.2.04) בקמפיין חדש שיעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע, תחת הסיסמה "שקל גדול מהחיים".
מטבע של 1 שקל, שנבחר ללוות את הקמפיין, מייצג את היכולת של כל אחד מהציבור הרחב לתרום למטרה מקודשת זו.
הקמפיין כולו ממומן מתרומות לעמותה שיועדו לצורך זה, ומטרתו העלאת המודעות למחלת הסרטן בקרב ילדים. קמפיין זה הינו קמפיין משולב שיעלה בטלוויזיה המסחרית, ברדיו אזורי ובעיתונות.
סרטון הפרסומת (30 שניות) שישודר בטלוויזיה, מציג ללא מילים הזדהות של ילדה עם אחיה חולה הסרטן. הילדה גוזרת לבדה את שערותיה, וכאשר הילד והוריו חוזרים הביתה הם מגלים אותה קצוצת שיער. הילדה מושיטה את השיער הגזור לאחיה הקרח שמחבק אותה באהבה. סרטון מרגש זה, הופק בעמותה מקבילה בשם אפנוק (AFNOC) מספרד שהעבירה לעמותת 'גדולים מהחיים' את זכויות השימוש בו.
הקמפיין מלווה מבצע גיוס תרומות של העמותה שיערך במהלך חודש פברואר, בו ניתן לתרום שקל ברשתות שיווק רבות בסיום הקנייה או ללא שום קשר לקנייה.
כ-30 רשתות וחברות התגייסו לקמפיין ההתרמה של 1 שקל: טיב טעם, מלונות פתאל, ילו, המשביר לצרכן, סטימצקי, ספרי, ברגר קינג, טויס אר אס, קלאבמרקט, חצי קופה, ג'מבו, קו-אופ, ויקטורי, אייס, אוטודיפו, ביטוח ישיר, אישי ישיר, 90 FM, אופיס דיפו, באג, דיונון, ד"ר גב, ספורט ורטהיימר, מנטה, ג'יימס ריצרדסון, פיצה מטר, עסקה טובה, סודה קלאב, גלובוס גרופ, סקאל, אקווה פרש, אפריל, הדקה ה- 90.
יו"ר עמותת 'גדולים מהחיים', ציון אבוטבול, אמר כי "ייחודו של קמפיין זה הוא בפנייה לציבור הרחב לסייע בשקל אחד, שיכול לתרום המון לאיכות חייהם של ילדים חולי סרטן. ההתגייסות של חברות ורשתות מובילות יסייע לנו להגיע לכל אחד ואחד ואנו צופים שתהיה לכך היענות רבה".
להערכתו, קמפיין זה יעלה באופן משמעותי את המודעות לעזרה לאוכלוסיית הילדים בקרב חולי הסרטן, ויסייע לעמותה בפעילותיה הרבות למען שיפור איכות החיים של הילדים במטרה לסייע להם בהתמודדותם עם המחלה הקשה.
אודות 'גדולים מהחיים'
עמותת 'גדולים מהחיים' פועלת למען איכות חיים לילדים חולי סרטן בישראל, ללא הבדל של דת גזע ולאום. פעילותה מתבצעת בכל רחבי הארץ. העמותה הוקמה לפני כ-5 שנים על-ידי הורים לילדים חולים. כל פעילותה נעשית בהתנדבות של חברי העמותה והנהלתה. אתר האינטרנט של העמותה: www.gdolim.co.il
מפעילויות העמותה: טיסת החלומות לאורלנדו ארה"ב, רכבת החיוכים בפורים בחסות רכבת ישראל, מחנה קיץ, הקמת חדרי מוסיקה ומחשב בבתי-חולים, שבוע בילויים בפריז, נופש משפחות באילת, משחקי הצדעה בכדורגל, קרן למימון תרופות, הגשמת חלומות, טיולים וימי כיף לאמהות.

תאריך:  04/02/2004   |   עודכן:  04/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
בעקבות הביקורת הרבה שהושמעה על הסרט, בעיקר מצד ארגונים יהודיים, החליט הכוכב האוסטרלי לצנזר את הקטע הבעייתי ביותר בסרט שבו אומר הכוהן הגדול לעם היהודי בעקבות צליבת ישו כי "דמו של ישו יהיה עלינו ועל ילדינו".
מיכאל דבורין
הסנאטור היהודי, שהיה מועמד למשרת סגן הנשיא בבחירות בשנת 2000, הודיע לפנות בוקר על פרישתו מהתמודדות על המועמדות הדמוקרטית לנשיאות בבחירות 2004; נימק את הצעד בהישגיו המאכזבים במירוץ
עומר כרמון
הדוח קובע, כי אין להתיר לישראל להתחרות בסוללות טילי הפטריוט האמריקני ואין זה מן הראוי כי ישראל תפיק רווח כספי ממערכת שפותחה במימון אמריקני
עומר כרמון
אמר את הדברים לראשי האיחוד האירופי; הוסיף: "בעזרתכם נשיג רוב"; האיחוד האירופי החליט להעמיד תקציב לקידום היוזמה; שר החוץ הבריטי, אמר כי 'מפת הדרכים' נכשלה ובירך על כוונת שרון לסגת מרצועת עזה
אלונה קורן
נוקיה חולשת על 35% מהשוק; אחריה מוטורולה - 14.5% מהשוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il