X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המיזוג יכלול התייעלות של מערכי ההפצה, שיוביל לצמצום מסוים במצבת כח האדם ולחיסכון בעלויות נוספות
▪  ▪  ▪

מעינות עדן ויפאורה תבורי הודיעו היום (ד') על חתימת הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח, במסגרתו תפיץ יפאורה-תבורי באמצעות שותפויות השיווק שלה את המותגי המים המינרליים מי-עדן ועין-גדי.
הסכם ההפצה אינו בוחן אך ורק את עלויותיו של המפיץ ו/או היצרן, אלא משלב את הסיכויים והסיכונים של כל אחד מהגורמים בצורה שתבטיח איזון לאורך זמן בין המפיץ ליצרן.
פעילות הבקבוקים של מעינות עדן הסתכמה בכ-110 מיליון שקל ב-2003. "ואולם, למרות הצלחת החברה לשמור על מעמדה כמותג המים המוביל בישראל, גרמה פעילות ההפצה העצמית להפסד שנתי של כ-15 מיליון שקלים", מסבירים בחברה.
החברה המשותפת תפנה משאבים נוספים על מנת לתמוך מבחינה שיווקית ופרסומית במותג מי-עדן בתחום הבקבוקים - במטרה לבסס את מעמדו כמותג מוביל בתחום המים המינרליים בישראל.
ניר דור מנכ"ל קבוצת מי עדן אמר היום: "המיזוג בין מערכי ההפצה של מי עדן שיווק ויפאורה תבורי והחיבור בין בעלי המניות הינם העסקה הנכונה עבור שני הצדדים.
"קבוצת מי עדן תוכל להתמקד בפעילות הליבה של שיווק מים מינרלים בכדים בישראל ובאירופה. מיזוג זה יכלול תהליך התייעלות של מערכי ההפצה, שיוביל לצמצום מסוים במצבת כח האדם ולחסכון בעלויות נוספות. מהלך זה יתרום לצמצום ההפסדים בתחום הבקבוקים", אמר דור.
רוני גת, מנכ"ל יפאורה תבורי אמר היום: "בחיבור עם מי-עדן, זיהינו מותג בעל עוצמה יוצאת דופן וכן חברה בעלת תרבות ארגונית הדומה לזו של יפאורה תבורי. שני משתנים אלו הביאו אותנו להחלטה כי זו החברה עימה אנו רוצים לכונן יחסים אסטרטגיים ארוכי טווח.
למרות האמור לעיל, בתקופה הקרובה אני צופה קיטון מסוים במחזור המצרפי של שני המותגים בשל רגישות הצרכן למחיר, אופי התחרות בענף, סף כניסה נמוך לתחום של כל גורם המסוגל לקיים מערכת הפצה מסודרת וההערכה כי גורם נוסף ייכנס לתחום של ייצור מקומי ושיווק מינרלים בתקופה הקרובה", אמר גת.
בנוסף חתמו החברות על הסכם המעניק למי עדן אופציה להשקיע סך של
60 מליון שקל ביפאורה-תבורי. זאת תמורת הקצאה של 10% ממניותיה. במידה ותממש מי עדן את האופציה, היא תהיה זכאית למנות דירקטור מטעמה.
מי עדן הינה החברה המובילה בישראל בתחום השיווק הישיר וההפצה של מים מינרליים טבעיים בכדים. כמו כן, עוסקת החברה בשיווק והפצה של מים מינרליים באריזות קטנות בישראל. מי עדן מחזיקה ומנהלת בשיתוף עם חברת דנונה העולמית מיזם משותף באירופה תחת שם המותג "Eden”.
יפאורה הוקמה בראשית שנת 1933 כמפעל לסחיטת פרי הדר ויצור שמנים אתריים. המפעל הוקם כתוצאה מעודפי פרי הדר שנוצרו לפרדסני הסביבה. המפעל הוקם כמפעל לעיבוד פרי הדר וירקות ובשלב מאוחר יותר כמפעל לייצור משקאות קלים.
בשנת 1990 התמזגה יפאורה עם תשלובת תבורי והוקמה חברת יפאורה- תבורי, חברה ליצור משקאות קלים, מייצרת ביעילות גבוהה ומציעה לצרכן מוצרים מהשורה הראשונה.
יפאורה תבורי מובילה את שוק המשקאות הקלים הלא מוגזים במדינת ישראל ומדורגת במקום השני בייצור משקאות מוגזים, לאחר קוקה קולה.
החברה משווקת מוצריה ל-12,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ.
המותגים העיקריים של החברה הם: תפוזינה, ספרינג, סנאפל, RC קולה, מיץ פז, קריסטל, שוופס, עין גדי מים מינרליים.

תאריך:  04/02/2004   |   עודכן:  04/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בימים האחרונים מופצת באינטרנט "פרסומת" של חברת 'נייקי', בה מוצגת נעל לאחר פיגוע התאבדות; חברת 'נייקי' מבהירה: מדובר בזיוף
ענבל אביב
הציירים הם דיירי מעון נכים נתניה והם מציגים ציוריהם מיום שישי בגלריה "עמליה ארבל"; מרבית הציורים צוירו ברגל או בפה
מירב לוי
המבקר חייב את סיעת אגודת ישראל בקנס בסך 273,336 ש"ח; הטיל קנסות גם על הליכוד המפד"ל ועם אחד בעקבות עבירות של חוק הרשויות בבחירות בירושלים, חיפה ואור עקיבא
גלית יצחק
ישמש כיועץ וירטואלי לציבור הרחב בתחום בריאות השן, ומקום מפגש וירטואלי לאנשי מקצוע בתחום רפואת השיניים; יספק מידע רב ומקיף לציבור הרחב ולרופאי שיניים
אלונה קורן
מעריך כי הצמיחה בשנת 2004 תהיה גבוהה יותר מ-2.5%, כפי שצפה משרד האוצר בעת הצגת תקציב המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il