X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שידורי יומטוב הסתיימו אמש ב-1 בלילה; עד אז גויסו למעלה מ-17.5 מיליון ש"ח למען ילדים ונוער בסיכון; קווי ההתרמה ייסגרו סופית הערב
▪  ▪  ▪

יומטוב 2004, אירוע ההתרמה הענק למען ילדים ונוער בסיכון שנפרש השנה על פני 2 ימי שידור: החל במוצ"ש האחרון והגיע אמש לסיומו בשעה 1 לפנות בוקר.
מעל 17.5 מיליון ש"ח גוייסו מגופים מסחריים, מאנשי עסקים פרטיים, מקרנות ומכ-60,000 תורמים מהבית.
כ-50 אנשי טלוויזיה, קומיקאים ומוסיקאים נרתמו ותרמו להצלחתו של "יומטוב", בהם: ריטה, יצפאן, יאיר לפיד, צביקה הדר, מני פאר ואפרת רייטן, רפי רשף, כוכבי ארץ נהדרת, יורם ארבל, יהודה לוי, אבי גרייניק, עידן אלתרמן, אילנה דיין, יונית לוי, אושרת קוטלר, נינט טייב, להקת היהודים ואחרים.
דוברת שידורי קשת מוסרת, כי ליומטוב נחשפו כ-1.7 מיליון צופים. המשדר המרכזי, שנמשך כ-3 שעות (20:45-24:00), קבע רייטינג ממוצע של 24.8% וברגעי השיא הצפייה נרשם ממוצע של 31.9%.
חתמו את הלילה קיציס פרידמן אלי ומריאנו במשדר "לילה טוב" (24:00-01:00 בלילה) אשר רשם ממוצע צפייה של 13.1%.
אירועים מיוחדים ממהלך השידור:
- כ-460 אלף צופים ציפו אמש לרגע בו יקפוץ יהודה לוי את קפיצת הבנג'י. לוי קבע באומץ שיא ישראלי חדש לאחר שקפץ את הקפיצה הגבוהה ביותר בישראל (מגובה 60 מטר).
- כוכבי הוליווד ברכו, בהם: ארנולד שוורצנגר - מושל קליפורניה, מייקל דאגאלס, דני דה-ויטו וסילבסטר סטאלונה.
- שרון ויואב ניצחו את שלישיית "מה קשור" במירוץ הארצי למכירת טאטו של יומטוב: השניים הצליחו למכור 16,343 טאטו לעומת שלישית "מה קשור" שמכרו 16,280.
- במסגרת התחרות הארצית שהתקיימה בין הרשויות המקומיות זכתה העיר בת-ים במענק של 350,000 ש"ח (מטעם ג'וינט ישראל) לאחר ש-5,000 ילדי העיר נרתמו לניקוי חופי העיר וכן הפריחו 20 אלף בלונים. שתי הערים הנוספות שעלו לגמר, ירושלים וטירת הכרמל, זכו כל אחת במענק בסך 50,000 ש"ח שיתמכו בפעילות למען הילדים בסיכון בעיר.
יומטוב, הינה יוזמה ייחודית של קשת בשיתוף עם "הרוח הישראלית" ו"ציונות 2000". כמו כן, השנה חבר ליומטוב גם מיזם "יניב" (ביוזמת קרן אורן וקרן סקט"א רש"י) אשר הכפילה את סך סכום התרומות שהתקבלו מהצופים בבית. במהלך השנה האחרונה הצליחו תרומות "יומטוב" לסייע ל-220 עמותות וליותר מ-120,000 ילדים.
לטובת יומטוב נפתח חשבון בנק מיוחד המנוהל בלעדית על-ידי "הרוח הישראלית". הוועדה הציבורית של יומטוב בראשותו של מוטי אביסרור, עתידה להתכנס בקרוב ולהחליט על רשימת הפרויקטים והגורמים מתוך 271 הבקשות שהוגשו, שיקבלו מענקי תמיכה מכספי התרומות. בין חברי הוועדה - רו"ח זאב פלדמן ועו"ד נתי חלפין, אשר מופקדים על בקרת חלוקת הכספים.
ביקורות רבות נמתחו על אופי המשדרים ועל חלק מהתכנים אשר שודרו במסגרת יומטוב, אבל על-פי נתוני הרייטינג שנמסרו מקשת, נראה כי הקהל בבית עדיין ממתין בקוצר רוח לראות את שדרנית החדשות מנסה לצחוק מבדיחות לאו דווקא מצחיקות ואת הבדרנים מנסים להיות רציניים ולמתוח הבעת דאגה על פניהם. מה שחשוב - זה הצליח, וחשוב עוד יותר - עדיין יש הזדמנות לתרום, כאמור עד היום בערב.

תאריך:  04/02/2004   |   עודכן:  04/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
חברת "טי סופט" מהרצליה הפרה התחייבות להעסיק מנהלת חשבונות, לאחר שזו ציינה כי היא נמצאת בשבוע ה-12 להריונה; החברה שילמה פיצויים בסך 40,000 ש"ח לנפגעת - וקנס בסך 40,000 ש"ח למדינה
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערך אקו"ם; במקום השני מושמע השיר "עירומים" של שחר אבן צור; המלחין ששיריו הושמעו הכי הרבה - שלום חנוך; המחבר ששיריו הושמעו הרבה: אהוד מנור
הדר פרבר
שר הרווחה חנך שירות חדש הניתן למפגרים ב-14 מרפאות ברחבי הארץ; הטיפול באנשים עם פיגור שכלי מצריך יחס מיוחד של הרופא כדי שאפשר יהיה לזכות בשיתוף פעולה איתם
הדר פרבר
נציב המים הודיע על ביטול הקיצוץ בגליל העליון ובעמק הירדן והפחתת הקיצוץ ל-38.5% בשאר הארץ; מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל אמר שבהתחשב בכמות הגשמים הגבוהה, החקלאים תובעים מנציב המים לבטל לחלוטין את קיצוץ המים
אלונה קורן
המיזוג יכלול התייעלות של מערכי ההפצה, שיוביל לצמצום מסוים במצבת כח האדם ולחיסכון בעלויות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il