X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השר האירני יגיע בראש משלחת בה חברים קרובי משפחתם של הדיפלומטים, וייפגש עם הבכירים הלבנונים הנוגעים בדבר; דיראני מייחל לכך שרון ארד חי, אם הדבר יביא לשחרור אסירים נוספים
▪  ▪  ▪

שלב ב' של עסקת השבויים יוצא לדרך: אירן משגרת (ה', 5.2.04) את שר החוץ שלה, כמאל ח'ראזי, לביקור בן יומיים בלבנון, על-מנת לגלות מה עלה בגורלם של ארבעת הדיפלומטים האירניים שנעלמו ב-1982 בלבנון.
בכך ניתן האות הרשמי לפתיחת שלב ב' של עסקת השבויים בין ישראל לחיזבאללה, שגולת הכותרת שלו - קבלת מידע על הנווט הנעדר רון ארד בתמורה למסירת מידע על ארבעת האירנים על-ידי ישראל ושחרור האסיר הלבנוני סמיר קונטאר, רוצח משפחת הרן.
שר החוץ האירני ייפגש עם הבכירים הלבנונים אשר עקבו עד כה אחר פרשת היעלמותם של ארבעת האירנים. במשלחת בראשה הוא עומד חברים גם קרובי משפחתם של ארבעת הדיפלומטים האירנים. עד לאחרונה, טיפל בנושא שגריר אירן בלבנון, מסעוד אל-אדרסי.
הנחת העבודה באירן היא שארבעת הדיפלומטים האירנים נמצאים באחד מבתי הכלא בישראל - הערכה המבוססת בין השאר על דבריו של ראש האגודה הפלשתינית לזכויות אדם, אחמד חביב-אללה, שלטענתו קיבל את המידע מאחד מפעילי זכויות האדם הפלשתינים. ישראל, מצידה, מכחישה בתוקף כל קשר לפרשת הדיפלומטים האירנים.
באשר לנווט הנעדר, רון ארד, ממשיכים האירנים לטעון כי אין בידם כל מידע בנוגע לגורלו. באחרונה הועברה לישראל עצם שנטען כי היא שייכת לרון ארד, אולם המידע התברר כשגוי.
בסוף השבוע נועד מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, עם ראש המודיעין הגרמני, אוגוסט הנניג, במסגרת התיאומים וההתייעצויות לקראת השלב השני של העסקה. גרמניה ממשיכה למלא תפקיד מרכזי גם בשלב זה, ומקיימת מגעים עם טהרן, ביירות, ירושלים ודמשק על-מנת להביא לתוצאות המיוחלות.
דיראני: אמשיך במאבק המשפטי
מוסטפא דיראני, מי ששימש לאורך השנים כקלף מיקוח בידי ישראל לקבלת מידע על רון ארד, ואשר שוחרר לאחרונה במסגרת עסקת חילופי השבויים, אמר (ד') כי אם שחרורם של אסירים נוספים מבתי הכלא בישראל תלוי בחייו של רון ארד, אזי הוא "מייחל לכך שרון ארד בחיים".
עוד אמר דיראני בראיון לעיתון "א-שרק אל-אווסט", כי יש בכוונתו להמשיך במאבק המשפטי נגד ישראל. "חרף העובדה שאיני מאמין במערכת המשפט הישראלית, אמשיך במאבק המשפטי מבחינה עקרונית, זוהי זכותי ולא אוותר עליה. לא מעניין אותי מה תהיינה התוצאות של המאבק הזה".

תאריך:  04/02/2004   |   עודכן:  05/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
התערוכה מציגה עבודות מצטיינות של סטודנטים לארכיטקטורה ולעיצוב במוסדות להשכלה גבוהה
הדר פרבר
שידורי יומטוב הסתיימו אמש ב-1 בלילה; עד אז גויסו למעלה מ-17.5 מיליון ש"ח למען ילדים ונוער בסיכון; קווי ההתרמה ייסגרו סופית הערב
רועי כוכבי
חברת "טי סופט" מהרצליה הפרה התחייבות להעסיק מנהלת חשבונות, לאחר שזו ציינה כי היא נמצאת בשבוע ה-12 להריונה; החברה שילמה פיצויים בסך 40,000 ש"ח לנפגעת - וקנס בסך 40,000 ש"ח למדינה
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערך אקו"ם; במקום השני מושמע השיר "עירומים" של שחר אבן צור; המלחין ששיריו הושמעו הכי הרבה - שלום חנוך; המחבר ששיריו הושמעו הרבה: אהוד מנור
הדר פרבר
שר הרווחה חנך שירות חדש הניתן למפגרים ב-14 מרפאות ברחבי הארץ; הטיפול באנשים עם פיגור שכלי מצריך יחס מיוחד של הרופא כדי שאפשר יהיה לזכות בשיתוף פעולה איתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il