X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מצרים דורשת מערפאת: רפורמות בפת"ח והחלפת ראשי מנגנוני הביטחון; סאיב עריקאת ל-Nfc על פגישת וייסגלס-אבו ליבדה: הפגישה התנהלה באווירה חיובית; ג'יבריל רג'וב: לא נוכל לבצע רפורמות ללא שיתוף פעולה מצד ישראל
▪  ▪  ▪

היועץ לביטחון לאומי של יאסר ערפאת, ג'יבריל רג'וב, אומר (ד', 4.2.04) כי הפסקת פעילות הטרור של הארגונים הפלשתיניים תתאפשר רק לאחר נסיגה ישראלית משטחי הרשות הפלשתינית. רג'וב אמר את הדברים לכתבים זרים ברמאללה.
רג'וב אמר עוד, כי הרשות הפלשתינית פועלת לקידום הרפורמות במנגנוני הביטחון הפלשתיניים ולהשבת החוק והסדר ברחוב הפלשתיני. "לא נוכל לעשות זאת ללא שיתוף פעולה מצד ישראל", מוסיף.
מצרים דורשת: שינוי
בפת"ח ובמנגנוני הביטחון
גורם פלשתיני בכיר מגלה היום (ד'), כי מצרים ביקשה מיו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, לנקוט שורה של צעדים, לרבות בתחום הרפורמות בתוך תנועת הפת"ח והחלפת ראשי מנגנוני הביטחון.
עוד מציין הגורם, בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית, כי הבקשה הועברה לערפאת הן באמצעות הבכירים המצרים שביקרו לאחרונה ברמאללה והן באמצעים אחרים. בשבוע שעבר ביקרו ברמאללה שר החוץ המצרי, אחמד מאהר, וראש המודיעין המצרי, עומר סולימאן. כמה ימים לאחר הביקור, קיבל ערפאת שתי שיחות טלפון מהנשיא מובארק, שעסקה ככל הנראה בין השאר גם בסוגייה זו.
סאיב עריקאת ל-Nfc: פגישה חיובית
כמו כן, בעקבות לחצים רבים שהפעילה באחרונה מצרים על הרשות הפלשתינית לזרז את הפגישה בין ראש הממשלה שרון לעמיתו הפלשתיני, אבו עלא, הכריז האחרון על נכונותו להיפגש עם ראש הממשלה לאלתר וללא תנאים מוקדמים. לאור בקשת הפלשתינים, התקיימה היום הפגישה המכינה בין ראשי הלשכות של שני האישים.
הפגישה בין דב וייסגלס לחסן אבו-ליבדה התנהלה במשך שעתיים באווירה טובה. הן בצד הישראלי והן בצד הפלשתיני היו שבעי רצון מהפגישה והסכימו כי קיים צורך לקיים מפגש נוסף, כהכנה לקראת פסגת שרון-אבו עלא. סאיב עריקאת, השר הפלשתיני הממונה על ענייני המו"מ אשר נכח בפגישה בין ראשי הלשכות, אישר הערב ל-Nfc כי הפגישה התנהלה באווירה חיובית.

תאריך:  04/02/2004   |   עודכן:  04/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מחו על דוח האטון ועל החקירה החדשה
יואב יצחק
בעלה של השופטת דורית בייניש מנסה לגייס מקורבים שיסייעו בסגירת התיק במס הכנסה; פנה לבית המשפט בבקשה לצו מניעה ועיכוב העמדתו לדין; מנסה לקבל סיוע מהקרן לירושלים, בראשה עומדים דן מרידור ורות חשין
עמוס באר
דיון בסוגיה זו וכן בעניין "שוטרים, הולכי רגל וחיפוש ריגושים" יתקיים בכנס המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים
מירב לוי
כותב המאמר: גם אם נהרגו במהלכה של פעולת מסירת הנפש אזרחים או ילדים - האשמה אינה מוטלת על הפלשתינים אלא על מי שהכריח אותם לפנות לדרך פעולה זו; מוסיף: פרסום שמות השהידים הוא מתנה לישות הציונית
מירב לוי
שר החוץ האיטלקי פנה למרכז וידאל ששון בנושא; פרופ' רוברט ויסטריך: אין ספק שבתקופה הנוכחית יש צורך דחוף בספר עיון מקיף שכזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il