X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פלשתינים חמושים פרצו למשרדו של ראזי ג'באלי ופתחו באש לכל עבר; בחילופי האש נפצעו כמה שוטרים פלשתינים; אף גורם לא נטל עד כה אחריות; לאחרונה פרסמה תנועת החמאס כי ג'באלי אמון על הכנת תוכנית להשתלטות על המסגדים באיו"ש ובעזה
▪  ▪  ▪

מפקד המשטרה הפלשתינית, ראזי ג'באלי, ניצל (יום ה', 5.2.04) מניסיון התנקשות בחייו על-ידי חמושים פלשתינים שפרצו למשרדו ברצועת עזה.
פעילי הביטחון המסכל של פואד שובכי, פרצו למשרדו של ג'באלי ופתחו באש לכל עבר. בחילופי האש שהתפתחו במקום נפצעו כמה שוטרים פלשתינים ושוטר אחד נהרג. מפקד המשטרה הפלשתינית יצא מהתקרית ללא פגע.
באחרונה חשפה תנועת החמאס באתר האינטרנט הרשמי שלה תוכנית אסטרטגית וארוכת טווח של הרשות הפלשתינית להשתלט על המסגדים באיו"ש ובעזה, הנחשבים למעוזי האופוזיציה לרשות, ובראשה החמאס והג'יהאד האיסלמי.
על גיבוש התוכנית, על-פי אתר חמאס, ניצח מפקד המשטרה הפלשתינית, ראזי ג'באלי. התוכנית הובאה בפרוטרוט על שלביה השונים ותוארה כניסיון לבצע הסתננות שקטה למסגדים על-מנת לחזק את האחיזה של הפת"ח בשטח [ראו קישור].

תאריך:  05/02/2004   |   עודכן:  05/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
"בהתאם למידע שהיה בידי אז ובהתאם למידע המצוי בידי כיום, אמריקה עשתה את הדבר הנכון", אומר הנשיא בוש בהתייחסו לעירק; ג'ורג' טנט: "ערב המלחמה בעירק היו הערכות המודיעין מגוונות... במודיעין אין דבר וודאי"
אלונה קורן
השלטון המקומי דחה את הצעת האוצר להעביר אליו סכום חד פעמי של 1.5 מיליארד שקלים; פורז מאשים: המשבר ברשויות נובע מפיקוח לקוי של שרי הפנים הקודמים מסיעת ש"ס
יפעת גדות
המפגינים נשאו שלטים שקראו "להוריד ידיים מה-BBC" ו-"להוציא את ה-BBC ממעורבות פוליטית"; דוברת איגוד העתונאים הלאומי: ""אנו מוחים נגד מה שאנו רואים כתקיפת עצמאות העריכה של ה-BBC"
אלונה קורן
משרד הביטחון יפנה את כל בסיסי צה"ל מאזור מערב ראשון לציון ויעביר את הקרקעות למדינה ללא תמורה; תקציב הביטחון יוגדל ב-700 מיליון שקל נוספים
גל ברגר
העיתון הפלשתיני הרשמי "אל-קודס" מפרסם הבוקר הודעה רשמית מטעם מחלקת המדינה האמריקנית אשר מציעה פרס כספי בסך 5 מיליון דולר לכל מי שיספק מידע שיוביל ללכידתם של האחראים לפיגוע נגד השיירה האמריקנית באוקטובר אשתקד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il