X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פישר מדווח על חובות של 1.56 מיליון שקל טוען שהסתבך בשל הסכם גירושין שנכפה עליו, ואשר אילץ אותו לפדות את כל חסכונותיו ומגביל את אפשרותו להופיע בעולם
▪  ▪  ▪
פישר. "עושק, כפייה והטעיה" [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

החזן והזמר דודו פישר מבקש מבית המשפט המחוזי בנצרת להכריז עליו כפושט רגל, בטענה לחובות של 1.56 מיליון שקל. הבקשה הוגשה ב-19.11.17 והיא נחשפת ב-News1.
פישר בן ה-66 הוא אחד הזמרים הידועים ביותר בישראל, במיוחד בזכות כיכובו בתפקיד הראשי (ז'אן ולז'אן) במחזמר "עלובי החיים" בברודווי ובלונדון, לאחר שגילם את אותו תפקיד בישראל. הוא גם משמש כחזן ברחבי העולם, בעיקר בימים הנוראים, והוציא 22 אלבומים של חזנות, שירי אידיש ועוד.
הבקשה הוגשה לבית המשפט בנצרת משום שפישר מתגורר כיום ביישוב מגדל, וכנראה גם כדי להימנע מחשיפה תקשורתית בבתי משפט הזוכים לסיקור נרחב יותר. פישר מדווח, כי רעייתו לשעבר, טובה פישר, פתחה נגדו תיק בהוצאה לפועל בטענה לחוב של 500,000 שקל. חוב מרכזי נוסף הוא משכנתה בסך 256,000 דולר לבנק צ'ייס האמריקני הרובצת על דירה שבבעלותו בניו-יורק.
לדברי פישר, הכנסתו החודשית נטו כיום היא 10,000 שקל בלבד; רעייתו, רויטל פישר, משמשת כמפיקה וכיחצ"נית שלו ושכרה הוא 10,000 שקל בחודש. הוצאות המשפחה מסתכמות על-פי הבקשה ביותר מ-30,000 שקל בחודש, כולל שכר דירה במגדל (6,500 שקל), משכנתה בניו-יורק (9,000 שקל), ועד בית בניו-יורק (3,000 שקל) וחינוך לארבעת הילדים (5,500 שקל).
לטענת פישר, הסתבכותו נובעת מהסכם הגירושין עליו חתם בשנת 2015 תחת "איומים, כפייה והטעיה", ואשר אותו הוא מבקש לבטל בהליך תלוי ועומד בבית המשפט למשפחה בפתח תקוה. במסגרת ההסכם הוא העביר לגרושתו וילה, בית ומגרש בפתח תקוה, וכן העביר לשלושת ילדיהם מבנה תעשיה בפתח תקוה; הילדים ואחותו של פישר גם התחלקו בשלוש חנויות בפתח תקוה שירש פישר מאביו.
עוד אומר פישר כי אינו יכול להשכיר את הדירה בניו-יורק הרשומה על שמו ועל שם גרושתו, שכן היא לא חתמה על מסמכי העברת הזכויות המלאות לידיו. לטענתו, בשנת 2015 גם הפסיק לקבל תמלוגים על זכויות יוצרים, שככל הנראה עוקלו בידי גרושתו. למרות ששלושת ילדיה של רעייתו השנייה ובנם המשותף מתגוררים עימו, הוא אינו מקבל קצבאות בגינם משום שהן מקוזזות כנגד חובו לביטוח הלאומי.
בתצהיר הנלווה לבקשה אומר פישר: "בשנת 2015 התגרשתי, ובמסגרת הסכם גירושין שקיבל תוקף של פסק דין בבית המשפט לענייני משפחה בפתח תקוה, הוטלו עלי חיובים כספיים אדירים שאיני מסוגל לעמוד בהם. הסכם זה נחתם על-ידי תחת לחץ ואיומים, בכפייה והטעיה, תוך שאחד מילדי אף לחץ עלי לחתום על ההסכם עם גרושתי (אמו), לטענתו - על-מנת שלא לבקר אותי בכלא".
עוד אומר פישר כי כל נכסיו - למעט הדירה בניו-יורק, וכולל ירושות עתידיות - הועברו לידי גרושתו, שכאמור אינה מעבירה לידיו את חלקה באותה דירה. ההסכם גם הטיל עליו חיוב כספי של 70,000 שקל בחודש, היה עליו לפדות את כל חסכונותיו והוא נותר חסר כל. עוד הוא אומר, יציאתו מן הארץ הוגבלה בשל חוסר כיס "ולמעשה פרנסתי, כחזן בכל העולם, נפגעה קשות". הבקשה הוגשה באמצעות עו"ד נעם זוכמן.
News1 מציין, כי בקשות לביטול הסכם בטענה לכפייה ועושק מתקבלות לעיתים רחוקות, במיוחד כאשר מדובר בצדדים שהיו מיוצגים בידי עורך דין. על המבקש להוכיח, כי הצד שכנגד הסתיר ממנו מידע חשוב במיוחד, שגילויו היה מוביל אותו שלא לחתום על אותו הסכם. הדבר נכון במיוחד כאשר ההסכם מוגש לאישורו של בית המשפט, שכן הצדדים נדרשים להצהיר שהם חותמים עליו מרצונם החופשי.

תאריך:  26/11/2017   |   עודכן:  01/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הודיעה על מימוש אופציה לרכישת 47.4% מהמניות ב-2.3 מיליארד מיליארד שקל    סיריוס - בשליטת עשרות חברות סיניות    העסקה מותנית באישור המפקחת סלינגר, שפסלה בעבר מכירת חברות ביטוח למשקיעים סינים
אלעזר לוין
רו"ח עמנואל אבנר אומר שמכירת נכסי החברה אחד-אחד תניב 150 מיליון שקל יותר מהצעת סיידוף - אך זו מעניקה "גמירות דעת ובשלות של ההליך"
יצחק דנון
שלוש חברות בקבוצה תובעות 3 מיליון שקל, בטענה לנזקים שנגרמו לטרקטורים ולמבנים יבילים בשל דליקה בקריית מוצקין בדצמבר 2014
אביתר בן-צדף
העריק אושפז בבית-חולים כשהוא בהכרה, והרופאים מקווים, שיחלים בקרוב    יותר מ-30 אלף צפון קוריאנים ערקו לקוריאה הדרומית מאז שנחתמה הפסקת-האש בקוריאה בשנת 1953
עידן יוסף
ראש הממשלה מעוניין שהשר המתפטר יחזור לשלוט במשרד הבריאות כסגן שר, וינסה לעקוף את פסיקת בג"ץ מלפני כשנתיים האוסרת על כך    בסביבת ליצמן דוחים את ההצעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il