X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מושק קו אחיד לכל חפיסות משפחת TIME; הוא המותג המוביל בקרב האוכלוסיה המעשנת הבוגרת בישראל
▪  ▪  ▪

חברת 'דובק' החליטה שהגיע הזמן לשניוי, והיא מחדשת את אריזות TIME בניסיון ליצור מראה אחיד לכל מוצרי המשפחה. המוצר באריזותיו החדשות ימכר בנקודות המכירה החל מה-15.2, כשבמקביל יעלה קמפיין פרסומי בסוף פברואר. הקמפיין ידגיש: אותה סיגריה, אותו הטעם, באריזה חדשה!
מדובק נמסר, כי לאחר 40 שנה שסיגריית TIME היא הסיגריה הישראלית הנמכרת ביותר בישראל, מרעננת החברה את האריזות של כל מוצרי המשפחה ויוצרת מראה אחיד למשפחת TIME במוצריה:
80 FF / 80 לייט / 100 FF / 100 לייט
אריה זייף מנכ"ל דובק: "TIME היא סיגריית הדגל של חברת 'דובק'. ההתחדשות של משפחת TIME נובעת מהרצון התמידי שלנו להעניק למעשנים את המוצרים הטובים ביותר". זייף מדגיש דווקא, כי הטבק של TIME מיובא כולו מחו"ל - זאת לסיגריה שהיא תוצרת ישראל.
על-פי נתוני סקר גיאוקרטוגרפיה מספטמבר 2003, TIME הוא המותג המוביל בקרב האוכלוסיה המעשנת הבוגרת בישראל. כרבע מהציבור העידו על עצמם כמעשנים, כאשר מסה"כ המעשנים, 19% הם מעשני TIME בפערים בולטים משאר סוגי הסיגריות, הן מתוצרת חוץ והן מתוצרת הארץ. כמובן, שאין להתעלם מהפרשי המחיר - סיגריות תוצרת חוץ יקרות יותר, ומדובר בהפרשים של מספר שקלים לחפיסה. חשוב גם לא להתעלם מעובדה חשובה יותר - העישון מזיק לבריאות.
ובעניין זה האחרון, אישרה ועדת הכלכלה של הכנסת ב- 6.1.2004 באופן סופי, את שינוי 12 נוסחי אזהרה המתחלפים שהוכנו על-ידי צוות של משרד הבריאות, האגודה למלחמה בסרטן, הפורום הישראלי למלחמה בעישון וארגונים בריאות נוספים.
עוד אישרה הוועדה את גודל האזהרה שתודפס על 30% משטחו של כל אחד מצידי האריזה, בעברית ובערבית בצבע אדום ושחור וכן סימן קריאה שישולב בגרפיקה של האזהרה. הוועדה אישרה גם את תיקון צו הגנת הצרכן שהגיש שר התמ"ת האוסר הופעת טקסט, שם סימן מסחרי שיש בו כדי לרמוז כי מוצר הטבק מזיק פחות ממוצרי טבק אחרים.
לפיכך יאסר שימוש במונחים - לייט, אולטרה לייט, מילד וכד', חלקם מופיעים על גבי חפיסות הסיגריות החדשות. שר הבריאות התבקש להעביר את הצו לפרסום ב-1.4.2004, והוא יכנס לתוקף 8 חודשים מרגע הפרסום, כקבוע בחוק, בכדי לאפשר ליצרנים וליבואנים להיערך.

תאריך:  08/02/2004   |   עודכן:  09/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
בישיבת הממשלה הבוקר הודיע ראש הממשלה על הקמת ועדה בראשות השרה לבני, שתגבש המלצות בנוגע לגיוס תלמידי הישיבות; ההמלצות אמורות להחליף את החוק, שמסדיר כיום את הסוגיה וזוכה לביקורת נוקבת
עומר כרמון
אירן הבטיחה להעניק פרס כספי למי שימסור מידע לגבי גורלם של ארבעת הדיפלומטים האירנים הנעדרים; נשיא לבנון הבטיח לחקור את מפקד הפלנגות הכלוא, סמיר ג'עג'ע
מירב לוי
לחם אחיד יעלה מעתה 3.30 שקל ולחם לבן יעלה 3.30 שקל; נתוני הלמ"ס: 30% מהלחמים בפיקוח נצרכים על-ידי השכבה החלשה; השר אורלב: "התיקרות הלחם עלולה לדרדר משפחות, ילדים, קשישים ונכים לידי חרפת רעב"
יפעת גדות
20 בני אדם נהרגו ו-40 נפצעו בארגו, אזור הסובל מעימותים מתמשכים; האלימות ושפיכות הדמים מתרחשת למרות נוכחותם של 12,000 חיילים אמריקנים
מירב לוי
על-פי המלצות הוועדה בראשותו פרופ' זמיר יועברו סמכויות הניהול תוך 5 שנים; בין הספרים החשובים הספריה - אוסף יואודיקה, וספרים מן המאה ה-15
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il