X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ריבקין נראה לאחרונה ביום חמישי 5.2.04, ומאז נעלמו עקבותיו בנסיבות מוזרות; שעות ספורות קודם לכן הספיק להתלונן ברדיו כי מנסים להפחיד אותו כדי למנוע ממנו להתמודד בבחירות
▪  ▪  ▪

אין רגע דל ברוסיה, וכעת מסעירה את הפדרציה הרוסית פרשת היעלמותו של המועמד לנשיאות איבן ריבקין.
ריבקין שנראה לאחרונה רק ביום ה' האחרון, נעלם כאילו בלעה אותו האדמה, כאשר רק שעות ספורות קודם להיעלמותו, הספיק להתריע כי מנסים להפחיד אותו כדי שיסוג מכוונתו להתמודד בבחירות הקרבות לנשיאות רוסיה שייערכו בסוף חודש מרס הקרוב.
המשטרה וכוחות הביטחון הרוסיים פתחו בחקירה אינטנסיבית בניסיון להתחקות אחר עקבותיו. בינתיים, הודיע קיריל מזורין, דובר רשמי של המשטרה, כי טרם נתקבלו אינדיקציות כלשהן שריבקין נחטף כשם שמרמזות השמועות במוסקבה. "מה שברור הוא שאיש לא יצר קשר עם קרובי משפחתו של ריבקין כפי שבדרך כלל נהוג במקרים של חטיפה, לפיכך בשלב זה אנו מתמקדים בעיקר בניסיון להבין את נסיבות היעלמותו", ציין הדובר.
הכל התחיל בבוקר יום א' (8.2.04) כאשר בשעה 13:10 שעון מוסבה, דיווחה אישתו של ריבקין כי הלה נעלם ולמעשה לא יצר עימה קשר מאז יום חמישי. היא ציינה בחקירתה במשטרה, כי בפעם האחרונה נראה ריבקין על-ידי שומר ראשו ונהגו שהסיעו אותו לביתו ומאז איש לא ראה אותו. לדברי האשה, ריבקין נפרד מעוזריו בפתח הדלת בסביבות השעה 20:00 בערב ושיחרר אותם לדרכם. כאשר שבה היא לבית בשעה 23:00 בלילה, אמנם היו סימנים שריבקין אכן שהה בבית זמן מה, אולם ריבקין עצמו נעלם.
שעות ספורות בטרם נעלם ריבקין, הוא התראיין ברדיו "סבובודה" ('חופש' בתרגום חופשי)וטען בתוקף, כי עוקבים אחריו וכי לדעתו סוכנים כלשהם מהשירותים החשאיים הרוסיים מנסים להפריע לו במירוץ שלו לנשיאות ולהפחיד אותו מסיבה כלשהי.
המשטרה איננה שוללת בשלב זה שום כיוון אפשרי בחקירה כאשר שלושת הכיוונם המרכזיים הנבדקים הם חטיפה על רקע פלילי, חטיפה על רקע פוליטי, או היעלמות על רקע אישי. במשטרה הדגישו כי בשלב זה אין בידי השוטרים כל ראיות המצביעות על העדפת אחד מכיווני החקירה האלה על פני האחרים.
עיקר הבעייה שמולה ניצבת המשטרה היא שאיש לא הבחין בריבקין יוצא מהבית לאחר השעה 20:00 בערב, או לחלופין במישהו אחר שנכנס לתוכו. כמו כן המשטרה מנסה להבין האם ואם כן עם מי, שוחח ריבקין באותה עת בה שהה בתוך הבית. המשטרה מעריכה, כי לנתון זה עשוייה להיות חשיבות מיוחדת בניסיון להבין מי או מה גרם להיעלמותו המסתורית של מועמד לנשיאות רוסיה (שסיכוייו לזכות בבחירות קטנים), כחודש וחצי לפני קיום הבחירות. ברוסיה הרי - הכל אפשרי.

תאריך:  09/02/2004   |   עודכן:  09/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
הדיונים המתקיימים כבר אינם נוגעים לשאלת ביצוע הרפורמה בנמלים אלא לאופן יישומה
רנית נחום-הלוי
כך לדברי רמ"ד יס"מ נתב"ג, אריה חן, לחברי הוועדה למאבק בנגע הסמים של הכנסת שקיימו היום סיור בנמל; בין היתר מוברחים הסמים באמצעות צעצועים, סוליות נעליים, מקלות קטורת נרות ריחניים ועוד
גל ברגר
למידע זה אין שום אישור רשמי, ובמקביל מתקבלים דיווחים, כי מדובר בגופת אזרח לבנוני; על-פי הדיווח, נראה כי הגופה מצוייה בשטח מעל עשרים שנה
ענבל אביב
במכתב ההתראה מציין סגן מנהל המחוז, כי בחודשים האחרונים מתקיימת הזרמת שפכים גולמיים מאזור בתי העסק (בעיקר מוסכים) ברחוב דב פרידמן שבגבעתיים לקו הניקוז של עיריית רמת גן
מרגלית אפלבוים, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם ביופט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il