X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
New York Times: "... בדומה לאישיותה של הילרי רודהאם קלינטון כך גם הספר כתוב בנחישות, והוא תופעה שאי אפשר להתעלם ממנה וקשה להסביר אותה"
▪  ▪  ▪

בתחילת חודש מרס עומד לראות אור בהוצאת "אור-עם", סיפרה של הילרי קלינטון - "לחיות את ההיסטוריה". הספר שיצא בארה"ב בהוצאת "סיימון ושוסטר" נרכש על-ידי 35 הוצאות ונמכר ב-2,250,000 עותקים ברחבי העולם, זאת בנוסף למכירה של 1,200,00 עותקים בכריכה קשה בארה"ב.
מהוצאת אור-עם שמוציאה את הספר בישראל, נמסר: "הילרי קלינטון מוכרת למאות מיליוני אנשים ברחבי העולם, אך רק מעטים מעבר לחברים קרובים ומשפחה שמעו על "מסע" חייה יוצא הדופן.
היא כותבת בגילוי לב, בהומור ובלהט רגשות על ילדותה בפרבר של מעמד הביניים בשנות ה-50, על חייה כסטודנטית פעילה ומאוחר יותר כגברת הראשונה השנוייה במחלוקת.
לחיות את ההיסטוריה הוא סיפור חייה וחשיפתם במשך תקופת מגוריה בבית הלבן. זהו גם סיפור חייה לצידו של ביל קלינטון, 30 שנים מרתקות של אהבה ופוליטיקה ששרדו את הבגידה האישית, את החקירות הקשות ואת החיים תחת עינו הבוחנת והמבקרת של הציבור.
הילרי רודהאם קלינטון חיה בעידן בו אמריקה עברה שינויים חברתיים ופוליטיים משמעותיים. כמו נשים רבות בנות דורה היא חיה בתקופה בה היו לה אפשרויות בחירה והזדמנויות שלא היו מנת חלקן של אמה או סבתה. היא פילסה את דרכה בדרך לא סלולה - מגיבה לשינויי התקופה וקשובה למצפן הפנימי שלה - והפכה לסמל לחלק מהנשים ואות אזהרה לחלק אחר.
רעיה, אם, עורכת דין, סניגורית ודמות בינלאומית, היא חיה בתקופה שאמריקה ידעה את המלחמות הפוליטיות הגדולות שלה מווטרגייט ועד לווייטווטר.
קלינטון היא הגברת הראשונה היחידה שלקחה חלק פעיל ובעל משמעות בגיבוש ועיצוב החקיקה הנוגעת לחיי הפנים. קלינטון פעלה ללא לאות בכל רחבי ארה"ב לקדם את חוק ביטוח הבריאות, להרחיב את מתן ההזדמנויות הכלכליות והחינוכיות, לקדם את צרכיהם של ילדים ומשפחותיהם ופעלה ברחבי העולם למען זכויות הנשים, זכויות האדם והדמוקרטיה.
היא הגדירה מחדש את מעמדה של הגברת הראשונה ועזרה להציל את מוסד הנשיאות מהדחה לא חוקתית של הנשיא מתוך מניעים פוליטיים.
הילרי רודהאם קלינטון נבחרה כסנאטורית מטעם מדינת ניו יורק בשנת 2000 והיא מחברת הספרים: An Invitation to the White House: At Home with History; Dear Socks, Dear Buddy:Kids Letters to the First Pets,
It Takes a Village: And Other Lessons Children Teach Us. (יצא בעברית בהוצאת אור-עם)".
משבחי הביקורת:
"הילרי קלינטון כתבה באופן מפתיע ספר שובה לב ומשכנע. היא מספקת לנו חומר מציצני רב על הנעשה בחדרי חדרים בבית הלבן ופרטים מעוררי ענין וסקרנות על תפקידה כמעצבת מדיניות מוסד הנשיאות". Ronald Brownstein, Los Angeles Times
"'לחיות את ההסטוריה' הוא לא חיים ולא היסטוריה. אבל בדומה לאישיותה של הילרי רודהאם קלינטון כך גם הספר כתוב בנחישות, והוא תופעה שאי אפשר להתעלם ממנה וקשה להסביר אותה.
The New York Times,Maureen Dowd
"'לחיות את ההיסטוריה' כתוב בצורה שקולה ומיושבת, חשבון נפש של דמות מפתח שחיה בתקופה שהיא מהסוערות ביותר מבחינה פוליטית. זהו מסמך תעודי חשוב". Tom Walker, The Denver Post
"הדבר היחיד שיש לשאול לגבי כל ספר, הוא: האם הוא שווה קריאה? ובמקרה של הספר 'לחיות את ההיסטוריה' התשובה היא כן... הקוראים יתקשו להתעלם מהחן שלה וממורכבות השילוב של ביטחון עצמי וחוסר ביטחון שמן הסתם מכביד על כולנו. Kansas City Star
"... בין שאתה אוהב או שונא את הילרי, הסיפור שלה הוא רלוונטי כאן ועכשו. היא אולי לא כותבת כמו טוני מוריסון, אבל עד כה הצליחה לשכנע יותר מ-600,000 אנשים להצביע עבורה ב-2008". Hilary Hammell ,2003 Yale Review of Books.
"הספר של הילרי הוא אותנטי, כנה ויותר מכך תרומה רבת ערך להיסטוריה". Sidney Blumenthal - מחבר הספרים "מלחמותיו של קלינטון" ו"המורשת של ריגן".
לחיות את ההיסטוריה
מאת: הילרי רודהאם קלינטון
תרגום: ליאורה כרמלי
הוצאת אור-עם

תאריך:  09/02/2004   |   עודכן:  09/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
המסכים הותקנו בשטחים ציבוריים ובעמדות המרכזיות בבית החולים; המערכת משדרת חדשות בזמן אמת ובתכנים פנימיים על שירותים הניתנים בבית החולים
עומר כרמון
יאסר עבד רבו - מאדריכלי 'יוזמת ז'נבה':" אין מדובר בתרגיל אלא בדבר העשוי להתרחש בקרוב"; "אנו עומדים להתנתק ממפת הדרכים האמריקנית"; נביל שעת': "אנו מעוניינים להצטרף לאיחוד האירופי"
יפעת גדות
הגיע לישראל יבואן הפרחים הגדול ביותר בליטא; ייפגש עם מגדלי פרחים; היקף היצוא הראשוני המתוכנן של פרחים לליטא ולמדינות הסמוכות הוא של כ-200,000 דולר בשנה
גלית יצחק
האישה נהרגה במקום, סגן-ניצב עמרי מנור נפצע באורח קל; התאונה אירעה, ככל הנראה, בשל הערפל הכבד; בת 6 נהרגה בתאונת דרכים בירושלים
רנית נחום-הלוי, אלונה קורן
צביה דורי אמרה את הדברים בוועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת; השר אורלב יערער בממשלה על ההחלטה לייקר את מחירי הלחם; בתמ"ת מגיבים על הביקורת של דליה איציק: שיעורי העלאת מחירי הלחם בתקופת כהונתה כשרת התמ"ס הסתכמו ב-12.6%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il