X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההחלטה התקבלה בשני תנאים: יוקם מנגנון להסדר זכויות פנסיה, שיהיה חלק מההסכם עם העובדים והקרקע לא תמכר עד 6 שנים לאחר ההפרטה
▪  ▪  ▪

ועדת הכספים בראשות ח"כ אברהם הירשזון קיבלה את החלטת האוצר להפריט את מפעל עשות אשקלון בעוד כ-6 שנים. ההצבעה בעד ההפרטה חצתה את הקואליציה והאופוזיציה.
בעד ההפרטה הצביעו 10 חברי כנסת, בהם יו"ר הוועדה אברהם הירשזון, רוחמה אברהם, אלי אפללו, דניאל בנלולו, מיכאל גורלובסקי (ליכוד), ניסן סלומיאנסקי (מפד"ל), אהוד רצאבי (שינוי), אברהם (בייגה) שוחט ויצחק הרצוג (העבודה).
שבעה חברי כנסת התנגדו: ח"כ איוב קרא, חיים כץ (ליכוד), חיים אורון (מרצ), יצחק כהן, יצחק וקנין (ש"ס), אורי אריאל (האיחוד הלאומי) ומשה גפני (יהדות התורה). לטענת המתנגדים, ההחלטה מקדמת מכרזים בפועל בטרם הוחלט על תוכנית הפרישה והפנסיה לעובדים.
קודם להצבעה הודיע יו"ר הוועדה, כי ההחלטה כפופה לשני תנאים: ראשית, יתקיים שימוע של העובדים בפני מנכ"ל משרד רה"מ אביגדור יצחקי, בנוגע לטענותיהם בעניין הפנסיה. אם תוך חודש לא תהיה הסכמה יובאו המחלוקות לדיון נוסף בוועדת הכספים. שנית, הקרקע לא תימכר עד 6 שנים לאחר ההפרטה. על התחייבות זו תחתום הממשלה.
ח"כ אורון: "ההחלטה מרוקנת את ועדת הכספים מתוכנה. בתחילה הבטיחו כי יחליטו על עקרונות, אך עכשיו מוציאים פרטים מהותיים טרם הוגדרו תנאי פרישה ופנסיה. המכרז כעת יוצא אל הפועל אך בעוד זמן קצר יבואו שוב לוועדה וידרשו מאיתנו לאשר זאת - אחרת הכל יפול".
על-פי הוראת יו"ר ועדת הכספים לא ניתנה כניסה לעובדי "עשות אשקלון" לוועדה (בהוראת יו"ר הכנסת ראו קישור). בתוך כך, לקראת תום הדיון, כאשר החלו להדליף מידע לעובדים על הפרטת המפעל, התעמתו האחרונים עם אנשי המשמר ומנכ"ל משרד ראש הממשלה. העובדים קראו לעבר יצחקי "אתה מנוול, שקרן ומאפיונר". אחד מהמעורבים התפרץ בגופו לעבר יצחקי ובעקבות כך הופל ארצה.

תאריך:  09/02/2004   |   עודכן:  09/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בני נוער בגילאים 16-17, אשר מעוניינים ליצור קשר עם ניצולי שואה לבין ניצולים המטופלים ב"עמך" יוכלו לעשות זאת דרך האינטרנט; התלמידים והניצולים יפעלו בשתי קבוצות וירטואליות
רנית נחום-הלוי
על-פי הצעת החוק, אותם עקרונות יחולו גם על דיינים, קאדים, שופטי בית הדין לעבודה ושופטים צבאיים; הוועדה החליטה לתקן גם את חוק לשכת עוה"ד
גלית יצחק
בית חולים מאיר מציג מספר עובדות וחידושים לרגל חודש המודעות הבינלאומית לסרטן השד; שיעור הארעות של סרטן השד בקרב ילידות הארץ הוא גבוה בהשוואה לתושבות הארץ שנולדו בחו"ל; נשים רבות פונות ביוזמתן לבדיקת שד וממוגרפיה
יפעת גדות
בספר "בערבי חג, לפעמים גם בימי שישי", נפרש דיוקנו של המספר דרך מכתב שהוא כותב לאביו לאחר מותו
אתי סנגור, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם בורגר ראנץ'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il