X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לראשונה מזה 3 שנים מגיעים לישראל ספורטאים בכירים מ - 8 מדינות אירופה
▪  ▪  ▪

"אליפות אירופה לרכיבה על אופנועים בסגנון - Free Style, תתקיים בתל אביב ב-26 בפברואר. התחרות הנערכת בשם NOKIA 2004, היא לדברי מארגניה "אירוע הבידור והספורט התיירותי, הבינלאומי, הגדול ביותר שנערך בישראל בשלוש השנים האחרונות".
ספורטאי ישראלי בודד ישתתף בתחרות הבינלאומית.
יוזמה ישראלית הביאה להפקת אליפות אירופה הראשונה בתחום ה- FREE STYLE - רכיבת פעלולים וקפיצות חופשיות באולם סגור. היזמים הם חברת בועז מאירי הפקות בע"מ, המתמחה בהפקת אירועים מוטוריים, וחברת "דני אוחנה הפקות" - בבעלות האופנוען דני אוחנה, אשר בנו אליקו מתמחה במקצוע ה- "FREE STYLE. אליקו הינו הישראלי היחיד המסוגל להשתתף בתחרות הבינלאומית.
קפיצות האופנועים האקרובטיות זוכות לתנופה ברחבי העולם ולכיסוי תקשורתי הולם. ב-26 בפברואר 2004 יהפוך "היכל נוקיה" ביד אליהו, למשך שלושה ימים לאתר ספורט מוטורי כמותו רואים רק בשידורי לוויין מחו"ל. על המשטח המרכזי של ההיכל יונחו 80 טונות של עפר והוא יהפוך לגבעות ומקפצות עפר כששני היציעים שמאחורי הסלים יסגרו לקהל ועליהם ייבנו מסלולי קפיצה לאופנועים שיזנקו לגובה של 18 מטרים באוויר.
15 מטובי רוכבי ה-"FREE STYLE" באירופה, מ-8 מדינות, כבר אישרו את השתתפותם באירוע שיתקיים בת"א. המדינות שכבר אישרו והבטיחו את השתתפותן הן: ספרד, פורטוגל, גרמניה, אנגליה, צרפת, פינלנד, יוון ואיטליה.
במהלך ההפנינג המוטורי יתקיימו בכל שטחי היכל NOKIA תצוגות רכב, אופנועים ואביזרים. ביום שישי (27.2), בכל שעה עגולה, יוכלו באי היריד ליהנות מטעימת חינם של קפיצות ראווה - חינם.
"יורוקום", נציגת NOKIA בישראל העניקה חסות ראשית לאליפות שתיקרא רישמית: אליפות אירופה NOKIA Free Style 2004". חסות זו משתלבת באסטרטגיה העולמית של NOKIA לתמוך באירועי ספורט אתגרי מיוחדים. באירופה ידועה NOKIA ומזוהה, בעיקר, עם ענף ה-Snow Board.
חברת "בועז מאירי הפקות בע"מ" תשדר מאות פרומואים בערוץ הספורט (5) בכבלים ובערוץ 2. מהלך התחרות כולו יצולם על-ידי חברת "בועז מאירי הפקות בע"מ" וישודר ב"ערוץ הספורט" בכבלים. כמו כן מקוים המארגנים למכור את זכויות השידור של התחרות לאחד הערוצים המסחריים - ערוץ 2 או ערוץ 10ואף לשדר קטעים נבחרים בערוצי הלוויין הבינלאומיים המתמחים בספורט, במדינות אשר תיוצגנה על ידי רוכבים בתחרות.
כרטיסים במשרד "לאן", מחיר הכרטיסים 125 - 90 שקלים. לבעלי NOKIA תינתן הנחה של 50% על הכרטיס השני.

תאריך:  09/02/2004   |   עודכן:  09/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
העלייה באירו נרשמה על רקע העליות החדות באירו בשוקי המטבעות בעולם - במיוחד ביחס לדולר
גלית יצחק
כך עולה מסקר של המועצה לצרכנות לקראת דיון שיערך מחר בועדת הכלכלה בנושא תקנות חדשות לתעודות אחריות; 32% מדווחים על תקלה בתקופת האחריות; 32% טוענים שתקלות במוצרים שנרכשו חזרו על עצמן
עמוס באר
הבעלים מיקי ברקוביץ נוהג בסופרב המפוארת ביותר בארץ
יואב יצחק, ענבל אביב
עו"ד מלכיאל בלאס מסר את הדברים בשם הממשלה, בפתח הדיון בבג"צ בעתירות שהוגשו; הוסיף כי יתכן שחלקים שכבר הוקמו, יוזזו; עו"ד פלדמן: הקמת הגדר נעשית מטעמים פוליטיים
רנית נחום-הלוי, אלונה קורן
ההחלטה התקבלה בשני תנאים: יוקם מנגנון להסדר זכויות פנסיה, שיהיה חלק מההסכם עם העובדים והקרקע לא תמכר עד 6 שנים לאחר ההפרטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il