X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משלחת לובית שהגיעה אתמול לקהיר ביקשה מהנשיא מובארק: הפסק את התקפת העיתונים המצרים נגד השליט שלנו; מובארק סירב; "יש לנו עיתונות חופשית והכתבים יכולים לכתוב ככל העולה על רוחם... מה שמתפרסם בעיתונות המצרית אינו מבטא מדיניות"
▪  ▪  ▪

למען חופש העיתונות: נשיא מצרים, חוסני מובארק, נועד (א', 8.2.04) עם משלחת לובית רמת דרג בקהיר במסגרת הידוק היחסים הבילטרליים בין שתי המדינות. בין היתר, העבירו הלובים בקשה לנשיא המצרי: שים קץ לביקורת המופיעה בעיתונות המצרית הממסדית נגד שליט לוב, מועמר קדאפי. מובארק סירב.
"מדובר בעיתונות חופשית", הסביר מובארק ללובים, "העיתונאים המצרים רשאים לכתוב ככל העולה על רוחם... מה שמופיע בעיתונות אינו מבטא מדיניות". ספק אם הלובים קונים את ההסבר הזה, שכן עד כמה שמצרים מתאפיינת ב"עיתונות חופשית", כמדינה ערבית-מערבית בהיבטים רבים, הרי שגם הלובים יודעים שאם ינברו היטב בתקשורת המצרית הכתובה, ספק אם תימצא ביקורת כלשהי כלפי הנשיא מובארק או משפחתו, למשל.
העיתונות המצרית ביקרה בשבועות האחרונים את המהלך החד-צדדי של קדאפי בדבר ההתפרקות מנשק להשמדה המונית והגדירה צעד זה כ"כניעה לאמריקנים". "קדאפי לא טרח לתאם את עמדותיו עם מצרים הגדולה שמובילה לאורך השנים את המגמה להתפרקות המזרח התיכון מנשק להשמדה המונית", נכתב באחד המאמרים.
פובלציסטים מצרים מקבלים בביטול את ההסבר שניתן על-ידי מובארק ללובים, הנתלה בחופש העיתונות. להערכתם, מצרים חוששת כעת מאפשרות שמא היחסים בין לוב למערב בכלל ולוושינגטון בפרט, יבואו על חשבון היחסים עם קהיר.
מצרים אינה לבד במערכה. הלובים אף ביקשו בשבועיים האחרונים ממרוקו להפסיק את ההסתה נגד השליט הלובי, לאחר שקריקטורה שאינה מחמיאה לקדאפי פורסמה באחד העיתונים המרוקניים. גם לאחר שהלובים איימו בתביעה, מרוקו לא נעתרה לבקשה.
תאריך:  09/02/2004   |   עודכן:  09/02/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
בית המשפט פסק כי לנתבעים עומדת הגנת תום הלב וכי יצחק רשאי היה להסיק ממסכת העובדות שחשף, את המסקנות שאליהן הגיע. כמו-כן חוייבה גלאון לשלם הוצאות משפט לנתבעים בסך של 25,000 ש"ח
גלית יצחק
המערכת תופעל עתה בעיר ראשל"צ; יותקנו ערכות מחשוב ניידות על-גבי משאיות האשפה ובתוך המכולות ופחי אשפה הפזורים בעיר; תותקן מערכת מידע תפעולית בתחנת המעבר לאיסוף האשפה
עמוס באר
לראשונה מזה 3 שנים מגיעים לישראל ספורטאים בכירים מ - 8 מדינות אירופה
אלונה קורן
העלייה באירו נרשמה על רקע העליות החדות באירו בשוקי המטבעות בעולם - במיוחד ביחס לדולר
גלית יצחק
כך עולה מסקר של המועצה לצרכנות לקראת דיון שיערך מחר בועדת הכלכלה בנושא תקנות חדשות לתעודות אחריות; 32% מדווחים על תקלה בתקופת האחריות; 32% טוענים שתקלות במוצרים שנרכשו חזרו על עצמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il