X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מסקר שערכו האיגוד הישראלי לתיפקוד מיני והאיגוד הישראלי לטיפול מיני; 39.1% מתושבי חיפה מעוניינים לשפר את התפקוד המיני שלהם; שירותי בריאות כללית בשיתוף רמב"ם פתחו מרכז לתפקוד מיני
▪  ▪  ▪

39.1% מתושבי חיפה מעוניינים לשפר את התפקוד המיני שלהם. 14% בלבד מהחיפאים מצהירים שהם מקיימים יחסי מין לעתים גם מבלי שמתחשק להם, זאת לעומת 31% מהתל-אביבים. כך עולה (יום ד', 11.2.04) מסקר שערכו האיגוד הישראלי לתפקוד מיני והאיגוד הישראלי לטיפול מיני.
הסקר נערך לקראת שבוע המודעות לתפקוד מיני, במהלכו נערכה השוואה בין תושבי הערים הגדולות.
עוד עולה מנתוני הסקר, כי 71.1% מהחיפאים מעדיפים לשתף את בני זוגם בבעיות בתפקוד המיני, לעומת 59.2% מהתל-אביבים ו-63% מהירושלמים.
יחד עם זאת עולה, כי יותר חיפאים מעדיפים לקיים יחסי מין בשעות היום - 8.9% בבוקר ו-5.6% בצהריים. כמו-כן, פחות חיפאים מתל אביבים וירושלמים מאמינים שהם מספקים את בני זוגם.
עם זאת, שירותי בריאות כללית הודיעה על פתיחת מרכז ייחודי לשיפור התפקוד המיני במרפאת 'ארמון' בשיתוף פעולה עם בית החולים רמב"ם.
פרופ' יורם ורדי, מנהל השירות החדש ציין, כי נתוני הסקר מעידים על הצורך בפיתוח מערכי שירות יעוץ מיני במסגרת מקצועית, אמינה ואיכותית.
המרכז מופעל על-ידי צוות רב מקצועי הכולל את מומחי הכללית ורמב"ם, בהם: פרופ' יורם ורדי, ד"ר אילן גרינוולד, ד"ר צבי שכנר, ד"ר אריק שכטר, ד"ר גרטמן, ד"ר דני ולטרמן ועוד. מדובר בצוות מקצועי הכולל רופאים מומחים לתפקוד מיני, סקסולוג, פיזיותרפיסטית ועוד.
המרכז יתמקד בעיקר בהיבט הטיפולים בהפרעות בתפקוד המיני של גברים והטיפול בהפרעות בתפקוד המיני אצל נשים. לשם כך אוייש המרכז במומחים לנושא התפקוד המיני אצל נשים והוא יצוייד במכשור חדיש שפותח על-ידי צוות בראשותו של פרופ' ורדי, למדידה אוביקטיבית של רמת התחושה באיברי המין של האישה במטרה לקבוע האם הבעיה בתפקוד המיני של האישה נובעת בעיקר מהפרעה פיזיולוגית או נפשית.
כמו-כן, המכשור מודד את רגישות איבר המין של הנבדקת לטמפרטורה ולרעד וכן יבוצעו לנשים המטופלות במרכז טיפולי ביופידבק, אשר מסייעים לנשים הסובלות מתופעות כמו וגיניסמוס וכאבים במהלך קיום יחסי מין, ללמוד כיצד להרפות את שרירי רצפת האגן כך שימנעו הכאבים בעת החדירה.
בנוסף על היותו מרפאה טיפולית, ישמש המרכז גם כמרכז הדרכה לרופאי המשפחה של ה"כללית", על-מנת שיוכלו לייעץ ולסייע למטופליהם.
כיום ידוע שרק כ-10% מהרופאים מדברים עם מטופליהם על התפקוד המיני שלהם למרות שמחלות רבות וטיפולים תרופתיים שונים משפיעים על התפקוד המיני. לכן חשוב לתת בידי הרופאים מידע וכלים לדבר, לייעץ ולהציע פתרונות לחולים אלה.

תאריך:  11/02/2004   |   עודכן:  11/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ישראל ופלשתין צורפו כחברות באקדמיה האירופית לסרטים; מנהלת האקדמיה הביעה תקווה כי הצעד יזרז את המהלכים הפוליטיים להקמת מדינה פלשתינית; נספחת התרבות של ישראל בגרמניה: "נחמד מאוד להיות חלק מדבר כזה"
אלונה קורן
איגוד לשכות המסחר: העלייה במספר המשרות מהווה סממן חיובי נוסף להתאוששות המשק
יפעת גדות
ילדים צעירים, בכושר טוב למראית עין, עלולים לפול פתאום ולמות כתוצאה מהתקף אסטמה; ספורטאים המשחקים בקבוצות מקצועיות או בנבחרות בית הספר נמצאו בסיכון גבוה יותר במעט של מוות פתאומי מאסטמה: 57% ממקרי המוות המאושרים
גל ברגר
מממצאי דוח הביניים של הוועדה שהוקמה על-ידי תא"ל מיקי בראל, קצין המשטרה הצבאית הראשי, עולים ליקויים הנוגעים לנוהלי האבטחה והפיקוח על כלואים בשעות הלילה; תא"ל בראל הורה לבצע מספר צעדים לאלתר, לרבות שיפור במצב הכלואים והידוק הפיקוח על שלומם
הדר פרבר
כך אומר של חוקר רעידות אדמה מאוניברסיטת בן-גוריון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il