X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השתיים חתמו על חוזה Outsourcing ענק בהיקף 80 מיליון דולר ל-5 שנים
▪  ▪  ▪

חברת אי.סי.איי טלקום מפתח תקוה, חתמה על אחד מחוזי מיקור החוץ (Outsourcing) הגדולים ביותר בישראל עד היום, בתחום מערכות המידע.
במסגרת זו תעביר אי.סי.איי את כל פעילות חברת-הבת שלה, לתחום מערכות המידע ECI-IT, לידי חברת EDS ישראל, בהסכם שהיקפו יגיע לכ-80 מיליון דולר על פני תקופה של 5 שנים.
חברת ECI-IT, היא האחראית על הפיתוח והתפעול של כל מערך המידע בחברת אי.סי.איי טלקום. על-פי ההסכם שנחתם בין הצדדים, תתפעל EDS ישראל את החברה ותספק לחברת אי.סי.איי טלקום את כל צרכי התחזוקה, התמיכה והפיתוח בתחום זה בעתיד.
בחברת ECI-IT מועסקים כ-190 עובדים, מהם 60 עובדי חברה והשאר קבלני משנה וספקים חיצוניים. אי.סי.איי תכננה בתחילת השנה, למכור את החברה הבת, אך לא הצליחה, מכיוון שמדובר בפעילות בהיקף קטן יחסית, של כמה מיליוני דולרים בלבד.
EDS העולמית נחשבת לחברה שהמציאה את ה-Outsourcing. היא היתה החברה הראשונה בעולם שנתנה שירותים כאלה וביצעה פרויקטים עבור חברות מהגדולות בעולם.
סמנכ"ל התפעול של אי.סי.איי טלקום, איתן צור, מסר כי העברת הפעילות של הקבוצה בתחום מערכות המידע ל-EDS ישראל, צפויה להביא לחיסכון משמעותי בעלויות חברת אי.סי.איי. "המהלך הזה משתלב בשורה של צעדי ייעול שמבצעת חברת אי.סי.איי בשנה האחרונה", אומר צור.
מנכ"ל EDS ישראל, יאיר פכט, מסר כי מדובר באחד החוזים הגדולים ביותר בתחום ה-Outsourcing שנחתמו בישראל בשנים האחרונות. הוא מסר עוד, כי לאחרונה הקימה EDS העולמית קו עסקים חדש התומך במחזור החיים של פיתוח מוצרים עתירי טכנולוגיה דוגמת אלה המיוצרים באי.סי.איי. שתי החברות יוכלו להביא לסנרגיה חיובית את הניסיון שלהן בתחום זה.
EDS שקמה בשנת 1962, מתמחה במתן ייעוץ להנהלות, בייעוץ טכנולוגי, בפיתוח מערכות ובמתן שירותי מיקור-חוץ וניכול מחשוב כוללים (Outsourcing) לארגון כולו או לתהליכים מסוימים בו. החברה מעסיקה כ-130 אלף עובדים, פעולת ב-55 מדינות ומשרתת כ-10,000 לקוחות בכל העולם. בישראל פועלת החברה משנת 1995 ומעסיקה 500 עובדים. הכנסותיה בעולם בשנת 2000 הסתכמו בלמעלה מ-19 מיליארד דולר.
שניים מהפרויקטים הבולטים שמבצעת EDS ישראל בשנים האחרונות בתחום זה הם עבור תעש (התעשיה הצבאית) ותנובה. במסגרת ההסכם עם תעש, שנחתם ב-1997, EDS ישראל בנתה מחדש את מערכות המידע המרכזיות של תעש ומתפעלת אותן. במסגרת ההסכם עם תנובה, שנחתם בשנת 1998, מבצעת EDS ישראל חלק ניכר מפעילויות המחשוב של תנובה.

תאריך:  19/11/2001   |   עודכן:  19/11/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מהירי נפצעו שלושה ישראלים, אחד מהם באורח קשה
גיל איל
השופט קיבל עיסקת טיעון בין חלק מחברי הקרטל למדינה
מירב לוי
גיל איל
כך קובע סקר של חברת מנפאואר העולמית בהתייחס לארה"ב; מנכ"ל מנפאואר ישראל צופה כי המצב בישראל לא ישתפר עד אשר יסתמנו ניצני יציאה מהמיתון בארה"ב
מירב לוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il