X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסתבר שערפאת מגיב ללחצים - העיתונאים הפלשתינים הפסיקו לסקר פעילות הרשות ופתח בשביתה לנוכח גל התקיפות נגדם באחרונה; ערפאת שיגר שליח להרגעת האווירה והבטיח: מנגנוני הביטחון קיבלו הוראה ללכוד האחראים; העיתונאים תוהים כעת האם מדובר רק במס שפתיים
▪  ▪  ▪

סולחה - לעת עתה: יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, נכנע ללחצי איגוד העיתונאים הפלשתינים, ומבטיח: נפעל להפסיק את גל ההתקפות כנגד אנשי התקשורת הפועלים בשטחי הרשות הפלשתינית.
בעקבות זאת, מכריזים העיתונאים הפלשתינים על "הפסקת אש" ונותנים לרא'יס צ'אנס אחרון להוכיח שיש לו מילה. אתמול סיימו העיתונאים את שביתת השבת בתוך המועצה הפלשתינית המחוקקת לאחר שיצא אליהם מזכ"ל הרשות הפלשתינית, א-טייב עבד אל-רחים, והודיע: ערפאת הורה למנגנוני הביטחון הפלשתיניים לפעול להפסקת גל התקיפות נגדכם ולהביא את האחראים לדין.
המודיע של ערפאת נשמע נחוש ביותר, והדגיש: "לא ייסגר אף תיק חקירה של תקיפת עיתונאי או מוסד עיתונאי עד להבאת האחראים לדין". העיתונאים הפלשתינים הסתפקו בהבטחה הזו והתפזרו לעת עתה לבתיהם, אך הזהירו שמא ההבטחות לא תתורגמנה למעשים בשטח.
"שמענו כבר הבטחות כאלה בעבר, אנו מקווים שהפעם מדובר במצב שונה", אמר סגן יו"ר איגוד העיתונאים הפלשתיני, תוופיק אבו ח'וסה, והוסיף, "אנו לא מבינים את היעדר הטיפול במקרי התקיפה על-ידי מנגנוני הביטחון... אם הפושעים לא יובאו לדין, הרשות תוצב על ספסל הנאשמים".
בעקבות ריבוי מקרי התקיפה של עיתונאים בשטחי הרשות הפלשתינית, החליטו באיגוד העיתונאים הפלשתיני להפסיק לסקר את פעילות הרשות הפלשתינית ולפתוח בשביתת שבת עד להודעה חדשה. העיתונאים דורשים שיתייחסו אליהם ברצינות ושהרשות תפתח בחקירה סביב כל מקרה תקיפה נגד עיתונאי שאירע באחרונה.
בחודשיים האחרונים התרבו מקרי התקיפה של גורמים עיתונאים בשטחי הרשות הפלשתינית. במהלך השבוע שעבר שבתו העיתונים הפלשתינים למשך יום אחד, לאות מחאה על הרס משרדי העיתון הפלשתיני העצמאי "א-דאר" על-ידי קבוצת חמושים פלשתינים. לפני חודשיים הותקף כתב רשת הטלוויזיה "אל-ערביה" בכניסה למשרדו ובשבוע שעבר הוצתה מכוניתו של מנהל העיתון "אל-חיאה אל-ג'דידה" על-ידי אלמונים.
בתקופה האחרונה נרשמו בשטחי הרשות הפלשתינית 5 מקרי תקיפה של גורמים עיתונאיים ומקרה נוסף במזרח ירושלים. בשטחי הרשות הפלשתינית פועלים כיום כ-600 עיתונאים - 250 מהם בעזה ו-350 בשטחי הגדה.

תאריך:  16/02/2004   |   עודכן:  16/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
השופט מצא דחה את בקשתו של יעקב נמרודי, שטען בעתירה המקורית לבג"צ כי מזרחי שיבש הליכי חקירה, העלים מידע מבית המשפט, שיקר בעדותו וכו' - הכל כדי להפליל את עפר נמרודי; מצא קבע: אין כל חידוש משפטי בפסיקת בג"צ
ענבל אביב
ירידה של 26% נרשמה במספר ההעתקות בבחינות הבגרות; צומצמה רמת הנשירה מבית הספר; 70% מהניגשות לבגרות, אכן קיבלו תעודת בגרות, לעומת 31% מהבנים בלבד
רנית נחום-הלוי
אמש נפגש ח"כ ברכה עם מזכ"ל החזית הדמוקרטית לשחרור פלשתין; חוואתמה קרא להקמת שתי מדינות בגבולות 67', הפסקת הפיגועים ויוזמת שלום משותפת פלשתינית-ישראלית שתוצג בוועידת הפיסגה הערבית, שתתקיים החודש בטוניס
הדר פרבר
הפרק ה-13 לעונה האמריקנית ישודר היום בשעה 23:00 בהפרש של פחות מחודש וחצי ממועד השידור הראשון בארה"ב
גלית יצחק
כך הודיע המשרד לאיכות הסביבה; המשרד דרש מחברת חשמל לערוך בדיקות קרינה בכל מוסדות החינוך החשופות לקרינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il