X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החשוד, אלירן אהרון, שלח מכתבי איום ובו דרש מהמתלוננת עשרות אלפי שקלים, ואם לא תשלם סכום זה הוא יפגע בה ובבני משפחתה; צפויים מעצרים נוספים; ורטהים: "במשך כ-8 חודשים ישנם ניסיונות לסחוט אותי באופן כספי. פניתי מיוזמתי למשטרה ..."
▪  ▪  ▪
ורטהים, מעשירי הארץ: מבעלי השליטה בקוקה קולה ובבנק המזרחי

המשטרה עצרה אדם בחשד שסחט במשף שמונה חודשים, באיומים, את בתו של איש העסקים משה (מוזי) ורטהים, המתגוררת במרכז הארץ. בערב הודיעה המשטרה, כי עצרה חשוד נוסף בפרשה זו. כך התיר לפרסום (יום ב', 16.2.04) שופט בית משפט השלום ברמלה. הנסחטת הינה דרורית ורטהים.
משה (מוזי) ורטהים הינו בעל השליטה בקבוצת קוקה קולה ובבנק המזרחי. הוא נחשב לאחד מעשירי הארץ, והונו האישי נאמד ביותר במאות מיליוני דולרים.
ורטהים, המכהנת בתפקיד מנכ"ל קאנטרי פלורס, אמרה בתגובה:
"במשך כ- 8 חודשים ישנם ניסיונות לסחוט אותי באופן כספי. פניתי מיוזמתי למשטרה מהרגע הראשון ללא מורא והמשטרה מצידה סייעה לי בכל דרך אפשרית. שיתוף הפעולה בין המשטרה לביני היה מעולה. ברצוני להודות ליחידה המרכזית מחוז מרכז, שעשתה ימים כלילות לגלות את מקור הסחיטה. אמשיך לשתף פעולה עם המשטרה ככל שאדרש. כל עוד חקירת המשטרה בעיצומה החלטתי שלא להתראיין בתקשורת. אודה על כיבוד הפרטיות האישית שלי ושל משפחתי".
על-פי כתב האישום, ורטהים קיבלה לביתה מכתב איום, בו צוין, כי אם לא תשלם עשרות אלפי שקלים ינקמו בה ובבני משפחתה. המשטרה עצרה לפני כשבוע את החשוד אלירן אהרון, תושב ראשון לציון בן 25 בחשד לסחיטה.
בשיתוף עם משטרת ישראל, המשיכה ורטהים את הקשר עם החשוד, המשטרה הקליטה את השיחות עימו. במסגרת זו, נענתה המתלוננת לבקשתו להביא לו את סכום הכסף שדרש. השניים קבעו מקום מפגש והוא בה לקחת את הכסף שדרש. אהרון נעצר מייד.
ורטהים פנתה למשטרת ישראל כבר בעת שקיבלה את האיום הראשון. לבקשת המשטרה, הוציא בית המשפט צו איסור פרסום. הבוקר, כאמור, הותר לפרסום הפרטים הללו.
מהמשטרה נמסר, כי צפויים מעצרים נוספים בפרשייה זו. בית המשפט האריך הבוקר את מעצרו.

תאריך:  16/02/2004   |   עודכן:  16/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
"אנו לא סוכנים של האויב, אנו הערבים האמיתים" - אמר אחמד אסעד - מנהיג התנועה הדרום לבנונית, כפאא'ת ובנו של יו"ר הפרלמנט לשעבר, כאמל אסעד
יפעת גדות
דיאנה מדברת על חייה לפני שהצטרפה למשפחת המלוכה, המלחמה בהפרעות האכילה ונסיונות ההתאבדות שלה
הדר פרבר
התחרות תצולם בתיאטרון ירושלים; מאורגנת ביוזמת משרד החינוך מספר שנים וכעת מופקת על-ידי עמותת "אומנות לעם" במטרה לקדם תרבות בישובי הפריפריה בארץ
גל ברגר
החלטה בירדן: להדק הפיקוח על אגודות הצדקה; המטרה: לבדוק לעומק האם האגודות פועלות במסווה של סיוע למעוטי יכולת, לשם מימון ארגוני טרור; הרקע להחלטה: לחץ בינלאומי גובר וריבוי ניסיונות לבצע פיגועים על אדמת ירדן בעת האחרונה
גלית יצחק
השניים - אלוף הארץ באתלטיקה ואלוף הארץ באגרוף הפליאו, ניגשו אליו בעת שמכר פרחים, לקחו ממנו את הפלאפון, תפסו את ידיו, משכו אותו לשטח פתוח והיכו אותו בגופו ובפניו; השניים לקחו ממנו את הפאוץ' שבו היו 400 ש"ח וברחו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il