X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרון הגדיר את הטענות כ"קיטורים" וטען בכל תוקף, כי עליהם להסתדר עם התקציב הנוכחי; "אינני מתכוון להוריד ולו בנימה את המשימות של הממשלה שאני עומד בראשה...; השר הנגבי: אין מחלוקת... יש להציב את המאבק בפשיעה המאורגנת בראש סדר העדיפויות
▪  ▪  ▪
אהרונישקי, אין תגובה

ראש הממשלה, אריאל שרון, תקף בביקורת חריפה את השר לביטחון פנים, צחי הנגבי, ואת מפכ"ל המשטרה, שלמה אהרונישקי, על טענותיהם, כי אינם מסוגלים לספק את הביטחון האישי לאזרחים, אותו הם נדרשים, בשל הקיצוץ בתקציב המשטרה.
שרון נאם בפני קצינים בכירים, בכנס השנתי של משטרת ישראל שהתקיים בצהריים בבית חיל האוויר בהרצליה. שרון הגיע עם נאום כתוב, אולם במהלכו אמר דברים קשים נגד המפכ"ל וצמרת המשרד לביטחון פנים [עם או בלי קשר, בבוקר פורסמו הידיעות על נסיעת צוות החוקרים לאיים הקריביים, במטרה לבדוק חשבונות הקשורים להעברות כספים לחשבונו של גלעד שרון].
שרון הגדיר את טענותיהם כ"קיטורים" וטען בכל תוקף, כי עליהם להסתדר עם התקציב הנוכחי. "מעולם, אף לא פעם אחת, ואני מדבר כמי שהשתתף בכל מלחמות ישראל, לא באתי ולא אמרתי 'זה לא ניתן לביצוע'... לא אקבל, שום הודעה של 'לא ניתן לביצוע'. את הדברים אמר ראש הממשלה בכנס ארצי של משטרת ישראל בהרצליה.
"אינני מתכוון להוריד ולו בנימה את המשימות של הממשלה שאני עומד בראשה... באשר למלחמה בפשע - תפעלו באמצעים שבידכם, תפעילו את הראשים", הטיח שרון בשוטרים.
"לאורך כל דרכי הצבאית לא אמרתי 'אינני יכול לבצע את המשימה'. לא שיניתי את המשימה. הייתי מדי כמה ימים מביא את המפקדים אלי ומציג את המצב בלי בכי וללא טענה שאי אפשר לעשות זאת... רבותי, תחשבו איך מבצעים גם כשהכוחות מצומצמים".
הנזיפה של ראש הממשלה, השאירה את ראשי המשטרה המומים, ולא נמסרה אף תגובה לדברים.
השר הנגבי: אין מחלוקת
השר במשרד לביטחון פנים, צחי הנגבי, הגיב לדברי שרון: "אין מחלוקת בין ראש הממשלה לבין המשטרה", אמר, "על הצורך לחתור להשגת היעדים גם בעת מצוקה תקציבית. זו בדיוק היתה גם ההנחיה שניתנה על ידי ועל ידי המפכ"ל: להציב את המאבק בפשיעה המאורגנת בראש סדר העדיפויות, ולא להמתין לקבלת סיוע תקציבי מן האוצר. בשבועות האחרונים השיגה המשטרה במערכה נחושה הישגים בולטים, והתשתית הכלכלית של ארגוני הפשיעה ספגה מכה קשה".
הנגבי הוסיף: "יחד עם זאת, כיוון שנטלתי על עצמי מחויבות ציבורית למיגור תופעת משפחות הפשע בתוך שנים ספורות אין בדעתי להרפות מן המאבק בקיצוץ המוצע על-ידי האוצר. הפער העצום שנפער בשנים האחרונות בין היכולות הטכנולוגיות של המשטרה לבין כנופיות הפשיעה המאורגנת המתאפיינת בתחכום רב ובמשאבים בלתי מוגבלים, אינו יכול להישאר על כנו.
"הציבור זכאי לכך שתופעת "קרבות הרחוב" בין משפחות הפשע, שכבר נטלה חיים מאזרחים תמימים תיעלם מנוף חיינו ולפיכך, אתנגד בממשלה לכל הצעה שמחלישה את משטרת ישראל במאבק גורלי זה".

תאריך:  16/02/2004   |   עודכן:  16/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
משקלה של הקופסה 16 טון; היצרן מקווה להיכנס לספר השיאים של גינס
הדר פרבר
עוד אמר: "את מי זה מעניין כמה מלחמות ניהל נפוליאון? אם זה היה בידי הייתי מוחק זאת ממערכת החינוך"
יפעת גדות
מכרז להצעת ריבית לפקדונות באתר האינטרנט של בנק טפחות בהיקף של 5 מיליון ש"ח בריבית מרבית לא צמודה של 4.95%
אלונה קורן
זאת לאחר עלייה של 2.8% ברבעון השלישי וירידה של 1.4% ברבעון השני של 2003
עומר כרמון
המכירה: תמורת 43 מיליון דולר; הסכום מיועד לתשלום משכורות לעובדי הרשות הפלשתינית; בחברת פלטל מחזיקים מניות, בין השאר: קרן הפועלת בחסות מרכז פרס לשלום, יועצו הכלכלי של יאסר ערפאת ומשפחתו של אוסאמה בן-לאדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il