חברת שידורי הלווין YES הגיעה ל-245 אלף מנויים. מספר מנויי החברה בסוף הרבעון השלישי (ספטמבר 2001) עמד על 215 אלף. כך עולה מדוחות החברה. YES קלטה ברבעון האמור 48 אלף לקוחות חדשים, מול 41 אלף לקוחות, שצירפה החברה ברבעון שלפניו.
YES רשמה הפסד נקי של 204 מיליון ש"ח, לעומת הפסד של 219 מיליון ש"ח ברבעון הקודם. מדד ה-EBITDA (המייצג את ההפסד לפני הוצאות פחת והוצאות מימון) רשם הסתכם ב-130 מיליון ש"ח.
כתוצאה מצעדי התייעלות והפחתת עלויות, עמד ההפסד הגולמי של YES בתשעת החודשים ראשונים של 2001 על 299.6 מיליון. זאת לעומת הפסד גולמי של 327.9 מיליון ש"ח בתקציב המאושר של החברה. ההפסד התפעולי עמד על 543.4 מיליון ש"ח, מול 556.7 מליון ש"ח שתוקצבו.
מנכ"ל YES, שלמה לירן מסר: "למרות שברבעון זה נכנסו הכבלים לראשונה לדיגיטציה למכירת חבילות שידור (טירינג), רשמה החברה גידול בקצב גיוס המנויים".
ההכנסות ברבעון המקביל אשתקד, בו החחלה החברה את פעילתה, הסתכמו ב-4.1 מיליון ש"ח בלבד.
עלות המכר שרשמה YES ברבעון האחרון, המורכבת בעיקרה מעלות התכנים ומעלות השירות הטכני ושירות הלקוחות, עלתה מ-161.3 מיליון ש"ח ברבעון השני 2001 ל-189.5 מליון ש"ח ברבעון הנוכחי.
החברה תולה את העליה בהוצאותיה, בהשקעות מסיביות בתחומי התוכן. YES השקיעה סכום של 125 ש"ח בחודש ללקוח, בתחום התוכן. חברת הלווין מעריכה, כי ההשקעה חברות הכבלים בתחום זה עומדות על כ-73 ש"ח בחודש ללקוח.
מדובר בהפקות מקור, בעיקר בערוצי בריזה ו-YES +, בהשקעה בהיקף של כ-40 מיליון ש"ח בערוץ סרטי הילדים YES - סבבה, ברכישת זכויות שידור לסרטים חדשים עבור חבילת הסרטים ובערוצים חדשים, כמו: פוקס קידס, MGM, יורו ספורט ניוז, VH1 -קלאסיק ועוד.
מ-YES נמסר, כי למרות עלות ההשקעה הגבוהה בתוכן, עלות רכישת הלקוחות שלה פחתה ב-%18 מאז הרבעון הראשון של השנה. ירידת עלות זו, מבטאת הוזלת עליות המפענחים הלוייניים, הוזלת עלות ההתקנה והקטנת שיעור הנטישה. הנהלת החברה צופה שעלות רכישת הלקוחות תמשיך לרדת באופן משמעותי, עקב הפסקת ההתקשרות עם חברת ברן והעברת ניהול ההתקנות והרכש לניהול עצמי.