X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך טען מנכ"ל מקורות בוועדת הפנים של הכנסת; לדבריו, לעיתים מנכ"ל משרד ראש הממשלה מבקש ממנו "לחכות שבוע שבועיים"; יו"ר הוועדה המחליף ח"כ אזולאי הופתע מדבריו: "ממתי משרד רה"מ מתערב בדברים הללו"?
▪  ▪  ▪

משרד ראש הממשלה הוא המחליט אילו רשויות ינותקו ממים. את ההחלטה מקבל מנכ"ל המשרד, אביגדור יצחקי, לאחר שזו עברה את אישור משרד הפנים והתשתיות. כך מסר (יום ג', 17.2.04) מנכ"ל 'מקורות', עמוס אפשטיין, בישיבה של ועדת הפנים של הכנסת - הדנה בנושא ניתוק מים בשל חובות הרשויות המקומיות.
לדבריו, "זה בגלל רגישותו של ראש הממשלה; לפעמים הוא מבקש ממני לחכות שבוע שבועיים".
יו"ר הוועדה המחליף, ח"כ דוד אזולאי (ש"ס), הופתע מהדברים הללו ואמר שהוא רואה זאת בחומרה וכי יש להפסיק לאלתר את הנוהל של פניה למשרד ראש הממשלה. "ממתי משרד ראש הממשלה מתערב בנושאים הללו? אני מבין שמשרד התשתיות והפנים קשורים לכך, אבל משרד הממשלה?", התפלא אזולאי.
הוועדה דנה בנושא לאור פנייתם של ח"כ מגלי והבה וחיים כץ (ליכוד). הרשויות הערביות הן הסובלות העיקריות מניתוק המים על-ידי חברת מקורות, כאשר לרוב, חברת מקורות מנתקת אותן בשל חוב שלא שולם וללא הודעה מוקדמת. מה שקורה הוא: אספקת המים מנותקת גם לאזרח ששילם את החשבון.
ראשי מועצות שהשתתפו בישיבה, מחו נגד הענישה הקולקטיבית של חברת מקורות. ראש מועצת ירכא, אברהם אבו ריש אמר: "ידה של מקורות קלה על ההדק. הריבית שמקורות גובה רצחנית - 20% בכוונתי לתבוע את החברה". בעקבות דבריו הסביר אפשטיין, כי מקורות מקפידה לא לנתק מים בשבתות וחגים, ומנסה להתחשב ברשויות שבגירעונות תקציביים.
קובי שלום, עוזר מנכ"ל משרד הפנים, אמר שיצירת תאגידי מים הוא פתרון טוב ובדעת משרד הפנים לכפות זאת על הרשויות כבר בחודש יולי 2004. לעניין פתרון לטווח הקצר אמר, כי משרד הפנים מבקש מחברת מקורות לפרוש את חוב הרשויות הנמצאות בתהליך הבראה.

תאריך:  17/02/2004   |   עודכן:  17/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
טוענת: רק בנק ישראל יכול לערוך מחקר השוואתי נייטרלי על עמלות הבנקים בעולם
ענבל אביב, עומר כרמון
השליחים יפגשו מחר עם שרון לדון בתוכנית; רה"מ כינס דיון ביטחוני על תוכניתו המדינית; נתניהו הודיע כי הוא בעד הסכמים המבוססים על הדדיות והוא מתנגד לצעדים חד-צדדיים
ענבל אביב
העוגה הושארה בחדר המורים של בית הספר בעיירה לינברג כשעליה פתק: "תודה על הכל - ובתיאבון"; דקות ספורות לאחר אכילתה, החלו המורים לחוש ברע; נגד התלמיד וחבריו לא תוגש תביעה
רנית נחום-הלוי
את הדברים אמר במליאת הכנסת בדיון על תוכנית ההינתקות; בעקבות ביקורת שהופנתה לעברו התנצל ח"כ אריאל על דבריו וביקש למחוק אותם מהפרוטוקול
מחלקה ראשונה
הקו המזרחי - הצפוי להתחיל לפעול בעוד כשלוש שנים, ישרת למעלה מחצי מיליון תושבים; באמצעות מי השפד"ן מושקים 60% מסך כל השטחים הירוקים בנגב, וכך נחסכים למשק המים, כמות מים השווה לכמטר אחד של מי שתייה מהכנרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il