X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יריבה חדשנית ומאובזרת לסדרת 5 של ב.מ.וו ולמרצדס מסירת E
▪  ▪  ▪
סביבת נהיגה משופרת

אאודי תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה דגם מחליף לסידרת 6A המרכזית שלה. החברה הגרמנית מסרה הלילה (יום ד', 18.2.04) לפרסום תמונות ראשונות של מכונית הסדאן החדשה, אשר בהמשך ימיה תיזכה בוודאי לגירסאות רבות נוספות.
החברה הגרמנית מבית פולקסווגן מתכוונת לכבוש את פיסגת הסגמנט בו היא מתחרה, כאשר המכונית החדשה מציעה כבר עכשיו מגוון בן 5 מנועים חדשים, טכנולוגיה מתקדמת לתיבת ההילוכים ובחירה בין הנעה קדמית להנעת 4X4 קבועה, בסיגנון קווטרו לבית אאודי.
מעתה ואילך יותאמו לכל דיגמי אאודי שבכות הקרור הגדולות שהוצגו בשנה שעברה על מכונית הקונספט המכונה 'נוולארי', לה זכתה עד-כה רק האאודי החדשה מדגם A8 W-12 וגם היא רק עת הותאם לה המנוע הבכיר בן תריסר הבוכנות.
בירכתיים המראה קונוונציונאלי ומוכר יותר, עם ספויילר אינטגרלי קטן, האמור להפוך את כוחות העילוי הפיזיקליים, ולרתום עוצמת הרוח להצמדת גלגליה האחוריים של המכונית לכביש.
האאודי החדשה גדלה במרחב הפנים אותו היא מציעה עתה לנוסעים: בסיס הגלגלים גדל ב-8 ס"מ עד ל-284 ס"מ, המכונית הוארכה ב- 12.5 ס"מ עד ל-492 ס"מ והורחבה ב-5 ס"מ עד ל-186 ס"מ. צלליתה נראית עתה גדולה ומרשימה מתמיד, שכן מימד הגובה נותר דומה - 146 ס"מ לעומת 145 ס"מ בדגם היוצא.
ל-A6 החדשה יותאם מגוון של 5 מנועים חדשים ו-3 תיבות הילוכים: הקטן שבמנועי הבנזין - V6 בנפח 2.4 ליטר המפתח 177 כ"ס, הגדול יותר - בנפח 3.2 ליטר ובעל הזרקת דלק ישירה המפתח 255 כ"ס. מנוע הבנזין הבכיר הוא V8 בנפח 4.2 ליטר המפתח 335 כ"ס.
בדיזל TDI יוצע מנוע 2.0 ליטר המפתח 140 כ"ס, וכן גרסת 3.0 ליטר חזקה יותר, המפתחת 225 כוחות סוס.
לאאודי החדשה מרכב הקשיח ביותר משליש מהדגם היוצא, ומתלה האחורי של הינו רב-חיבורי מהסוג שהותקן לראשונה בדגם ה-A8. גם קפיצי האוויר המתכווננים של האחות הבכירה, יוצעו בהמשך הדרך.
לכבישי ארץ הקודש תגיע האאודי החדשה כבר בחודשי הקיץ הקרוב, ובתחילת דרכה היא אמורה להתחרות ביריבותיה הוותיקות מבית ב.מ.וו ומרצדס, בנשק האיבזור העשיר. המחיר טרם פורסם וניכר כי הוא פתוח עדיין למו"מ.

תאריך:  18/02/2004   |   עודכן:  18/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
עו"ד יורם רובין יגיש ביום ו' את הבקשה בשם ארגון "אלמגור", שם מסתמכים על תקדים צירוף הליגה הערבית והוועידה האיסלמית לשימוע; הערב יקיימו נפגעי הטרור היוצאים להאג כינוס חירום; זק"א מטיס להאג את שלד האוטובוס בקו 19
רועי כוכבי
בתגובה להמלצת ועדת המצפון הצבאית לשחרר את יוני בן-ארצי משירות בצה"ל מסיבות של אי-התאמה, אומרים ההורים כי הצבא בוחר להשמיץ את בנם, שמסרב להתגייס בשל היותו פציפיסט
הדר פרבר
יצוא היהלומים המלוטשים עלה בכ-12%; יצוא ענפי ההיי-טק עלה בכ-6.2%
רנית נחום-הלוי
כך החליטו פה אחד מנ"כלי הבנקים הגדולים בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת שהיה סגור לתקשורת; המנכ"לים אף הודו כי כל נושא העמלות צריך להיבדק באופן יסודי וכי יש ליצור תחרות בשוק הבנקאי
יואב יצחק
סוכנויות הידיעות מדווחות כי רעידת אדמה היא שגרמה לירידת 51 קרונות הרכבת מהפסים מה שגרם לפיצוץ דלקים ודשנים שהיו על הרכבת; מושל האזור נהרג בפיצוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il