X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך מדווח "הניו-יורק פוסט" המציין, כי ההצעה הועברה למטה המבצעים של אל-קאעידה מאבו מוסב אל-זרקאווי, ראש הארגון הכורדי המקורב לאל-קאעידה "אנסר אל-איסלם"
▪  ▪  ▪

מזה זמן רב ידוע, כי בין מנהיגי הטרוריסטים הצ'צ'נים לאנשי אל-קאעידה מתקיימים קשרים חמים וכי בעבר אימנו אנשי "אל-קאעידה" את הצ'צ'נים במחנות אימון באפגניסטן. כעת, נחשף פן חדש ומדאיג בשיתוף פעולה זה, המרמז כי טענות האמריקנים ובמידה רבה גם טענות הרוסים על כך שהטרור האיסלמי כבר מזמן חוצה מדינות ולאומים, נכונות מאי פעם, ובמיוחד ככל שהדבר נוגע לשדה הקרב העירקי.
העיתון "ניו-יורק פוסט" מדווח היום (ד', 18.2.04), כי על דיסקט שנמצא ברשות אחד מבכירי אל-קאעידה שנלכד לאחרונה, נתגלו נתונים המצביעים על כך שלמן ראשית תחילת ההתנגדות המזויינת לכוחות האמריקנים בעירק בעידן שלאחר הדחתו של סדאם, מתבצע שיתוף פעולה בין מספר ארגונים שונים ובהם גם הצ'צ'נים, בכדי לשנע את גלגלי ההתנגדות לנוכחות האמריקנית בעירק ולהפכה לאפקטיבית ומאיימת.
בין השאר מתברר מהנתונים שנמצאו על הדיסק, כי אבו מוסב אל-זרקאווי, מנהיג הארגון הכורדי "אנסר אל-איסלם", הציע לאותו בכיר באל-קאעידה לדאוג באופן אישי בחודשים הקרובים להעברתם של לא פחות מ-2,000 לוחמים צ'צ'נים ממולדתם לעירק לצורך המשך הלחימה באמריקנים.
לאל זרקאווי, כך מדווח "הניו יורק פוסט", קשרים מצויינים עם מנהיגי הצ'צ'נים עוד מימים ימימה וזאת לאחר שבין השאר טיפל אישית בהעברתם של לוחמים מוסלמים ממדינות שונות ממחנות האימונים באפגניסטן לזירות הלחימה בצ'צ'ניה וזאת עד לסיום שלטון הטאליבן.
ארגונו של אל זרקאווי, "אנסר אל-איסלם", נוטל בעצמו כאמור, חלק פעיל ביותר בפעולות הטרור כנגד האמריקנים ונטל אחריות פעמים רבות לפעולות אלה, וזאת בעיקר כנגד השיירות האמריקניות.
"הניו יורק פוסט" מציין, כי ההערכה היא שנוכחותה של התגבורת הצ'צ'נית לארגוני הטרור שכבר פועלים בשטח נדרשת כעת ביתר שאת, מאחר שתאריך העברת השלטון לידי העירקים, ה-30 ביוני מתקרב, ולפיכך מעוניינים אנשי אל-קאעידה ושותפיהם לייצר מאסה קריטית של פיגועי טרור עד לאותו תאריך, וזאת כדי לההקשות על האמריקנים ומשתפי הפעולה שלהם מן הצד העירקי את מלאכת העברת השלטון המסודרת עד כמה שניתן.
תאריך:  18/02/2004   |   עודכן:  19/02/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס באר
חברת החשמל תחל בהפקת אנרגיה נקייה בתוך מספר ימים
גל ברגר
כך מאשר הערב סגן נשיא סוריה, עבד אל-חלים ח'דאם; המסר הועבר על-ידי שר החוץ הטורקי; טרם התקבלה תגובת ירושלים לדיווחים; מצרים מארגנת פסגה מרובעת מצרית-סורית-ירדנית-סעודית
יפעת גדות
סיפק מידע על מצבת כוח האדם של כוחות ארה"ב, תנועת הצבא, הציוד, שיטות הלחימה, מסמכים מזהים ומערכות נשק; אם יורשע - הוא צפוי לעונש מוות
אלונה קורן
סכום הקיצוץ הוגדל ב-334 מיליון שקלים - לאור המימון הנדרש לתוכנית ההבראה של הרשויות המקומיות
רנית נחום-הלוי
ההצבעה תתקיים ביום רביעי הבא; ועדת החוקה דנה היום בשבע הצעות חוק שונות להעלאת אחוז החסימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il