X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה יציג לשליחים האמריקנים את עיקרי תוכנית ההינתקות החד-צדדית והם יציגו את הסתייגויות הממשל; לארסן: לא היה ראש ממשלה ישראלי בעל תעוזה וכשרון כמו שרון
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אריאל שרון, יפגש (יום ה', 19.2.04) בירושלים עם שלושת הפקידים האמריקנים השוהים בארץ ויציג להם את עיקרי תוכנית ההינתקות החד צדדית. השליחים, מנגד, יציגו את הסתייגויות הממשל.
שלושת השליחים הם: סגן היועצת לביטחון לאומי, סטיב הדלי; הממונה על המזרח התיכון במועצה לביטחון לאומי, אליוט אברמס וראש אגף המזה"ת במחלקת המדינה, ויליאם ברנס. אמש נפגשו לשיחת הכנה עם מנהל לשכת שרון, דב וייסגלס.
לאחר פגישת שרון יוועדו הפקידים האמריקנים עם הרמטכ"ל, רב אלוף משה (בוגי) יעלון ועם ראש חטיבת המחקר באמ"ן, תא"ל יוסי קופרווסר.
לדברי גורמים מדיניים, שרון לא יעלה בפגישה בקשה לסיוע כספי מארה"ב לפינוי המתוכנן של התנחלויות משטחי עזה. בפגישה צפויה לעלות גם שאלת מועד פגישת שרון עם הנשיא ג'ורג' בוש בוושינגטון. שרון עשוי לבקר בארה"ב בסוף חודש מרס - תחילת פגרת מושב הכנסת ב-24 לחודש.
היום אומרים הגורמים המדיניים, כי תוכנית ההינתקות עשויה לצאת אל הפועל בחודש נובמבר, לאחר הבחירות לנשיאות בארה"ב. לדבריהם, ישראל לא תספיק להשלים את התכנון, האישורים וההיערכות לביצוע קודם לכן.
שליח האו"ם למזרח התיכון, טריה לארסן, הביע (יום ד') את תמיכתו בתוכנית ההינתקות של ראש הממשלה ופנה בתוך כך לשיתוף פעולה מצד הקהילה הבינלאומית. בתדריך שביצע לארסן למועצת הביטחון אמר, כי עד כה לא היה ראש ממשלה ישראלי בעל תעוזה וחזון כשרון, בכל הנוגע לפינוי מתנחלים.
בינתיים, מצרים וירדן פנו לאחרונה לארה"ב והביעו דאגה מתוכנית הנסיגה החד-צדדית של ראש הממשלה. במדינות חוששים שבעקבות ההינתקות הישראלית, יבקשו פלשתינים רבים לנטוש את השטחים, ולהגר אליהן בחיפוש אחר עבודה ומקורות פרנסה.

תאריך:  19/02/2004   |   עודכן:  19/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
העיתון "א-שרק אל-אווסט" מדווח הבוקר על חרושת שמועות ברשות הפלשתינית בנוגע לכוונה של אבו עלא למנות את מוחמד דחלאן לשר ברשות; היום - סולחה בין ערפאת לדחלאן; גורמים פלשתינים ל-Nfc: מטרת הפגישה בטווח הרחוק - להחזיר אבו מאזן ודחלאן לשלטון
אלונה קורן
מהדוחות הכספיים שפרסמה החברה ניכרת מגמה עקבית של שיפור ברווח התפעולי בין הרבעונים
אלונה קורן
ברבעון הרביעי של 2003 צמחה הכלכלה היפנית בקצב שנתי של 7%
עומר כרמון
כך מסר חבייר סולאנה, מחזיק תיק החוץ באיחוד האירופי; דובר מחלקת המדינה האמריקנית הביע התנגדות לרעיון; אבו-עלא דרש מהאיחוד האירופי: "לגנות את רציחתם של פלשתינים בידי ישראל, באותה תקיפות בה מגנה האיחוד את פיגועי הטרור נגד ישראלים"
עמוס באר
הכנס יתקיים הערב במשכנות שאננים בירושלים; המארגנים העדיפו שלא לתת פירסום לכנס עד הרגע האחרון, כדי למנוע את מה שהם מכנים "פרובוקציות" במקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il