X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי הדיווח בעיתון "א-שרק אל-אווסט", מדובר במנכ"ל משרד החוץ; נועד עם בכירים באיחוד האירופי שעות ספורות לפני פגישה דומה שתוכננה עם אבו עלא; טרם התקבל אישור לדברים ממשרד החוץ; סקר דעת קהל: פחות מרבע מהפלשתינים מרוצים מתפקוד אבו עלא
▪  ▪  ▪

התשובה הישראלית: האם ירושלים שיגרה בכיר ישראלי המתחקה אחר צעדיו של אבו עלא באירופה ומנסה לסכל את מאמציו?
גורמים יודעי דבר בבריסל מגלים הבוקר (יום ה', 19.2.04), כי במהלך 24 השעות האחרונות הגיע לבריסל בכיר ישראלי ונועד עם חברי הוועדה לעניני חוץ וביטחון של האיחוד האירופי ובראשם חאבייר סולאנה.
הגורמים טוענים, כי אותו בכיר הוא לא אחר מאשר מנכ"ל משרד החוץ. לדבריהם, מדובר בניסיון ישראלי לקעקע את הישגי ביקורו של ראש הממשלה הפלשתיני, אחמד קריע (אבו עלא), העושה בימים אלה בכמה מדינות אירופה.
טרם התקבלה תגובת משרד החוץ לדברים.
ביקורו של אבו עלא באירופה מתמקד בשני עניינים עיקריים: ראשית, ניסיון לגייס את מדינות האיחוד האירופי לטובת עמדת הפלשתינים בנוגע לגדר ההפרדה, לקראת הדיון הצפוי בנושא זה בבית הדין הבינלאומי בהאג בשבוע הבא; שנית, ניסיון להשיב את האמון ברשות הפלשתינית בקרב מדינות האיחוד האירופי, תוך הצגת צעדים של רפורמה כלכלית ברשות, לשם הגדלת הסיוע הכלכלי האירופי המוענק לה, שקוצץ באחרונה בשיעור משמעותי.
עוד אמרו הגורמים בבריסל, כי מנכ"ל משרד החוץ נועד עם בכירים במוסדות האיחוד האירופי, שעות ספורות לפני הגעת אבו עלא לפגישה דומה. אבו עלא נועד עם הבכירים האירופים יחד עם סאיב עריקאת, השר הפלשתיני הממונה על עניני המו"מ, סלאם פיאד, שר האוצר ושוקי אל-ארמלי, נציג הרשות הפלשתינית בבריסל.
סקר דעת קהל: פחות מרבע
מהפלשתינים מרוצים מאבו עלא
סקר דעת קהל שנערך ברשות הפלשתינית והתפרסם אתמול, במקביל לביקורו של אבו עלא באירופה, מעלה כי רוב הפלשתינים אינם שבעי רצון מתפקודו של ראש הממשלה הפלשתיני המכהן, אבו עלא.
מתוצאות הסקר עולה, כי 57% מהנשאלים עדיין מביעים תמיכה בלתי מסוייגת ביאסר ערפאת. לדבריהם, הוא האיש החזק ביותר שיכול להנהיג את העם הפלשתיני ועליו להיבחר בבחירות חדשות.
עוד עולה מהסקר שנערך באוניברסיטת ביר זית, כי 30% מהנשאלים הגדירו את תפקודו של אבו עלא כתפקוד "לא טוב", 33% "בינוני" ורק 23% הגדירו את תפקוד ראש הממשלה הפלשתיני כ"טוב".
28% השיבו, כי יצביעו לתנועת הפת"ח בבחירות כלליות ואילו 20% בלבד לתנועת החמאס. 67% סבורים, כי יש להפסיק את הפיגועים נגד אזרחים ישראלים אם ישראל תפסיק התקפותיה בשטחי הרשות.

תאריך:  19/02/2004   |   עודכן:  19/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
על-פי הדוח, נגרם נזק ל-680 אלף פלשתינים כתוצאה מבניית הגדר ו-14.5% משטחי הפלשתינים נשארים מחוצה לה; עבד רבו ושר החוץ הסעודי: תוכנית ההינתקות של שרון - צעד לקראת טרנספר של הפלשתינים מהשטחים
רנית נחום-הלוי
ראש הממשלה יציג לשליחים האמריקנים את עיקרי תוכנית ההינתקות החד-צדדית והם יציגו את הסתייגויות הממשל; לארסן: לא היה ראש ממשלה ישראלי בעל תעוזה וכשרון כמו שרון
גל ברגר
העיתון "א-שרק אל-אווסט" מדווח הבוקר על חרושת שמועות ברשות הפלשתינית בנוגע לכוונה של אבו עלא למנות את מוחמד דחלאן לשר ברשות; היום - סולחה בין ערפאת לדחלאן; גורמים פלשתינים ל-Nfc: מטרת הפגישה בטווח הרחוק - להחזיר אבו מאזן ודחלאן לשלטון
אלונה קורן
מהדוחות הכספיים שפרסמה החברה ניכרת מגמה עקבית של שיפור ברווח התפעולי בין הרבעונים
אלונה קורן
ברבעון הרביעי של 2003 צמחה הכלכלה היפנית בקצב שנתי של 7%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il