X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי הדיווח, בתחילת החודש התכנסה צמרת ארגוני הטרור בלבנון; בין המשתתפים: אל-קאעידה, חיזבאללה, חמאס, ג'יהאד איסלמי וחזית עממית; הפגישה התקיימה בחסות אירנית-סורית-לבנונית; הוכנה רשימת יעדים של אישים ישראלים
▪  ▪  ▪

האם על ישראל להיערך? ארגוני טרור פלשתיניים ובינלאומיים התכנסו בתחילת החודש בלבנון והתוו אסטרטגיה חדשה להוצאת פיגועי ראווה הן בתוך ישראל והן נגד יעדים ישראליים במזרח התיכון, באירופה, אסיה וביבשת אפריקה. כך מדווח הבוקר (ה', 19.2.04) עיתון "א-סיאסה" הכוויתי.
דיפלומט ערבי ברבת עמון המסתמך על גורמי מודיעין בירדן ובמצרים, אומר לעיתון כי בכירים בארגון "אל-קאעידה", "אנסאר אל-איסלם", חיזבאללה, חמאס, הג'יהאד האיסלמי, 'החזית העממית לשחרור פלשתין' ו'החזית העממית - המפקדה הכללית' (ארגונו של אחמד ג'יבריל), קיימו מפגש מיוחד במחנה הפליטים נהר אל-בארד בצפון לבנון ב-3-4 בחודש פברואר.
על-פי הדיווח, צמרת ארגוני הטרור קיבלה במהלך הפגישה החלטה אסטרטגית: הוצאת גל פיגועי ראווה ופעולות ג'יהאדיות רחבות היקף בתוך ישראל ונגד אינטרסים ישראליים במדינות המזרח התיכון, לרבות טורקיה, ירדן, מצרים, קטר ונסיכות עומאן, באסיה ובאפריקה. זאת, בתיאום עם גל פיגועים דומה כנגד כוחות הקואליציה בעירק ובאפגניסטאן.
המטרה, לדברי גורמי המודיעין בקהיר וברבת עמון: להשיב מענה לביקורת ברחוב הערבי כלפי תופעת ההתאבדות ולזעזע את אמות הספים במטרה לשים קץ לשתיקה של העולם הערבי לנוכח מעשיה של ישראל.
הוכנה רשימת יעדים
של אישים ישראלים
עוד נמסר בעיתון הכוויתי, כי בפגישה השתתפו גם קצינים בכירים במודיעין הסורי, הלבנוני והאירני וכן במשמרות המהפכה האירניות. לראשונה אף הוכנה רשימת יעדים והוצגו שמותיהם של פוליטיקאים ישראלים, אנשי צבא ודיפלומטים המועמדים לחיסול.
על-פי הדיווח, בפגישה, שנערכה תחת אבטחה כבדה במטה 'החזית העממית' במחנה הפליטים הסמוך לטריפולי, השתתפו 40 בכירים מכל הזרועות הצבאיות של ארגוני הטרור הבינלאומיים. הפגישה נמשכה 48 שעות במסווה של פגישה לגיבוש אסטרטגיה דפנסיבית מפני תקיפות ישראליות אפשריות בחודש הבא בשטח סוריה ולבנון.
תאי טרור באירופה
הופעלו בנושא
העיתון מצטט גורמי מודיעין מצרי, שאומרים כי תוך כדי הפגישה יצרו מנהיגי "אל-קאעידה", "אנסאר אל-אסלאם" והחיזבאללה, קשר עם תאי טרור בבריטניה, צרפת, גרמניה, קהיר, רבת עמון, איסטנבול וקטר, במטרה לברר מידע אודות אינטרסים דיפלומטיים, כלכליים, מסחריים וצבאיים של ישראל.
מדוחות המודיעין המצרי עולה, כי משתתפי הפגישה הועברו עם שחר יום ה-5.2.04 תחת אבטחה כבדה וברכבים ממוגנים, לבעל-בק בצפון אזור הבוקאע, הנחשב למעוז של החיזבאללה, וערכו ארוחה באחת החוסיניות [מקום ללימודי דת] של חיזבאללה.
חסות סורית-לבנונית-אירנית
בארוחה השתתפו בין היתר, על-פי העיתון הכוויתי, ראש מנגנון הביטחון והמודיעין של הכוחות הסורים בלבנון, רסתם אל-רזאלי, וראש המודיעין של צבא לבנון, רמון עאזאר, וסגניהם, נכחו בארוחה בבעל-בק. מדוח המודיעין הירדני עולה, כי הבכירים הלבנונים והסורים הביעו התנגדותם לעשות שימוש בגבולותיהם לתקיפת ישראל באופן מסיבי. המשתתפים סיכמו בינהם לעשות שימוש רחב היקף בגבול ישראל-מצרים ובגבול ישראל-ירדן לתכלית זו.
הם קראו לבצע פיגועי ימיים אינטנסיביים נגד יעדים ישראליים במרחב הימי של סודאן, אריתריאה, תימן וסומליה. כמו כן, הוחלט בפגישה להגביר את הפיגועים נגד הכוחות האמריקנים בעירק.

תאריך:  19/02/2004   |   עודכן:  19/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך חשף עיתון "מעריב"; הכנופיה התקינה מכשיר לשכפול הפס המגנטי של כרטיסי האשראי וכן התקינה מצלמה כדי לקלוט את הקוד הסודי; לקוח שהגיע לסניף רמת יצחק ברמת גן הבחין במצלמה המותקנת ודיווח לבנק הפועלים ולמשטרה
הדר פרבר
השלוש נפגשו שוב בברלין; מדינות אחרות באירופה חוששות מפני התעצמות כוחן של השלוש באיחוד האירופי
יפעת גדות
שני מטוסי F16I - "סופה", נחתו בשעות אלו בדרום הארץ; מורשת טייסת "הנגב" מהווה את היסוד לתהליך הקמת הטייסת כטייסת ה"סופה" הראשונה בחיל האויר
רועי כוכבי
שחקנה של קבוצת הכדורגל בני יהודה ושחקן נבחרת ישראל לשעבר הורשע במסגרת הסדר טיעון ביבוא 5 ק"ג מהסם המסוכן; התביעה וההגנה מבקשות לגזור על חלפון ארבע וחצי שנות מאסר בפועל
יפעת גדות
"חנוך לוין: האיש עם המיתוס באמצע": הספר מאגד מאמרים חדשים על יצירתו הדרמטית של לוין, פרי מחקריהם של אוהבי לוין, אשר הקדישו מכשרונם ומזמנם להעמיק ביצירותיו ולחשוף בהן פנים חדשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il