X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
30 אוהדים של הקבוצה הזועמים על החלטתו של השופט ביום א' האחרון במשחק הקובע נגד ריאל מדריד טוענים כי לא היתה כל הכשלה, וכי השופט התרשל מקצועית באופן חמור ולפיכך יש לפצות אותם
▪  ▪  ▪

לאוהדי קבוצת הכדורגל של ולנסיה נמאס מהיחס המפלה לטענתם כנגד קבוצתם מצד שופטי הליגה הספרדית. לטענתם, ביום א' האחרון (15.2.04) הקדיש את הסאה השופט פדרו טריסטאן אוליבה כאשר שרק בדקה ה-90 לבעיטת עונשין בלתי מוצדקת מ-11 מטרים לחובת קבוצתם במשחק הצמרת מול מוליכת הטבלה ריאל מדריד.
האוהדים טוענים, כי הפנדל לא היה ולא נברא וכי השופט התרשל באופן קיצוני במקצועו. האוהדים המתוסכלים לא הסתפקו כרגיל בתלונות ובטרוניות טיפוסיות של אוהדים עצבניים, אלא החליטו לעשות מעשה, ועורך דינם הודיע אתמול (ד', 18.2.04), כי בכוונתם להגיש תביעה תקדימית כנגד השופט וכנגד התאחדות הכדורגל הספרדית בגין הטעות הקריטית שמנעה מולנסיה לטפס למקום הראשון בליגה ולחלוף על פני יריבתה השנואה ריאל מדריד.
"התביעה תהיה בגין רשלנות מקצועית חמורה ואנו נדרוש פיצויים סמליים בסך של אירו אחד לאדם", ציין עורך דינם של האוהדים אנדראס סנצ'יס, והוסיף כי רצונם של התובעים הוא שיכירו בראש ובראשונה בטעות הפטאלית שעשה השופט ושיפצו בהתאם.
במשחק עצמו הכשיל המגן של ולנסיה קרלוס מרצ'נה את חלוץ ריאל מדריד ראול גונזלס, בזמן הפציעות של המשחק, הכשלה שלדעת אוהדי וולנסיה כאמור לא הייתה ולא נבראה.
ולנסיה שהובילה עד לאותו הרגע בתוצאה 0-1 הייתה בדרך להיות הקבוצה הראשונה בספרד שמנצחת את ריאל מדריד בביתה, בהחלט הישג בלתי רגיל, אולם קשרה של ריאל מדריד לואיס פיגו כבש מהנקודה הלבנה בעקבות שריקת השופט וריאל מדריד הצליחה לשמור על מאזנה המושלם בבית, כמו גם על מקומה הראשון בטבלה.
השופט אוליבה כאמור מנע את החגיגה של וולנסיה, וכעת האוהדים רוצים לבוא עמו חשבון בדרך המשפטית. ספק רב אם הסעד המבוקש על ידם יינתן להם, אולם מה שברור הוא שאוהדי כדורגל מכל העולם יעקבו בעניין רב אחרי המקרה. הפוטנציאל עבורם אחרי הכל, הוא בלתי נדלה.

תאריך:  19/02/2004   |   עודכן:  19/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
על-פי דיווחים - מנהיג הקהילה המוסלמית שיבח את פיגועי ההתאבדות ואת ההתנגדות בשטחים הפלשתינים בלבנון ובאזור קשמיר
גלית יצחק
כך עולה ממדגם שערכה רשת מרפאות אריאל; הטיפול הפופולרי ביותר בקרב גברים: הסרת שיער; 50% מהגברים מבצעים ניתוחי אף, וכ-25% מהגברים מבצעים מילוי קמטים ופילינג
מיכאל דבורין
בני הזוג יצאו לחופשה משפחתית, והבעל החליט להחביא את האקדח והתחמושת מפני פורצים בתנור, כאשר שבו השניים מהחופשה ביקשה האשה לחמם את התנור. לפתע נשמעו יריות במטבח שכמעט והרגו את השניים.
הדר פרבר
"הן הנושא המרכזי באג'נדה של הרשות" כך אמר בפנייתו לפרלמנט האירופי; קרא לישראל לנקוט באמצעים מיידיים אשר יפסיקו את הקיפאון בתהליך השלום במזה"ת
יפעת גדות
הגבר בן ה-62 הגיע לחדר המיון של בית החולים כשהוא סובל מכאבי בטן ואינו יכול לאכול; מצבו הנדיר של החולה נקרא pica, מצב כפייתי של אכילת חפצים שלא מוגדרים כמזון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il