X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דירוג חודש ינואר של ''יפעת - בקרת פרסום'':

הקמפיין המוביל: HOT; המפרסם המוביל: פרטנר-אורנג'

המותג המוביל: פרטנר-אורנג'; משרד הפרסום המוביל: שלמור אבנון עמיחי Y&R
▪  ▪  ▪

"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", מפרסמת לראשונה את דירוגי ענף הפרסום במחירי שוק. מחירי השוק נגזרים מתוך ההוצאה לפרסום אשר הוצגה על-ידי איגוד המפרסמים ויפעת בקרת פרסום.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מסר: "הצורך במעבר למחירי שוק הוא חיוני ביותר על רקע הפער ההולך וגדל בין מחירי המחירון למחירים בפועל. כחברה אמינה המתמחה באספקת נתונים אנו מעוניינים לספק את הנתונים האיכותיים ביותר".
הדירוג קובע, כי תת הענף המוביל בפרסום בחודש זה הינו "תקשורת סלולרית". במקום השני ממוקם תת ענף "רשתות שיווק" ובמקום השלישי תת ענף "רכב פרטי".
את המקום הראשון בטבלת המפרסמים כובשת החודש "פרטנר- אורנג'". במקום השני ממוקמת סנו ובמקום השלישי סלקום.
את טבלת דירוג המותגים מוביל פרטנר-אורנג', במקום השני סלקום ובמקום השלישי HOT (התאחדות חברות הכבלים).
בדירוג משרדי הפרסום תופס משרד שלמור אבנון עמיחי / Y&R, במקום השני באומן בר-ריבנאי ובמקום השלישי אדלר חומסקי & ורשבסקי.
את המקום הראשון בדירוג הקמפיינים כובשת הפרסומת ל-HOT. במקום השני סופר פארם עם חגיגת דיסני ובמקום השלישי פרטנר-אורנג' עם פרסומת ה"שירות ברמה שלא הכרת" ("העגיל").

תאריך:  22/02/2004   |   עודכן:  23/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי, עמוס באר
מנכ"ל HOT, רם בלינקוב, במסיבת עיתונאים: "התחרות הפתאומית שיבשה את דעתם של מנהלי בזק", עמית לוין - סמנכ"ל שיווק ותוכן: "השקעה בת 30 מיליון דולר תניב תוך כשנתיים נתח בן 25% מהשוק העסקי"
מירב לוי
בליזובסקי מדגיש שלמפעל המשלם ארנונה על שטחים ריקים נגרם גם כך נזק משמעותי שכן התשואה על הנכס עומדת על אפס
מחלקה ראשונה
מעל 60% מההודעות המתקבלות בתיבות הדואר הן הודעות דואר זבל
מחלקה ראשונה
גרטנר ממליצה לארגונים ליישם אסטרטגיה בתחום האלחוט
הדר פרבר
תשדר שתי תוכניות מיוחדות בנושא האנטישמיות באירופה והטרור העולמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il