X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ אדלשטיין: אם תתקיים הצבעה בסיעה על תוכנית ההינתקות נקווה לשמוע את קולם הצלול של השרים; ח"כ יתום: אני מצפה לדיון קצר ולא להצבעה
▪  ▪  ▪

סיעת הליכוד פתחה (יום ב', 23.2.04) את ישיבתה השבועית בהשתתפות ראש הממשלה, אריאל שרון, אשר ממלא את צו חבריו לסיעה ודן בתוכניתו לעקירת ישובים מחבל עזה ונסיגה חד צדדית.
כזכור, בפגישה שקיימו (28.1.04) 13 חברי כנסת "המורדים" מהליכוד הם הוציאו הודעה בה הצהירו, כי יש לקיים בדחיפות ישיבת סיעה בהשתתפות ראש הממשלה כדי לדון עימו על תוכנית ההינתקות. בתום הדיון תתקיים הצבעה.
כמו-כן הם כתבו: "נפעל בכל דרך העומדת לרשותנו כנציגי הליכוד בכנסת, לרבות בהצבעות, כדי למנוע את הפיכת תוכנית ההינתקות לתוכנית מעשית המחייבת את מדינת ישראל" [ראו קישור].
ח"כ יולי אדלשטיין בין מובילי הקבוצה אומר הערב ל-Nfc, כי אם בתום הדיון תתקיים הצבעה, על-פי בקשתם, הרי שלראש הממשלה לא יהיה מנדט בקרב חברי סיעתו. על-כך טוען ח"כ אדלשטיין, כי לפחות למראית עין וברמה הניהולית על רה"מ לשמוע לקולות האחרים ולהעביר הדיון למרכז הליכוד.
"מחצית הסיעה מתנגדת לתוכנית ההינתקות. אני לא יודע מה יהיה ברגע ההצבעה אך בשיחות עם חברי הסיעה הרוב נגד התוכנית. בוודאי שראש הממשלה יכול להמשיך בשלו, אך מבחינת הניהול התקין על ראש הממשלה לא להתעלם מהחלטת הסיעה. זהו מסר ברור שיש לו בעיה במוסדות התנועה".
בשלב זה 13 חברי הכנסת המורדים אשר הביעו דעתם בגלוי מתנגדים, כאמור, לתוכנית ההינתקות. לאלו מצטרפים שרי הממשלה שהביעו דעתם בגלוי: השר עוזי לנדאו, שר החוץ סילבן שלום ושר החקלאות ישראל כץ. ואלו שהביעו דעתם ברמז: שרת החינוך לימור לבנת ושר הבריאות דני נוה. "אחד הדברים שהרגיז אותנו היה שתיקת השרים. מחר אני מקווה, נשמע את הקול הצלול שלהם", הוסיף אדלשטיין.
למרות דברים אלו ח"כ אהוד יתום, בין מנהיגי הקבוצה, אינו מצפה שתהיה הצבעה אלא דיון ראשוני בעניין. "אני מצפה לישיבה קצרה, הרבה חברי סיעה יעלו נושאים אחרים לדיון", אמר.
סיעות האופוזיציה, מנגד, ממשיכות להחזיר פייט רציני נגד הקואליציה. מחר יגישו להצבעה שלוש הצעות אי אמון. קודם לדיון במליאה יקיימו סיעות הקואליציה, המפד"ל והאיחוד הלאומי ישיבות וידונו כיצד ינקטו.

תאריך:  22/02/2004   |   עודכן:  23/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
רונן חשודה כי בעת שכיהנה כמנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה, קיבלה שוחד בסך 50 אלף ש"ח מאיש העסקים והקבלן דוד אפל; זהו כתב האישום השני נגד החשודים בקבלת השוחד מאפל, והגשתו כפופה לקיום שימוע; בקרוב צפוי גם כתב אישום נגד ראש עיריית לוד, בני רגב
נועם שרביט
לפרקליטו של שרון, עו"ד מיכה פטמן, הצטרפו גם פרופ' קנת מן, לשעבר הסניגור הציבורי הראשי, ופרופ' דוד ליבאי, לשעבר שר המשפטים; שרון שכר גם את שירותיה של אשת יחסי הציבור אתי אשד, לשעבר דוברת משרד המשפטים
יפעת גדות
התערוכה עוסקת ביהדות ובשואה; פעם הראשונה מצהירה על האשכנזים כקבוצה
הדר פרבר
עמוס באר
לא נימצא מכנה משותף לכשל מכאני העלול להיות קשור לתאונות דרכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il