X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שגריר סוריה החדש בוושינגטון אומר היום על-אף 'חוק האחריות הסורית', דמשק לא תשנה את מדיניותה; לדבריו, קיימים שלושה אינטרנסים משותפים בין דמשק לוושינגטון, שהממשל לא יוכל לוותר עליהם, גם לנוכח לחצי הלובי היהודי בשנת הבחירות
▪  ▪  ▪

שגריר סוריה החדש בוושינגטון, עימאד מוסטפא, אומר (ב', 23.2.04) כי דמשק לא תהיה אסירה של ארה"ב במסגרת 'חוק האחריות הסורית'. מוסטפא אומר את הדברים בראיון לעיתון "אל-חיאת" הלונדוני.
לפני שבוע וחצי החליט ממשל בוש להתחיל ליישם את 'חוק האחריות הסורית', שעיקרו: הטלת סנקציות כלכליות נגד דמשק. בממשל טוענים, כי סוריה טרם ביצעה את הדרישות האמריקניות להפסיק פעילות החיזבאללה וארגוני הטרור הפלשתינית הפועלים בשטחה.
"זוהי שנת בחירות" אומר השגריר הסורי, "ובעיתוי כזה תמיד גובר הלחץ על הממשל מצד גורמים מסוימים... אין ספק שההשפעה הישראלית גוברת בשנת הבחירות... מה שעושה בוש ומה שאינו עושה כרוך בקשר הדוק במסע הבחירות.
"עם זאת, ועל-אף ש'חוק האחריות הסורית' השפיע לרעה על היחסים המדיניים בין סוריה לארה"ב ועל היחסים של ארה"ב עם המזרח התיכון בטווח הרחוק... לא יהיה בכך כדי לשנות ממדיניות של סוריה.
"נהפוך הוא, אנו נמשיך לעודד את ארה"ב להפעיל מדיניות צודקת כלפי המזרח התיכון... סוריה לא תהיה שבויה של חוק שחוקק על-ידי הקונגרס למען האינטרסים של הלובי הציוני... אנו לא אויבים של אמריקה והמחלוקת היחידה ביננו נוגעת לנטייתה העיוורת כלפי מדיניות ישראל".
השגריר הסורי החדש, בן 44, שמונה רק באחרונה ויחל את תפקידו בסוף החודש הבא, מדבר על שלושה אינטרנסים אסטרטגיים משותפים בין דמשק לוושינגטון, עליהן לא יוותר הממשל, ולו לנוכח הלחצים של הלובי היהודי:
"ראשית, רצון משותף לשלום צודק במזרח התיכון. שנית, מאבק בטרור - סוריה ניהלה מלחמה ארוכה בארגונים קיצוניים ובמסגרת זו, מתקיים שיתוף פעולה בין דמשק לוושינגטון; שלישית, עירק - אין הבדל בין השאיפות הסוריות לשאיפות הממשל בנוגע לעתידה של עירק".

תאריך:  23/02/2004   |   עודכן:  23/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
המבחן יכיל 33 שאלות בתחום הנהיגה (תיאוריה והישרדות) ושאלות סוציו דמוגרפיות אודות הגולשים המשתתפים
הדר פרבר
ניידר ידוע כאחד הלוחמים לזכויות הצרכנים; כעת הוא טוען כי יש לקרוא תגר על השלטון של שתי המפלגות אשר מארגנות את המערכת לפי נוחותן
גל ברגר
המארגנים מלינים על ה"טרטור" במשטרה עד לקבלת ההיתר; ברחבי העולם הערבי יקיימו היום עורכי דין ערבים פעילויות מחאה נגד הגדר; בשטחי הרשות הפלשתינית צפויות להיערך שביתות, הפגנות ועצרות; ערפאת יישא נאום בשעה 10:00
הדר פרבר
הכנס הבינ"ל המשולב של החברה הישראלית לרפואת ספורט והכנס הבינ"ל לרפואת ספורט יעסוק בנושא ההכשרה של הרופאים באספקט הרפואי של הלב, הריאות והחלק האורתופדי
יפעת גדות
באתר תוצג החלטת הממשלה על הקמת הגדר, מטרותיה וחילוקי הדעות הקיימים על תוואי הגדר ללא נקיטת עמדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il