X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכשיר המאפשר העברת בדיקת א.ק.ג. דרך מודם סלולרי מכל מקום, מכשיר לזיהוי סדקים בגוף המטוס וזיהוי דיבור על-ידי מחשב, הם חלק מפרויקטים של סטודנטים מהמכון האקדמי טכנולוגי חולון
▪  ▪  ▪

סטודנטים מבית הספר להנדסת תקשורת ואלקטרוניקה של המכון האקדמי טכנולוגי חולון, נבחרו להציג פרויקטים במסגרת תערוכת "אלקטרוניקה צפון" - התערוכה הבינלאומית לתחום ההיי-טק והאלקטרוניקה, שתתקיים בתאריכים 2 וה-3 למרס 2004 במרכז הקונגרסים של חיפה, והיא מהווה תערוכת המשך לתערוכת "אלקטרוניקה" המסורתית המתקיימת פעם בשנתיים במרכז הירידים בתל אביב.
בין הפרויקטים שיציגו הסטודנטים, מכשיר המאפשר קבלת מידע ממכשיר א.ק.ג, הפיכתו למידע דיגיטלי, ושידורו דרך מודם סלולרי בדאטה בזמן אמת. החולה יחבר את המכשיר לטלפון הנייד כך שבכל רגע נתון ומכל מקום יוכל להעביר את בדיקת הא.ק.ג.
פרויקט נוסף שיוצג בתערוכה הוא מכשיר לזיהוי פגמים פנימיים וחיצוניים במבנה הרב שכבתי של מטוס, כך שגם בשלב בו הנזק עדיין בלתי מורגש למראית עין ניתן יהיה לזהותו.
כמו כן, יוצג פרויקט המאפשר זיהוי דיבור על-ידי מחשב - המערכת משווה את המילה שנקלטה למילים הנמצאות בזיכרון, מזהה את המילה וכפלט המחשב מבצע את הפקודה.
מדובר בפרויקטים בתחום התקשורת והאלקטרוניקה שהסטודנטים עשו במהלך לימודיהם, חלקם בשיתוף חברות מובילות מהתעשייה וחלקם נעשו באופן עצמאי.
המטרה, לחשוף את הסטודנטים להתנסות בתעשייה ועסקים. בית הספר להנדסת תקשורת ואלקטרוניקה של המכון האקדמי טכנולוגי חולון יוזם פרויקטים משותפים המשתלבים בתוכנית הלימודים וכך נוצר פתח ליצירת פרויקטים משותפים עם התעשייה. בצורה זו הסטודנטים משלבים לימודים אקדמיים ותאורטים עם עשייה ממשית בתחום עוד בזמן הכשרתם הפורמלית.
ביה"ס להנדסת חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת, מעניק תואר B.Sc. ובוגריו זכאים להירשם בפנקס המהנדסים. בבית הספר נלמדים נושאים העוסקים בטכנולוגיות כגון: מערכות תקשורת, מיקרואלקטרוניקה וחומרים אלקטרוניים, אלקטרו-אופטיקה ועוד.
לרשות הסטודנטים עומד מרכז על לתקשורת אשר הוקם לפני מספר שנים וכולל 8 מעבדות. במכון קיים גם מרכז מחקר בינלאומי להנדסת תקשורת קוואנטית במסגרת ביה"ס להנדסת חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת העוסק במחקר והוראה של עיבוד, העברה ואחסון מידע על-פי חוקי הפיסיקה הקוואנטית.

תאריך:  23/02/2004   |   עודכן:  23/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מיפוי מוח הקרוי DATSCAN, פותח לאחרונה ונכנס כבר לשימוש במספר מרכזים רפואיים גדולים בעולם; אבחון מדוייק של המחלה חשוב ביותר לקביעת הטיפול התרופתי וסיכויי ההחלמה
יפעת גדות
תמונה מטעם חברת תעשיות מלח; גיל ורחל דנקנר, בני משפחת דוד דנקנר, יקחו חלק מרכזי בדירקטוריונים של החברות בקבוצת אלרן
יפעת גדות
לקראת יום האישה הבינלאומי קיימה הרשות לקידום מעמד האישה בשיתוף עם ל.ה.ב. יום עיון בנושא העצמה כלכלית של נשים בישראל
עומר כרמון
ממשלת ירדן פנתה לעירק, כדי לקבל הבהרות על דבריו של יו"ר המועצה הזמנית השלטת בעירק: "בכוונתנו לדון בסיפוחן של כווית וירדן"
רנית נחום-הלוי, נועם שרביט
רובי ריבלין: ניסוח השאלה שתופיע במשאל העם אמורה להיעשות על-ידי גורמים חוץ-פרלמנטרים; הצעת חוק של גלעד ארדן נדחתה בשבוע שעבר על-ידי הקואליציה; ח"כ מיקי איתן: אם תוכנית שרון תקרום עור וגידים, נעביר החקיקה בנושא בוועדת החוקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il