חברת עלית הודיעה על מיזם משותף עם רשת דוכני הקפה Coffee to Go. שתי החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה ל-3 שנים, במסגרתו ימותגו דוכני קופי-טו-גו במותג החדש Elite Coffee והקפה שיימכר בהם הוא של עלית. משמעות הדבר: הרשת הוותיקה יחסית מחקה את שמה ואת הלוגו שלה והחליפה אותם בלוגו של עלית.
קופי טו גו הוקמה לפני כ-10 שנים והיא מתמחה בדוכני קפה במקומות בהם יש תנועה של אנשים כגון בתי חולים, אוניברסטאות, תחנות רכבת ועוד. בשלב הראשון מותגו 15 נקודות במותג החדש. בתוך 4 שנים מתכוונת עלית להגיע לפריסה של 70-100 נקודות מכירה.
לדברי שלי שובל-שליט, מנכ"ל חברת הקפה של עלית, החברה החליטה להכנס לתחום האספרסו מאחר שאין היא יכולה להרשות לעצמה שלא להיות חלק מתרבות הקפה המתפתחת בישראל.
בשלב הראשון מדובר בשיתוף פעולה בלבד אך שובל-שליט איננה פוסלת את האפשרות כי עלית תרכוש בעתיד חלק מרשת קופי-טו-גו.