X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך לדברי יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ שלום שמחון; בכוונת ועדת הכלכלה להביא בתוך שבוע לסיום המו"מ בין סוכני ורשות הדואר
▪  ▪  ▪
ח"כ שמחון

יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ שלום שמחון, הודיע כי בכוונת ועדת הכלכלה להביא בתוך שבוע לסיום המשא-ומתן בין סוכני הדואר ורשות הדואר.
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 24.2.04) בעניינם של סוכני הדואר בהמשך לחוק הדואר הקובע, כי רשות הדואר תהפוך לחברה ממשלתית ושוק הדואר יפתח בהדרגה לתחרות.
לישיבה קדמו מספר פגישות בין סוכני הדואר לרשות הדואר בתיווכם של ח"כ שמחון וח"כ אילן ליבוביץ' (שינוי), אולם עד כה סירבו סוכני הדואר להצעות הפשרה.
שמחון הזהיר בפתח הישיבה, כי אם לא יושג הסכם עם הסוכנים תיאלץ רשות הדואר לפטר 500 עובדים נוספים, מעבר ל-500 שפיטוריהם סוכמו עם ועד עובדי רשות הדואר. שמחון ציין עוד, כי לרשות הדואר יש חלון הזדמנויות קצר בו תוכל להיערך לפתיחת שוק הדואר לתחרות וכל בזבוז זמן על מו"מ עקר, פוגע בהיערכותה.
בישיבה מסר מנכ"ל רשות הדואר, יוסי שלי, הצעת פשרה חדשה ההולכת לקראת סוכני הדואר. על-פי הצעתו יסגרו 60 סוכנות דואר במקום 100, בהצעה המקורית, והקיצוץ בעמלות שמשלמת רשות הדואר לסוכנויות יופחת מ-12 מיליון ש"ח בהצעה המקורית ל-7.5 מיליון ש"ח.
בנוסף, יוכרו הסוכנויות כשותפות במעבר רשות הדואר לחברה ממשלתית ויורשו לספק מגוון שירותים הנמנעים מהם כיום. החוזה בין הצדדים יהיה לתקופה של 3 שנים. שלי ציין בהקשר זה, כי בעקבות אישור חוק הדואר, נדרשה רשות הדואר לנקוט בצעדי התייעלות מכאיבים כולל פיטורי 500 עובדים, וזאת לאחר שבשנה שעברה כבר פוטרו 300 עובדים מרשות הדואר.
סוכני הדואר מצידם טענו, כי תפעול הסוכנויות עולה 80 מיליון ש"ח בשנה וכי אינם מרוויחים די כסף כדי להתייעל באופן שדורשת רשות הדואר. עו"ד צבי טהורי, המייצג את סוכנויות הדואר דרש מרשות הדואר למסור לוועדה מה הכנסתה מסוכנויות הדואר. מאיר רוזנר, יו"ר ארגון סוכני הדואר, הציע לקצץ את תקציב העמלות שמשלמת הרשות העומד על כ-87 ש"ח בשיעור של 4%. כמו-כן הסכימו סוכני הדואר לסגירת 30 סוכנויות בלבד.
לאור כל זאת ביקש יו"ר הוועדה ח"כ שמחון מרשות הדואר למסור עד מחר את הצעת הפשרה שלהם ומסוכני הדואר - להגיב עליה בתוך שלושה ימים.

תאריך:  24/02/2004   |   עודכן:  24/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
10 דוגמניות ודוגמנים, בעירום מלא, יהיו מודלים לרישום ופיסול בקרב הסטודנטים של מכון אבני ואורחים; המרתון ביום ה' 26.2.04 עד יום ו'
עמוס באר
מנכ"ל כלמוביל לשעבר, פורש מתפקידו כמנכ"ל תדיראן - אמפא
ענבל אביב
כלל שוק המוסיקה עתיד לגדול, למרות הפיראטיות; שוק הורדות המוסיקה בתשלום יצמח בקצב מהמהירים בהיסטורית השוק הדיגיטלי; כך מעריכה חברת המחקר פורסטר ריסרץ'
מיכאל דבורין
פוטין הודיע על פיטורי ממשלתו של קסיאנוב בשידור חי לאומה; מחליפו הזמני של קסיאנוב בתפקיד ראש ממשלת רוסיה יהיה ויקטור חריסטנקו
אלונה קורן
לאור הרפורמה בקרנות הפנסיה והגידול המשמעותי של השקעות הקרנות בשוק ההון, נתוני התשואות של הקרנות מהווים מרכיב עיקרי בתחרות בין הקרנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il