X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעתיד יוכלו חברי הכנסת להנות מעדכוני חדשות שידווחו ישירות למסכי המחשב באולם המליאה; לגבי אינטרנט? הטכנולוגיה קיימת אך העניין - בגדר מחשבה
▪  ▪  ▪

החל מהיום (ג', 24.2.04) נהנים חברי הכנסת ממערכת הצבעה בה ניתן להעביר הודעות במערכת המחשב הפנימית של הכנסת למסכי הח"כ במליאה.
במערכת ההצבעה האלקטרונית ששודרגה רק לאחרונה, יוכל כל חבר כנסת לקבל על מסכו האישי במליאה הודעות ממשתמשי מחשבי הכנסת במשכן (הנהלת הכנסת, מזכירות, מנהלות הוועדות, חשבות עוזרים פרלמנטרים ועוד).
דובר הכנסת, גיורא פורדיס, מוסר כי יו"ר הכנסת שוקל אפשרות שהח"כים יוכלו בעתיד להנות מעדכוני חדשות שידווחו ישירות למסכי המחשב. לגבי אינטרנט מדגיש הדובר, "הטכנולוגיה קיימת אך לא הוחלט סופית, הדבר נמצא בגדר מחשבה".
עד היום היו חברי הכנסת שנכחו במליאה מקבלים הודעות באמצעות הטלפון הסלולרי. הדבר הטריד מאד את יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, שטען כי אין הדבר הולם את כבודה של הכנסת ולפיכך, החליט לצאת ביום 25.1.04 על התקנה של מערכת מיסוך שתשבש את פעולת הטלפונים הניידיים במליאה. בעקבות ההודעה נאלצה הכנסת לפעול כדי להמציא דרך אלטרנטיבית בו יוכל הח"כ למלא תפקידו ולקבל הודעות.
דובר הכנסת מסביר עוד, כי כבר לפני כשנה וחצי החליטה הכנסת על החלפת מערכת ההצבעה הישנה, ששירתה את חברי הכנסת מזה 15 שנה, ועל הקמת מערכת הצבעה אלקטרונית חדשה. בכך מכחיש דובר הכנסת את הדיווחים לפיהם ההחלטה להחלפת המערכות התקבלה עקב פרשת "ההצבעות הכפולות".
את מערכת ההצבעות החדשה הקימה ובנתה חברת ONE שזכתה במכרז. ההצבעה מתקיימת על-ידי לחיצה במסך מגע, כאשר לכל ח"כ יש מחשב ומסך קטן בשולחן המליאה.

תאריך:  24/02/2004   |   עודכן:  24/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
במרס תתכנס הוועדה לבחירת שופטים לדון בבחירת שופטים חדשים לבתי משפט: השלום, המחוזי ובית הדין הארצי לעבודה; יהודית אמסטרדם (תיק אפל) מועמדת למחוזי; כך גם הרמן-הדסי (תיק בלומנטל)
רנית נחום-הלוי
לאחרונה התקבלה שיחה אנונימית מאלמוני המבקש להתנקש בשני האחים; קצין הכנסת עדכן את חברי הכנסת והמשטרה
ענבל אביב
את ההצעה יזם מרכז השלטון המקומי; התועלות שמהלך זה יביא: חיזוק יסודות הבניינים והשלדים; בנייתן של כ-11,000 יחידות דיור בתוך זמן קצר יחסית
גל ברגר
פקחי סבא"א גילו אינדיקציות לחומר פולוניום - חומר רדיואקטיבי המשמש ליצירת תגובת שרשרת גרעינית; החומר נחשב לחומר שיכול לשמש למטרות צבאיות ובעיקר כמאיץ ניוטרונים בכלי נשק גרעיניים
רנית נחום-הלוי
המונופולים: עלית תעשיות, השמירה טכנולוגיית מיגון, יהודה פלדות וארד בע"מ; הממונה על ההגבלים העסקיים ביטל את הכרזתו על מפעלי 'פלדה מאוחדים' כמונופול וצמצם את ההגדרה של 'טמבור' ו'צינורות המזרח'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il